nedjelja, 29. lipnja 2014.

The Beauty Blogger tag




Pozdrav svima! :)




Danas ću odgovoriti na 10 pitanja iz The Beauty Blogger taga.

Tagirao me (još) nije nitko, jer sam još uvijek među novijim blogericama, no never mind, ja ću riješiti i tagirati nekolicinu cura.


Pravila:
  • Tagirajte još beauty bloggera i onoga ko je vas tagirao
  • Označite naslov posta "The Beauty Blogger Tag"
  • Odgovorite na sva pitanja

Pa krenimo....









1. Name the beauty routine you barely do!

Nikada ne stavljam olovku na waterline. Ni crnu ni bijelu, nikakvu. Od bilo kakve olovke na donjoj liniji trepavica, waterlineu ili u vanjskom kutu oka meni oči suze. I to uglavnom lijevo.
Također se rijetko se sjetim staviti prvo olovku za usne pa onda ruž. To radim samo kada nosim crvene ili tamne ruževe, jer imam problema s razmazivanjem ruža oko usana.
Bronzer i highlighter rijetko stavljam. Jednostavno se ne sjetim. Highlighter stavljam uglavnom kada idem van ili ako mi je lice "umorno" jer tada su takve "male stvari" bitne da podignu izgled lica....
Tuš ne stavljam nikada jer ga ne znam staviti kako treba i potrefiti da bude pod jednakim kutem na oba oba.


2. Is washing your make up brushes something you regularly do?

Naravno! :)
Kistove za tekući puder i beauty blender perem nakon svake upotrebe. našminkam se, izađem i kad se vratim doma ili prije spavanja operem, i stavim sušiti. Dan poslije su kistovi spremni. Nikada mi po tjedan ili više dana neće kistovi stajati prljavi.
Češljić i kistove za obrve, i kist s kojim nanosim bazu za sjenilo također perem nakon svake upotrebe.
Kistova za oči i velikih za lice imam više pa njih perem svakih par dana/jednom tjedno ili dok ne ponestane čistih.

E da, imam čašu na koju sam stavila natpis Prljavi kistovi. :D
U nju ubacim svaki prljavi kist i tamo ih držim do pranja.
Nekako ih ne mogu samo vratiti među čiste kistove, a-a.



3. How long will you last with chipped nail varnish?

Ne lakiram nokte pa ovo pitanje preskačem.


4. How long do you put off buying/replacing a beauty or nail poslish product even if you need it? (ie. top coat, foundatiom, etc.)

Ne dugo. Često kupujem na akcijama pa puder i maskaru (trenutno 2) imam u rezervi. 
Panika mi je kad je micelarna pri kraju. Ali i nju sad imam jednu u zalihi zbog jedne Kozmo srijede nedavno.
Nekoć mi je maskara bila proizvod koji bih najbrže potrošila ili bi se brzo posušila. Trajala bi mi 3 tjedna najviše. Sada su mi "najpotrošniji" proizvodi serum za lice, korektor za podočnjake, baza za sjenilo i puder u kamenu.


5. What is your worst beauty habit?

Piling usana. Jer mi se neda, ali moram jer su stalno suhe, ispucale i ruž ne izgleda lijepo ako ne napravim prije piling i stavim balzam. Trebala bih i češće mazati ruke....


6. Name something non-beauty related you put off doing all the time?

Učenje. Cijeli život. Odgađam do ispita, počnem učit par dana prije ispita ili ako je težak predmet tjedan-dva prije, ali dosad je uvijek palilo tako da... (kuc o drvo!). Učiti mi se nikada ne da. Kada treba učiti, sve drugo je zanimljivije. I pospremanje i serije i gledanje kroz prozor.....




7. When going out somewhere do you leave getting ready to the last minute or not?

Ako je neki party za koji se treba srediti spremam se satima prije i počnem na vrijeme. 

Prvo sam u kadi po sat vremena, pa sušenje kose... ajme.... 
Brzo se odlučim što ću obući, ali mi treba dulje za odlučiti koje sjenilo ili ruž odabrati (jer to su jako važne životne odluke!). I prije nego izađem iz kuće obavezno se ustrčim tražeći mobitel/ključeve/naočale....


8. Can you commit to spending bans?

Nema šanse! Ako i nemam ništa na wish listi, treba kupiti nešto potrošeno, pa su neke akcije po dućanima (Kozmo 
<3 ). Ali ako se desi da sam spiskala sve pare, onda se naravno mogu sudržati od kupnje pošto nemam čime kupovati.


9. How organized is your makeup and nail polish collection?

Mislim da sam već spomenula u nekim postovima da sam jako organizirana i da volim da je sve na svome mjestu :)

Preparativa za čišćenje za lica i dio za skidanje šminke u kupaonskom ormariću-ogledalu, neke kreme i maske za lice + okoloočne u frižideru, sva šminka u ladici komode za kojom se šminkam, ruževi/sjajila/olovke u malom stalku na toj komodi, kistovi i ogledalo u čašama na komodi itd.

Šminku u komodi i preparativu u frižideru slažem u ovakve šarene košarice. Ove su mi rezervne pa sam slikala njih da ne praznim radi posta one napunjene....


10. What is the longest time you have gone without writing a blog post?

Mislim da 3 tjedna. sada su mi ispiti pa ne stignem pisati često. Ali nastojim koliko mogu. :)





Tagam sve :)

Ako ima među čitateljicama neka koja želi, može slobodno odgovoriti na pitanja u komentarima. :)


Ivana 







Broj komentara: 6:

  1. Čitam i ne vjerujem :D
    Ove odgovore kao da sam ja pisala. I meni oko suzi od olovke, i to lijevo :D
    Stvarno zanimljiv tag za čitanje ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na tagu.. :) Odgovaram čim prođu ovi ispiti.. :) Inače mi je to baš zanimljiv tag, ali nikako da napišem.. Sada više nema izvlačenja.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvi odgovor... totalno isto... waterline i donji kapak... nula bodova! Ne samo da ne mogu nikakvu šminku staviti ni blizu donjeg kapka, nego i ona koja je na gornjem doklizi do podočnjaka :D Smokey eyes je stoga nedostižan look, osim na onih 5-10 minuta za fotkanje :D
    Hvala na tagu, potrudit ću se ispisati ga sljedećih dana <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljiv tag i zanimljivi odgovori! Isto cijeli život odgađam učenje do zadnjeg trena xD Hvala ti na tagu, ispunit ću ga uskoro ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti na tagu, ja još uvijek (unatrag :D ) rješavam zaostatke u čitanju postova pa sam tek sad vidjela da si me tagirala. Ispunit ću ga ovih dana. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti što si me tagirala, odgovorit ću čim prije!

    OdgovoriIzbriši