srijeda, 21. siječnja 2015.

Avon Magix Face Perfector primer/baza


Primer iliti baza za makeup je nešto što je meni s masnom T zonom (ljeti s kompletno masnim licem), proširenim porama i prvim borama iznimno potrebno. Čak ne toliko radi probijanja sebuma već radi uvlačenja pudera u pore i naglašavanja pora, te produljenja trajanja šminke na licu. 
Bez baze mi se puder prvo povuče s nosa jer se on najbrže zamasti.
Postoje i neki puderi koji mi se uvuku u pore i naglase ih čak i uz bazu (Maybelline Affinitone, svi Avon puderi, Bobbi Brown Longwear...) 
Bazu koristim pri svakom šminkanju. Jedini tekući puderi za koje mi baza ne treba su Revlon Colorstay (verzija za mješovitu i masnu kožu) i (možda) Maybelline Affinimat (što ću ponovno provjeriti ovo ljeto kada ga opet kupim).


Koristim 2 vrste baza ovisno o stanju kože taj dan kada se šminkam - hidratantnu zimi kada ima suhih dijelova ili kada je koža dehidrirana i mousse bazu za popunjavanje pora i matiranje ako je koža više masna. 
Silikonske i vodenaste baze ne preferiram jer mi silikonske ne produljuju trajanje šminke uopće (štoviše, sa silikonskima mi brzo sklizne puder, što je zbilja čudno jer moji puderi sadrže silikone i trebali bi se slagati sa silikonskim bazama) a vodenaste su za normalnu i suhu kožu.
Koju bazu ću odabrati također ovisi i o puderu koji ću nanijeti i finishu koji želim.
Kombinirat ću mousse/mat bazu i polu-mat puder, hidratantnu bazu i polu-mat/mat puder, mousse/mat bazu i dewy puder, ali nikada hidratantnu bazu i dewy puder jer to već za pola sata neće ličiti ni na što...

U ovom postu ću s Vama podijeliti dojmove o Avon Magix bazi koju sam kupila jer mi je tokom ljeta trebala matirajuća baza pošto se ljeti zamastim u jako kratkom roku. 


Evo što za Magix bazu kaže Avon:


U trenutnom Avon katalogu 02/2015 je nema za kupiti, no kao i još neke svoje proizvode, Avon ju povremeno vrati u ponudu pa će se tako moći ponovno kupiti u katalogu 4. ;)
Ja sam je kupila na ljeto kada je bila na demo ponudi za 31kn (vidljivo na slici gore), dok se od kataloga nakon toga mogla kupiti za 59kn.

Kad sam je kupila i konačno primila u ruke, bila je večer i vraćala sam se doma. Bila sam toliko uzbuđena oko isprobavanja ove baze da sam se otišla šminkati iako nikuda više nisam išla taj dan.
Isprobala sam je puno puta u raznim uvjetima - bez pudera, s različitim puderima, tokom oblačnog vremena, tokom toplog vremena, tokom pakleno vrućeg vremena.... 
Imala sam velika očekivanja od ove baze jer sam o njoj davno bila čitala na nekom našem blogu. 
Možda 2011, 2012.... ne znam.... ali znam da sam bila jako tužna kad su je povukli jer sam se stalno premišljala "Kupiti ju ili ne?"
Bila sam skeptična uopće prema bazi samoj po sebi jer ih nisam tada koristila kada se Magix prvi put pojavila na tržištu. I onda su ju kod nas povukli a youtube je bio prepun video review-ova Amerikanki i Britanki s ekstremno masnom kožom koje su njome bile oduševljene!
Kada su ju konačno vratili u katalog bila je preformulirana. Tako da ne bih znala reći kakva je stara verzija naspram nove....






Baza dolazi u slatkoj praktičnoj bijeloj tubici s uskim otvorom i dugačkim čepom koji me podosta živcirao, a tubica kada ju dobijete bude upakirana u kartonsku kutiju u čijoj unutrašnjosti piše sastav proizvoda i svi ostali podaci. Inače sve te kartonske kutijice bacim ali sam ovu razrezala jer me zanimao sastav. 
Kao što vidite, silikoni su visoko u sastavu. Silikonske baze ne volim (one klasične, prozirne, gelaste silikonske baze) ali volim kada tekući puderi u sastavu imaju silikone i gušći su pa sam pomislila kako je ovo dobro jer će se dobro slagati s mojim puderima.

Količina je 30ml, a rok trajanja je 2 godine. Baza sadrži SPF 20.



