srijeda, 19. studenoga 2014.

Catrice Absolute Matt paleta sjenila



Pošto sam ustala na lijevu nogu danas i uz to pišem kolokvij iz Prava, dan započinjemo s jednom negativnom recenzijom!

Od ovoga ljeta u Muller trgovinama  možete naći veliki dvometarski štand s Catrice kozmetikom! Ako pomno pratite blogove i Forum, ili stalno visite po drogerijama, to već znate.
Prve najave za novi Catrice asortiman vidjela sam tamo negdje u rano proljeće, pa video recenzije njemačkih blogerica (Primjer 1 Primjer 2 ) itd.... nije trebalo dugo da se na mojoj WL pojavi nekoliko noviteta za koje sam jedva dočekala da stignu kod nas.
Među njima je bila i Absolute Matt paleta. Paletu Absolute Nude imam od prošlog proljeća ili ljeta i najviše koristim 1. (highlight), 3. i 4. sjenilo iz nje. Jedino 1. sjenilo izgleda kao da ga baš trošim. Sjenilo 2 ne volim jer se jedva vidi pa mi je bezveze.
Da se vratim na Absolute Matt - Catrice je ovu paletu izbacio u prodaju otprilike kada je izašla i UD Naked Basics 2. Slučajnost?



Kao veliki ljubitelj mat, neutralnih, hladnih i taupe nijansi ovoj paleti nisam mogla odolijeti!
Svaki put kada bih došla u Muller sam provjeravala je li stigao štand i s njim paleta.
Naravno da sam znala da se pigmentacijom i teksturom ne može mjeriti sa Basics 2 ali, što je još jedan jeftini dupe neke slavne palete?





Što za paletu kaže Catrice:

"MIX, MATCH & MATT
Šest svilenkastih mat, must-have nijansi u samo jednoj paleti. Boje pružaju mekanu teksturu s visokom disperzijom boja. Set predstavlja široku paletu boja - od nježne ružičaste do intenzivne smeđe i  dolazi s praktičnim duo-aplikatorom. Za apsolutno prekrasne Smokey oči ili suptilan dnevni izgled."

Cijena: 41,90kn
Količina: 6 grama
Rok trajanja: 1god.
Finish: mat
Gdje kupiti: Muller

Sastav:
ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, TALC, NYLON-12, OCTYLDODECANOL, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIMETHICONE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CHAMOMILA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER OIL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES).


Ambalaža - isto kao i kod Nude i Bright paleta. 
Plastična, čvrsta, s prozirnim poklopcem. S vremenom se ošteti ponegdje. Padne li na pod neće se prosuti.
Aplikator koji dođe uz nju je beskoristan . Na poleđini je prijedlog kako se našminkati pomoću ove palete + standardni podaci (gramaža, rok trajanja i ostalo).

Tekstura je suha i kredasta i jako se truse. Ne blendaju se baš dobro.
Nekoliko dana nakon kupnje Absolute Matt palete stigla mi je Sleek Au Naturel paleta (Persa, Iva i ja smo iskoristile akciju Plati 2, uzmi 3 na Sleekovoj web str.). Kad jednom probate Sleek, ništa više nije isto! 
Sva Catrice, Essence i ostala drogerijska sjenila su sranje naspram Sleekovih. Sorry, ali, zašto da se lažemo?
Svatko tko posjeduje barem 1 Sleek paletu složit će se samnom.
Sjenila u ovoj paleti su suha i kredasta, truse se nenormalno i slabo su pigmentirana, a nijanse su više-manje slične, s tim da se prve dvije ne vide ni na mojoj ruci ni na kapcima.
Da moram birati Top 3 sjenila (od onih koje posjedujem) bili bi: Sleek, Avon TCQ i MUR Iconic.
Ja jako volim Catrice Absolute Nude paleticu i par Absolute Eye mono sjenila ALI ova paleta je žešći FAIL!


