petak, 10. listopada 2014.

Wet n Wild ColorIcon paleta sjenila Art in the Streets


Pozdrav svima!

Danas Vam, sa zakašnjenjem, donosim recenziju jedne jako zanimljive i otkačene paletice. 
Jako je mala, slatka i šarena. Kao što sam naslov kaže, radi se o Art in the streets iz Color Icon linije poznatog američkog brenda Wet n Wild.

Wet n Wild brend u Americi je nešto kao Essence i Catrice kod nas - jeftin i popularan. 

Kod nas je stigao početkom ove godine u odabrane DM-ove (popis na dnu posta), no cijene su nešto više nego u Americi, neki kažu skoro duplo više!

Koliko čitam recenzije domaćih blogerica, najpopularniji WnW proizvodi su palete sjenila (pogotovo Comfort Zone!), ruževi, lakovi, tekući puderi, a tu i tamo bude neka recenzija rumenila.

Ova paleta je prvi WnW proizvod koji sam isprobala. Razmišljala sam o tome da kupim i The Naked Truth jer mi je lijepa (pogotovo nijansa Crease, no već imam sličnih paleta), i Smoke and Melrose koja mi ne treba odkad imam MUR Iconic 3 (recenzija uskoro).

Cijena: 45,90kn
Količina: 6 grama
Rok trajanja: 2 godine
Finish: mat

* Wet n Wild proizvodi su Cruelty Free!



Ambalaža je plastična, ali čvrsta i dobra. Super je što kada kupite bilo koju WnW paletu, ona dođe s naljepnicom preko poklopca tako da nitko ne može otvarati ne-testere! :D



Uz paletu se dobiju mini aplikator i kistić koji nisu upotrebljivi.
Na svim sjenilim iz Color Icon linije paleta, osim na onima u ovoj, su napisana imena nijansi: Base, Browbone, Eyelid, Definer i Crease. Toga ovdje nema.
Ovo je jedina paleta iz linije u kojoj su baš sva sjenila mat!

Swatchevi (bez baze) - lijevo 1 sloj, desno 2 sloja


Najpigmentiranije nijanse su narančasta i plava. 
Nakon njih bi bile zelena, pa ljubičasta i žuta.
Ako ne zbog nabiranja u pregibu, trebalo bi koristiti bazu, da pojača intenzitet sjenilima.
Možete koristiti i Nyx olovku u nijansi White koju mnogo cura koristiti kod ovakvih sjenila.

Tekstura sjenila nažalost nije jednaka kod svih nijansi. 
Plava i narančasta su mekše i baršunaste pod prstima i najbolje se nanose, zelena i ljubičasta nejednako i u tragovima (zna ostati pokoja grudica pa treba jače potegnuti prstom; ako ih uzimate prstom jel), a žuta je suha, kredasta i razočaranje. 
Ako želite raditi neki jarki look koji uključuje žutu preporučam Vam da kupite neko kvalitetno mono sjenilo i imate sa strane ili se poslužite nekim dobrim žutom sjenilom iz neke druge palete ako ju imate. Meni je za to super žuto sjenilo iz Avon 8u1 palete Metallics (ali ono nije mat).

Trušenje je naravno prisutno, opet - uglavnom kod ove 3 lošije nijanse.
Meni to osobno ne smeta jer često nijansu koja ide na kapak do pregiba nanesem prstom, i oči uvijek našminkam prije ostatka lica da mogu počistiti ostatke koji padnu.

Sastav nije naveden nigdje.

Evo nekoliko tutoriala u kojima možete vidjeti kako složiti lookove koristeći sve ili skoro sve boje iz palete:




Nisam osoba koja se striktno drži neutralnih boja. Volim eksperimentirati i povremeno nositi nešto drugačije. Ova paleta je prava stvar za to, mada ja svejedno ne bih nosila svih 5 boja istovremeno niti svih 5 boja uopće. Ne zato jer bih mogla nekima izgledati smiješno (budimo realni, tko bar jednom nije dobio ovakav komentar za nešto "neuobičajeno" u svom načinu šminkanja!), nego zato jer mi neke boje ne stoje...

Ako ste vlasnica Sleek V1 Brights, Sleek Acid, MUR Matte Brights, MUR Acid Brights, MUA Poptastic ili Urban Decay Electric palete/paleta, ova paleta Vam ne treba jer svaka od njih sadrži ovakve boje, a da kupite paletu samo zbog 1, eventualno 2 sjenila, mislim da se ne isplati. Dok potrošim plavu koju koristim najviše, mislim da ću već imati Sleek V1.




Ivana 

4 komentara:

  1. I ja povezujem boje s godišnjim dobima pa me trenutno mame tamnije, ali paleta je divna za cure koje se vole igrati s makeupom .

    OdgovoriIzbriši
  2. Iako me mame preko cele godine nude nijanse, volim da eksperimentisem najvise na jesen i zimu, tako da mi ova paleta izgleda mnogo kul :D

    OdgovoriIzbriši
  3. pre super su mi wet and wild proizvodi, pogotovo maskare, na žalos nikada nisam stavljala sjenila, neznam ni sama zasto obicno stavim samo tus i maskaru xd jedino bi rijetko malo sljokicastog bijelog ali jako malo, ali boje paleta su mi prekrasne :D

    OdgovoriIzbriši