ponedjeljak, 27. listopada 2014.

Look by Bipa sklopivi kist za puder i rumenilo


Želim skrenuti pažnju na jedan proizvod (iz naslova je očito koji), jako praktičan i potreban.

Godinama sam koristila spužvice za puder u kamenu i svaki put kad bih se negdje vani prepudravala morala bih strugati spužvicom po puderu i dobro se natrackati njime, jer eto, nije bilo matirajućih papirića oduvijek a niti toliki izbor kistova, pogotovo sklopivih koje mogu ponijeti van kuće.
Jedno vrijeme sam nosila Bipin kabuki zguran u maloj makeup torbici koju nosim uvijek u torbi, pa se njime prepudravala (mada je meni taj kabuki draži za blendanje rumenila i prevelik za tu torbicu pa mi je znao zapest za "ciferšlus") :)




I tako, vidim ja, u Avon katalogu, tamo na Luxe stranicama , u ponudi sklopivi gusti kist koji prodaju pod kist za rumenilo za 40ak kn (uz uvjet da se kupe prizvodi sa određenih stranica u katalogu) i sve si mislim mogla bih ga naručiti, ali nisam htjela kupovati još sto stvari radi kista samo.....

Dok nisam jedan dan slučajno u Bipi našla "sklopivi kist za rumenilo".
Ja ne znam.... jel oni fakat misle da netko popravlja u danu rumenilo, a da mu kist treba za puder jer recimo ima masnu kožu?? Ili možda griješim i postoje cure koje popravljaju rumenilo tokom dana? o.O




Naravno da sam kupila!
Samo bih voljela da  mu dlaka gušća i da je ima više.

Svi Look by Bipa kistovi imaju dvobojnu bijelo-rozu dlaku i jako su mekani i "fluffasty" :)
Naspram kista za puder u prahu/kamenu i kabuki kista, sklopivi kist ima najrijeđu dlaku ali se zato nabrže osuši nakon pranja.

Imam ga već nekoliko mjeseci i nije mu ispala ni jedna dlaka. Izgleda isto kao kad sam ga kupila, dok je velikog kistu za puder u prahu/kamenu boja dlake nakon nekog vremena s čestim pranjem malo izblijedila, i drška se slomila (ako kliknete na slike za uvečanje možete vidjeti selotep).

Definitvno nije za rumenilo!
Dlaka mu je prerijetka da išta rumenila pokupi na sebe. Nije mi se sviđao ni veliki Bipin kist za rumenilo pa sam ga proslijedila ( i kasnije pročitala da je dobar za ultra pigmentirana rumenila kao Illamasqua i Sleek i kupila ga opet!)




Mislim da sam sve bitno rekla. Za cijenu od 30-35kn u Bipi možete kupiti dobar kist koji će vam služiti za prepudravanje bez da izgledati zabetonirato svakim sljedećim nanošenjem.

Svakako preporučam!


Ivana 




Broj komentara: 8:

  1. meni je ovaj veliki sa drskom na dnevnoj bazi za puder u kamenu, cak mi se sva bijela boja sa gornjeg djela ogulila, nikada dlaku nije izgubio. ja sam jako zadovoljna sa njihovim kistovima za lice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno je praktičan i jako lijepo izgleda voljela bih ga imati ! :) i da.. postojee.. ja sve popravljam vani tako i rumenilo iako ga ne nosim uvijek sa sobom ali ako mi je pri ruci sigurno cu ga staviti :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kabuki mi je dobar, veliki za rumenilo nekako preskačem i moram priznati da me ne mami iako sam čitala samo pohvale. Na Bipin sklopivi nisam naišla, a i ne treba mi trenutno jer mi RT savršeno odrađuje posao. Što se popravljanja rumenila tokom dana tiče to radim samo ako neplanski ostanem iz kasne cuge u nocnom izlasku pa pojačam makeup s onim što imam u torbi :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ovo je uvijek dobro imati kraj sebe,,, super što se dlake mogu sklopiti i zatvoriti,, pa se ne mažu i ne mažu sve oko sebe haha :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam iz Srbije i kod nas se ne mogu pronaci te cetke :( Ali stvarno su predivne, ali mi se najvise dopada ova najveca!
    Pogledaj moj blog :) http://natasafashionlover.blogspot.com/2014/11/boots-with-studs.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam tu najmanju kabuki jelte letkicu i prezadovoljna sam. Nije ispala ama nijedna dlačica i tako je mekana. Ma perfekcija, planiram da kupim jos jednu da imam :))

    OdgovoriIzbriši