nedjelja, 30. studenoga 2014.

Avon True Color Quad palete - Vibrant Spice i Go Natural


Pozdrav svima :)

Svatko tko me zna zna da jako volim Avon.
Avon je bio 1.brend dekorativne kozmetike koji sam počela koristiti tamo još u osnovnoj školi. Većina moje šminke je Avon. Koristim i nešto preparative od Avona.
Već sam pisala o svojem HG proizvodu - Avon bazi za sjenilo, i o Avon Glimmerstick olovkama za oči koje jako volim. Ono čega imam najviše od Avona u svojoj ladici sa šminkom su ipak ruževi i TCQ palete.
Danas Vam donosim recenziju o dvije palete koje sam posljednje kupila - Vibrant Spice i Go Natural, kao što sam naslov kaže, a uskoro ide i post o drugim TCQ paletama koje imam.





OK... OSNOVNI PODACI:
  • palete se mogu naručiti isključivo putem kataloga tj. preko Avon Hrvatska web stranice
  • trenutna cijena paleta je 55kn (katalog 16, do 2.12.)
  • od kataloga 17 (3.12.-23.12.) cijena je 49kn
  • cijene TCQ paleta UVIJEK variraju između 49 i 65kn (najčešće budu 55kn, a možda dvaput godišnje cijena bude 45kn)
  • količina koju dobijete za te pare je 5 grama
  • rok trajanja je 2 godine



Vibrant Spice se prvi put pojavila u katalogu dio limitirane kolekcije na 1-2 kataloga, no povremeno bi je vratili u ponudu. Ovo je jedina paleta u True Color Quad liniji koja ima smeđu ambalažu na kojoj piše Avon Glow. Sve ostale TCQ palete imaju crnu ambalažu.
Možete ju naručiti još samo u ovom (aktualnom) katalogu C16 i u C17, znači do 23.12. jer je opet povlače iz prodaje.

Za Go Natural isto piše u C17 da je zadnji put u katalogu ali će biti opet u ponudi u C2 2015. (tamo negdje krajem siječnja/početkom veljače).

Svaka Avon paleta je upakirana u četvrtastu kartonsku kutijicu na čijoj poleđini pišu podaci (gramaža, rok trajanja itd) te mini prikaz kako ukombinirati sve 4 boje.
Palete unutar poklopca imaju praktično ogledalo, i uz njih dobijete mali aplikator s jednim debljim okruglim i jednim tankim krajem, i mogu Vam reći - ovaj je dobar! Inače svaki aplikator bacim, ali ovaj iz onaj iz Sleek palete sam sačuvala.
Sjajna crna plastična ambalaža se lako prlja i na njoj ostaje svaki otisak prsta.



Boje su izuzetno dobro pigmentirane, postojanost je uz bazu odlična, a tekstura je fina i mekana.
Nijansa 4 u Go Natural (koja je mat) se jedina teže swatcha i nanosi i nešto je manje pigmentirala od ostalih (u smislu da treba više puta preći prstom/kistom preko nje), dok je nijansa 3 u Go Natural najjača.

Svaka nijansa u Vibrant Spice sadrži sitan shimmer. U Go Natural je 1. nijansa jako shimmerasta, 2. ima satenski finish, a 4. je mat. Nijanse se malo truse ali ništa strašno.
Nosim ih isključivo uz bazu i uz nju boje ovih sjenila dolaze do izražaja maksimalno i sjenila traju na kapcima do skidanja.


SWATCHEVI su rađeni prstom, bez baze

 Vibrant Spice

Go Natural



2 looka s ove 2 paletice koja sam stavila na Instač 

Na desnom (na slici lijevom) oku imam sjenila iz palete Vibrant Spice - nijansa 1 u unutarnjem kutu oka, 2 preko cijelog kapka + prijelazna nijansa, 3 u pregibu i 4 jaako lagano u vanjski V, i ispod obrva je nijansa 1 iz palete Go Natural jer volim bijeli highlight ispod obrva.
Uz donju liniju trepavica nosim nijanse 2 i 3.
Na lijevom oku imam sjenila iz palete Go Natural - 1 u unutarnji kut oka, 2 preko cijelog kapka, 3 je prijelazna nijansa i to sam je nanijela jaako malo jer mi se ta kričavo narančasta ne sviđa, i 4 u vanjski V.
Uz donju liniju trepavica nosim nijansu 2.
Primjetila sam da (ovisno o količini koja se nanese) nijanse 2 iz Vibrant Spice i 3 iz Go Natural mogu izgledati slično.
Na slikama još nosim Catrice olovku za obrve 030 Brown-eyed-peas i Avon SuperShock Max maskaru, te Catrice Re-touch korektor 001 Porcelain, moj najdraži, kojeg su nažalost povukli iz prodaje :(

 O ovim paletama mogli ste čitati i kod Le Makeup Freak i gledati ih u videu kod Sara's Magical World za Avon :)

Ja ih naprosto obožavam, koristim ih često i mislim da se svašta da iskombinirati s ovim bojama.
Baš su mi idealne za jesen! :)



Ivana :)


4 komentara:

  1. Go natural mi je savršena!
    Baš super pigmentacija:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati da nikad ne obratim pažnju na njih dok listam katalog, ali sad vidim da je pigmentacija predivna!! Iako sam više za neutralne tonove, Vibrant Spice mi se baš sviđa!! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepe nijanse :) i ne, nisam koristila još avonove palete, ali sad vidim da bih možda i trebala :D

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni je Avon bio prvi dodir sa šminkom, a jako ga volim i danas :D Pogoto TCQ sjene :)

    OdgovoriIzbriši