Tekstura baze je jako gusta. Toliko gusta da, kada istisnete za cm baze van otvora ona ostane tako visiti van i ne iscuri (slika dolje). Dobro je što tako možete kontrolirati količinu proizvoda koja izađe da se neće bespotrebno trošiti. Baza je bijele boje i ima čudan miris. Ne znam kako bih ga opisala. Ja općenito ne volim da išta od moje dekorative ima miris ali što tu mogu.

Finish koji ostavlja je mat.

Nije mi ostavljala nikakav nered na licu i nije komedogena.


 Moj problem s ovom bazom 

jest što se ona, iako sasvim solidno matira lice, meni zgruda na licu. Dakle, nanesem ju na čitavo lice u tankom sloju, malo pričekam da "sjedne" na lice i krenem s nanošenjem pudera. Dok dođem do brade i rubova lica (uvijek krećem s nanošenjem od sredine lica) i razmažem puder, on se u kombinaciji s bazom pretvori u hrpetinu grudica i počne mrviti s lica. Onda moram uzeti vlažnu maramicu i sve to obrisati i tu nanijeti puder bez baze. Ili moram obrisati puder s čitavog lica pa bazu nanijeti samo na centar lica i ponovo puder. Nekad mi se znala tako mrviti i s čela....Prava gnjavaža!

Kad sam ju 1.put nanosila istisnula sam veću količinu i nanijela na lice i tada se grudala i mrvila više.
Btw ovdje nije bio slučaj da loše sjeda na lice jer nisam napravila piling ili tako nešto jer se ljeti pilingiram svaka 2 dana i čistim lice češće.


Slika obraza da vidite kako popunjava pore


Ok, nekome će ovo možda biti super ali ja očekujem više. Uživo se bolje vidjelo kako loše popunjava pore. Prvo sve izgleda zaglađeno a onda nakon par sati se puder ipak uvuče u pore tako da je ova baza za mene čisti promašaj. Matira dobro kao što rekoh, ali se puder nakupi u porama i zgruda mi se na obrazima tako da ju mogu nanijeti samo na centar lica a na obraze i bradu nikako jer tu otežava nanošenje pudera.
Dešavalo se da nanesem bazu na licu, pričekam malo pa krenem s puderom i onda moran s donjeg dijela obraza i brade sve obrisati vlažnom maramicom i tu bez baze staviti puder jer se nenormalno gruda.....


Isplati li se kupiti ovu bazu?

Hm... teško je reći.  Svako lice je drugačije i treba drugačiju njegu i svatko preferira nešto drugo kad je riječ o bazama i puderima. Ima osoba koje obožavaju silikonske baze dok se ja i silikonske nikako ne volimo. Ima ih koje vole Magix bazu a evo, meni se nije nikako svidjela.
Bilo bi super da se može naručiti tester za bazu, kao što se može za razne nijanse tekućih pudera iz Avona.
Ovako jedino možete kupiti na blef i nadati se. Ili se može desiti da netko prodaje malo ili pola baze na Krpicama ili Forumu pa uspijete probati bez da platite cijelo pakiranje a ne svidi Vam se.

O ovoj bazi su već pisale Makeup Arena i Lipstick Attack pa ako želite pročitati drugo (pozitivno) mišljenje bacite oko na njihove recenzije :)


Jeste li probale ovu bazu? Dojmovi?


Ivana :)




Broj komentara: 8:

  1. Nisam probala, a ni neću. Teško je naći bazu za suhu kožu, a i za jako masnu. Kazes da se mrvi, to mi je najmrža stvar kod ikakvog proizvoda za lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također!
      Za tebe bi bila idealna neka vodenasta ili hidratantna baza :)

      Izbriši
  2. Hejtam baze sa silikonima, isto se sve mrvi s lica :/

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam pisala o ovoj bazi, meni je ok. Nisam imala problem sa nanošenjem pudera nakon nje- naprotiv super legne i trajnija je šminka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam ju probala, ali mislim da ni neću u skorije vrijeme jer trenutno imam u planu isprobati Catrice bazu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj, očajna je. Više se sjajim s njihobom "matirajućom" bazom nego bez nje.

      Izbriši
  5. Čitala sam recenziju i kod Makeup Arene, ali opet me nekako nije oduševila. Još kad sam pročitala ovo, ne hvala :D

    OdgovoriIzbriši
  6. A žao mi je da ti ne odgovara, meni je sasvim ok i ne mrvi mi se. Šta bi tek rekla za onu staru, ona je bila duplo lošija od ove :)

    OdgovoriIzbriši