nedjelja, 30. studenoga 2014.

Gostujući post: Sleek Eye&Cheek paleta Dancing til Dusk (by Kike)



Nešto što od sve svoje kozmetike volim, to su Sleek sjenila.
Za cijenu koju platite, dobijete pigmentirana, kvalitetna sjenila koja se lako blendaju, koja su postojana na kapcima, fine teksture i jednostavno sam oduvijek bila zadovoljna istima.
Nedavno sam proslavila svoj 19-ti rođendan i za poklon od svoje P. dobila sam jedan Sleek-ov novitet, „Eye and cheek“ odnosno oči i obrazi paletu.
Paleta se sastoji od dva rumenila i četiri sjenila, koja, ako već imate njihovu I-Divine Au naturel paletu, u istoj već imate.
Svi proizvodi u ovoj paleti, njihov su već postojeći proizvod, ali sažet u jednu, rekla bih, praktičnu za put, paletu.


Info o paleti

Sastoji se od 9g/ 0.32oz , no na njoj nije označeno koji proizvod ima koju gramažu.
Cijena joj je 125,90 kuna na Pink pandi odnosno 14,99 dolara na Sleek stranici.



Što se tiče ambalaže, Sleek je vjeran svojoj crnoj mat ambalaži koju je jako lako zaprljati prstima, deblja je od Sleekovih paleta, unutar nje se nalazi ogledalo,a dolazi sa jednim kistićem za rumenilo i aplikatorom koji mi doduše neće služiti, no zlu ne trebalo, nek budu unutra. Sadržaj je bio prekriven prozirnom folijom.







Kao što sam ranije rekla, sjenila i rumenila su već postojeći u njihovom asortimanu, pa ću vam sada i pokazati koja se unutra nalaze. Sjenila su u jednom sloju nanešena preko Avon baze za sjenila, bez nje je pigmentiranost slabija, ali je nadogradivost moguća.



Bark i Cappuccino, Bark kao hladna tamno smeđa s malenom primjesom ljubičaste, i Cappuccino, obična  bež nijansa su dvije mat nijanse koje su savršene za pregib i naglašavanje vanjskog kuta oka, lagano naglašeno oko ili malo jači smokey, funkcionira kao oboje.




Mineral earth, hladna smeđa nijansa koja je manje pigmentirana, sa sitnim zlatnim i smeđim shimmerom u sebi i Taupe, isto slabije pigmentirana, boje šampanjca za sitnim zlatnim i srebrnim shimmerom u sebi, iako za smokey i pregib više volim mat nijanse, Mineral earth mi je postala jedna od dražih nijansi upravo na tom mjestu, a Taupe, koja zapravo nema veze sa svojim nazivom, savršena je za preko cijelog kapka, unutarnjeg kuta oka i kao highlighter ispod obrve.




Mirrored pink, kao što joj ime kaže je baby roza nijansa sa srebrnim shimmerom u sebi, koja se bolje vidi na prvoj slici  i Sahara, mat narančasta nijansa čija se boja bolje vidi na drugoj slici.
Osobno mi se Mirrored pink na obrazima ne sviđa pretjerano, već stavljam Saharu pa onda stavim malo Mirrored pinka na početak obraza za svježiji izgled.
Sve se nijanse iskreno jako krasno blendaju, trajnost s bazom im je cijeli dan na mojim kapcima, od 8 ujutro do 10 navečer, dvije shimmeraste nijanse sjenila su malo manje pigmentiranije, no uz malu nadogradnju (ali i bez nje) na kapcima izgledaju jako lijepo.
S obzirom na to da nemam Au naturel paletu, ova mi se paleta, unatoč nude nijansama koja svaka od nas ima u svojim kolekcijama, jako dopala i drago mi je što je imam u svojem ormariću.

A da sve ne ostane na riječima, evo palete i na djelu :)



Kike :)



Kike možete pratiti na njenom blogu - Šminkoholićarke
i na fb stranici - LINK


Broj komentara: 10:

  1. Baš su praktične ove nove Sleek palete,divan look si napravila:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ne moraš kupovati cijelu paletu sjenila i oba rumenila i prepraktična je za neki put :D
      Hvala ti :*

      Izbriši
  2. Mene je ovo toliko podsetilo na nars palete haha. Divan look, svidja mi se kako si izblendala senku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, lako je blendati stvarno su lagana,u par poteza cijeli look je skroz gotov :D

      Izbriši
  3. Super izgleda na licu! :D Baš me zanimala recenzija proizvoda pošto također volim sleek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ma zakon stvar pogotovo za po putu,svukud stane i ne moraš vuć 16 nesesera sa sobom :D

      Izbriši
  4. Vidim da su se svi zaljubili u sleek palete :)

    OdgovoriIzbriši