Swatchevi bez baze na dnevnom svjetlu


Pošto se prve dvije nijanse jako slabo vide na mojoj svijetloj koži, prilažem sliku s bloga Talisha's Art 


Dakle, kao što sam rekla, nijanse su slabo pigmentirane, no zadnje 2 su ok po tom pitanju.
Gledajući ove slike, zadnje 4 nijanse izgledaju ok, zar ne? No, na kapcima je druga priča (čak i uz bazu).
Koristila sam sjenila 3, 4 za preko kapka i 5 za pregib.
3 i 4 sam koristila i za popunjavanje obrva jer su za to sasvim dobra. Inače za obrve koristim Catrice mono sjenila Starlight Expresso ili Go, Charlie Brown!
S kvalitetnom bazom će definitvno izgledati bolje, a i produžit će se trajnost i spriječiti nakupljanje.


Ako usporedimo palete Absolute Nude i Absolute Matt... ponovila bih kupnju Absolute Nude.

Absolute Matt već odavno ima novu vlasnicu.
Absolute Nude mi je bolja i ljepša iako inače preferiram mat sjenila. Sjenilo 1 mi je super za highlight, sjenilo 3 jedno od najdražih za dnevne lookove, a sa sjenilom 5 se može napraviti lijep smokey eyes.
Još uvijek nisam nisam našla sjenilo koje bi bilo identično ili bar približno slično kao sjenilo 3 iz Absolute Nude ali sjenilo Crease iz WnW The Naked Truth je "tu negdje".
Uz Nude paletu treba imati barem jedno tamno smeđe/tamno sivo/crno sjenilo za sjenčanje pregiba, pa ako tražite jeftina sjenila tek toliko uz Nude ili neku drugu paletu, ova Matt će Vam dobro poslužiti.

Moj savjet Vam je da ju kupite ako tražite sjenila za obrve u hladnim tonovima.
Meni odgovaraju sjenila 3 i 4, ovisno da li želim malo popuniti obrve ili ih jako naglasiti.



Sve u svemu, ova paleta me razočarala. Očekivala sam više. 
Košta skoro kao MUR palete, a kvalitetom ni blizu.
Da je kupim samo radi 2 sjenila? Ne, hvala. Ako želim sjenila za obrve posegnut ću za mono sjenilima Starlight Expresso, Go, Charlie Brown!, MUR paletom za obrve ili Catrice olovkom za obrve 030 Brown-eyed-peas koja mi je super.

Kad je riječ o sjenilima, želim više! ;)


Ivana 


Broj komentara: 11:

  1. Nisam baš oduševljena ni bojama ni pigmentacijom, no vjerujem da bi za nekoga tko takve voli ova paleta bila super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam njihovu Absolute Bright i bas sam zadovoljna posebno jer su u pitanju svijetle sjenke koje cesto bas i nisu pigmentovane, a u ovoj paletici jesu. Drugarica ima Absolute Nute i kaze da joj je takodje dobra. Steta sto tu ne prati jednak kvalitet, kao sto kazes kosta skoro kao MUR, ili isto kao MUA, a obe su puno bolje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se Absolute Bright baš zato nije svidjela jer mi izgleda kao same šljokice :)
      A šteta, od ove palete sam mnogo očekivala. Inače, jako volim Catrice i bilo bi super da u prodaju ubace mat proizvode za konturiranje za hladan podton i više nijansi olovaka i sjenila za obrve :D

      Izbriši
  3. ja se potpuno slazem s tobom, napokon da cujem jos necije misljenje o toj paleti :)
    nakon sta se probaju sleek, mur, pa cak i kiko sjenila (jer su svi oni u cjenovnom rangu sa catrice) ova catrice paleta je zbilja fail :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj želim si jednu Kiko paletu (Colour Party)!! :D

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Nema na čemu! ;)
      Super mi je kad i meni tako netko uštedi nekim postom :D

      Izbriši
  5. nisam isprobala ovu paleticu ali imam sleekovu au naturel i sve tvoje potpisujem. Sleek zaista ima predivan izbor boja i kvaliteta je odlična. Namjeravam još koju paleticu uzeti, zasad mi se Acid i Vintage Romance najviše sviđaju, a pročitah i dobrih recenzija za njihova rumenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja imam rumenilo Life's a Peach a na WL su mi palete Storm, Oh So Special i V2, i rumenila Pixie Pink, Rose Gold i možda Pomegranate :)

      Izbriši
  6. bojom mi se sviđaju obje, ali po pitanju pigmentiranosti tada bi birala nude :)

    OdgovoriIzbriši