srijeda, 21. svibnja 2014.

Catrice All Round paleta korektora [recenzija]


Ovu paletu sam kupila jer me zainteresirala ideja da jedan proizvod može toliko funkcionalno obavljati više stvari i jer sam čula da su kremasti korektori odlični za suho okoloočno područje. Pošto sam jako blijeda (svijetla), mislila sam da će mi za prekrivanje nepravilnosti odgovarati zadnja, najsvijetlija nijansa, a sve ostale biti tamne. Osim toga, čulasam da je ova mala paletica jako praktična za konturiranje, ako ne želite potrošiti previše novaca i na proizvode za to...

S bronzerima nikad nisam bila baš spretna. Ili bih pretjerala ili loše nanijela. Ali često posvjetljujem korektorom po sredini nosa, u obliku trokuta ispod očiju i na vrhove jagodica (i pritom prekrijem i crvenilo na jagodicama i podočnjake pošto su mi tekući korektori žučkastih nijansi) ili "obrnuti trokut" od nosa po sredini čela. To sam jedno vrijeme radila s Eveline 2u1 korektorom/iluminatorom, ali mi je jako isušivao područje oko očiju. No, u ovoj su paleti korektori kremasti pa nema straha od isušivanja.



Što za paletu kaže Catrice na svojoj stranici: 
"Cijela paleta opcija kako bi uvijek odlično izgledali. Sa ovim setom od pet nijansi jednostavno je izjednačiti male nepravilnosti kože (bež nijanse), otkloniti podočnjake ispod očiju (roze nijanse) i prekriti crvenilo (zelena nijansa). Zahvaljujući kremastoj teksturi aplikacija je super ugodna."

Količina: 6g
Rok trajanja: 12mj.
Cijena: 28,90kn
Gdje kupiti: Kozmo i Nama, (pokoji) DM i Muller 

* Cruelty Free



Nijanse:
zelena - služi za neutraliziranje crvenila
boja lososa - služi za prekrivanje tamnih krugova/mrlja
bež - služe za prekrivanje nepravilnosti

Ambalaža je jednostavna i plastična. Prozirna, tako da se vidi što je unutra, kao i kod ostalih Catrice proizvoda. Jako je čvrsta i neće se samo tako slomiti pri padu.



Glavni minus kod ove palete mogao bi biti što vjerojatno nećete iskoristiti sve nijanse. 
Kad sam ju kupovala mislila sam da samo 2. (rozu) nijansu neću koristiti. Nekako mi je to besmisleno. 
Roza je tu "da prekrije" podočnjake, a moje ne može prekriti nijedan korektor koji sam dosada koristila (ili može, ali mi ne odgovara tekstura, ili mi isuši područje oko očiju). Probala sam ju koristiti, ali je izgledalo grozno.
U međuvremenu sam našla 2-3 tekuća korektora koja koristim za prekrivanje podočnjaka (naravno, ne istovremeno). Ova nijansa je jednostavno neupotrebljiva i kad tu tamno rozu stavite na podočnjake ma kakvi oni bili izgledat će glupo.
Žuta boja korektora neutralizira plave/ljubičaste i tamne podočnjake (kakvi su moji) i najboljima su mi se pokazali: Maybelline Fit Me, Catrice Re-touch, Catrice Velvet Finish. Ovaj mi malo pretaman.

Mislim da je uvijek korisno imati zeleni korektor, bar onaj u sticku, ako imate problema s crvenilom.
Zelena boja može dobro pokriti crvene mrlje, akne, crvene modrice ....
Ako zelenim korektorom u ovoj paleti pokušate prije nanošenja tekućeg pudera prekriti velike crvene mrlje od akni to vam neće poći za rukom. Moja prijateljica je probala isto i izgledalo je jako loše. Ako vas muče akne i velike mrlje od njih/ožiljci radije uzmite Catrice Camouflage Cream korektor.
Meni se pokazalo najboljim nakon baze/primera nanijeti prvo kamuflažni korektor na nepravilnosti, pa tek onda lagani sloj pudera. Tako da mi je i zelena boja u paleti ostala neiskorištena. Ali ionako sam paletu kasnije proslijedila.
Najtamniju (3.) nijansu također nisam koristila jer mi je tamna, ali može poslužiti za konturiranje 
Baž (4.) nijansu nisam koristila jer je na meni prežuta i izgleda neprirodno.


Prekrivanje je jako slabo. Nije mi dobro pokrivao ni podočnjake ni prištiće, ali mislim da bi za cure
koje nemaju s tim (većih) problema MOŽDA mogao biti ok.

Tekstura ovih korektora je jako kremasta, masnjikava. Topi se na dodir prsta. Lako se maže, razmazuje, blenda.

Mirisa nema.

Swatchevi svih 5 nijansi na ruci (zadnja slika je s blicem):



Kao što sam već rekla, s prekrivanjem nisam zadovoljna. Mogao bi biti dobar curama koje nemaju problematičan ten, masnu kožu, velike podočnjake.....i onima koje vole konturirati s kremastim proizvodima. 
Neću ga opet kupiti jer mi se ne isplati kupovati korektor koji ne prekriva ništa, premasan je i može poslužiti samo za konturiranje, a meni je to draže raditi suhim proizvodima. 
Cijena je super, ambalaža ok, ali radije ću dodati 5-10kn i kupiti korektor za podočnjake koji inače koristim. :)



Ivana 



Broj komentara: 6:

  1. Niti sam ju vidjela niti sam znala da je ovako multifunkcionalna. Obavezno kupujem!

    OdgovoriIzbriši
  2. vidjela sam već prije ovu paletu, ali nekako me nije privlačila da ju kupim, jer jedino šti mi treba je bež korektor .. tako da se ne bi isplatila,,
    ali vjerujem da bi mnogim curama dobro došla, i super je osmišljena :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ju još ni vidjela u trgovinama :)

    OdgovoriIzbriši
  4. onda bi radije uzela njihovu kamuflazu i s njom pokrila sve nepravilnosti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Kamuflaža je zakon :)
      Bilo bi super da naprave nijansu svijetliju od 010, ali jebiga... mi svijetli smo tu zakinuti kao i uvijek... :/

      Izbriši
    2. Ja sam toliko svijetla da redovno kupujem pudere online jer kod nas ne mogu naći nijednu dovoljno svijetlu i neutralnu nijansu koja bi mi odgovarala... a 010 mi svejedno paše o.O

      Izbriši