ponedjeljak, 15. prosinca 2014.

Gostujući post: Invisibobble gumice za kosu (by T.)


Vjerojatno je dosta vas čulo za Invisibobble gumice. A ukoliko niste evo kratke recenzije.





Otkako sam nedavno čitala na forumu o Invisibobble gumicama za kosu i sama sam se odlučila za kupnju. Prodaju se u Mulleru po cijeni od 40kn, a možete ih naručiti i online na Feelunique-u.
Dolaze u malom plastičnom pakiranju (veličine kinder jajeta), koje sadrži 3 gumice.

Prednosti koje tvorci ovih gumica navode su:
- ne ostavljanje tragova
- ne uzrokuju glavobolju nakon duljeg nošenja (kao što je slučaj sa mnogim gumicama)
- ne oštećuju kosu
- namijenjene su svim tipovima kose
- mogu se nositi kao narukvica



Moja kosa je duga, gusta, i suha te se zbog toga lako petlja pa je najčešće nosim svezanu u rep.
Na prvi pogled gumice se čine dosta male, veličinom podsjećaju na čep boce, ali se pri vezanju repa s vremenom sve više rastegnu.
Kada okrenem gumicu 3x, sama gumica mi stoji na mjestu  (zbog pritiska koji radi na kosu izgledom telefonske žice). Ne ostanu tragovi na kosi, ali mi rep nije dovoljno čvrst kao kod ostalih gumica. 
Inače volim nositi zategnut rep.
Dok u slučaju kada okrenem gumicu 4x, rep mi je dovoljno zategnut, ali ostaju tragovi nošenja na kosi.

S nošenjem će se gumica razvući, no bezobzira na to efekt će biti isti.
A ako želite da vam se gumica vrati u prvobitno stanje stavite ju na par minuta na radijator, i izgledat će kao prije.

Na slici su prikazane 3 gumice. Jedna razvučena gumica nakon nekoliko nošenja, a iznad nje lijevo nalazi se ne korištena gumica, i desno nalazi se gumica nakon nekoliko nošenja koja se vratila u prvobitno stanje.



S uobičajenim gumicama nemam osjećaj kao da posebno oštečuju dok ih skidam, jer ih u 90% slučajeva skinem u jednom potezu, ali Invisibobble se ne mogu skidati tako već se moraju odmotati.
Njihova istovremena prednost i mana je što su napravljene od plastičnog materijala.
Prednost jer ne morate čekati da se osuše kao normalne gumice ako ih smočite. Mana, zbog načina na koji je taj komad „žice“ zaljepljen da bi činio krug. Na gumicama na mjestima gdje se žica spaja je neravnomjerna izbočina od ljepila, tako da se par vlasi uvijek zapetlja na tom dijelu. To mi je zapravo najveća mana ovih gumica, jer ako sam negdje vani ne mogu raspustiti kosu sa sigurnoću da mi gumica neće ostati negdje u kosi.


Po mom mišljenju za ovu cijenu ove gumice se ne isplate. Očekivala sam više od njih.
Po čvrstoći repa su prosječne, kao većina „običnih“ gumica, ali zapetljaju kosu...


Jeste li isprobale Invisibobble gumice? 
Kako vam se čine?


Tajana


Broj komentara: 5:

  1. 40 kn za gumicu - ne hvala :D Uopće nemam osjećaj da to može dobro držati kosu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima u mulleru 10 za 19 kn, meni su super :)

      Izbriši
  2. Ja imam ove iz neke kineske radnje. Pola marke jedna kosta kod nas. Nema tog sastava na gumici uopce,nego je iz jednog komada. Mogu stegnut rep s njima a da ne ostavi trag. Ne boli me glava od njih i kupila sam sebi zalihu. Fakat su dobre. Meni ne petljaju kosu,ali to je vjerovatno od osobe do osobe. Razlika se osjeti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Željna sam visokog repa i vezane kose ali previše me boli tjeme da bih to nosila...iako do sad ove gumice nemaju sjajne recenzije mislim da bih ih ipak kupila kad bi naišla na njih čisto da im dam priliku, raspuštena kosa koju nosim godinama već mi je dosadila, šišanje nije opcija :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam ovakve gumice nasla u Srbiji za manje od 2 kn tako da 40 kn kod nas za ovako sta je puno previse jer mislim da je sve to na istu foru

    OdgovoriIzbriši