utorak, 27. siječnja 2015.

Look by Bipa WahWahWoom Volume and Define maskara


Pored tekućeg korektora za podočnjake, maskara je kod mene najpotrošniji dekorativni proizvod.
Isprobala sam ih dosta i svidjelo mi se jako malo njih jer sam jako izbirljiva i tražim puno od maskare.

Moje trepavice su:
  • ravne
  • ne pretjerano duge (duže u sredini nego na krajevima)
  • bez volumena i rijetke
+ sve to - imam osjetljive oči koje suze na vjetru i kad me muče alergije 
             - ne podnosim kad maskara ima jak miris

Što tražim od maskare:
  • da produži trepavice i da im volumen
  • da ih ne spusti dodatno (što mi se znalo dešavati) nego da ih malo uvije (ili ne mora, pošto koristim uvijač, ali onda neka radi sve ostalo)
  • da nije premokra i da joj ne treba 100 godina da se osuši
  • da nije presuha i da se ne nanosi teško
  • da se ne preslikava na gornji i/ili donji kapak
  • da ne iritira oči
  • da ima gumenu ili silikonsku četkicu! (mrzim one klasične "dlakave" četkice")
  • da ne košta više od 70ak kuna pošto je to potrošna stvar (inače kupujem maskare do oko 50ak kuna, a moju omiljenu maskaru koja košta oko 70-75kn uvijek kupim na akciji) - ako i kupim neku skupu maskaru onda ta maskara mora čuda raditi :)

Za svoju prvu recenziju maskare odabrala sam Look by Bipa WahWahWoom Volume and Define maskaru (dalje u tekstu WWW) o kojoj kod nas nije pisao apsolutno nitko.
Nisam apsolutno nigdje našla niti jednu jedinu domaću ili stranu recenziju ove maskare tako da sam je kupila na blef. Što i nije tako strašno gledano s financijske strane, jer košta samo 29kn (i još sam je kupila na sniženju), već zato jer sam se baš nadala da će mi se ova maskara svidjeti. 
Onako, na prvu, dok samo gledam slike, izgleda kao maskara kakve ja volim....


No, idemo redom:
  • košta 29kn, no Bipa često ima vikend akciju od -30% na svu dekorativu pa ju tada možete kupiti za 20.30kn
  • količina maskare je 12ml, a rok trajanja 6 mjeseci
  • kupiti se može samo u Bipi (gle čuda, jer se radi o Bipinom brendu :P )
  • postoje dvije verzije WWW maskare - roza s "dlakavom" četkicom i narančasta s gumenom
  • u nekim Bipama WWW maskare stoje kod blagajne, a u nekima na polici s ostalim Look by Bipa asortimanom

Ambalaža tj. tubica maskare je jednostavna i poprilično uočljiva ovako kričavo narančasta.
Kada se zatvori do kraja ima onaj KLIK pa znate da se neće otvoriti sama od sebe.
I to je nažalost jedini + kod ove maskare (uz cijenu).

Sastav:


Kada ju otvorite, svaki put, ali SVAKI PUT će dio maskare ovako kao na slici gore visiti s četkice. 
Tako da morate malo pobrisati o maramicu ili ruku ili papir... i time svaki put bacate dio proizvoda koji se neće iskoristiti. Jer ako vratite taj višak maskare u tubu, unatoč njenoj premokroj teksturi (minus br. 2!), napravit će se nered oko ruba tube i neće izgledati baš lijepo...

I tu dolazim do onog najgoreg - maskara je premokra
Mokrija nego bilo koja koju sam probala u životu, a probala sam ih jako puno. Toliko mokra da nakon što svoje ravne trepavice uvijem ona ih spusti!
I ne radi ništa što piše na njoj da radi - ne "definira", ne daje dužinu, volumen... NIŠTA! (minus br.3!)
Ok, malo oboji trepavice ali koja je svrha onda? Tko uopće koristi maskaru da bi dobio tek malo boje na trepavicama (osim ako imate prirodno duge, guste i uvijene, a svijetle trepavice - onda sorry :) ).

Ne kužim se baš u sastave maskara ali znam da mi jako smeta kad maskare imaju (jak) miris. Na WWW maskari je parfem naveden pri kraju sastava ali ima neki miris i malo izaziva suzne oči. (minus br.4!!) Upravo zbog tih problema s očima kao što su iritacije, crvenilo i suzne oči ja ne biram baš najjeftinije maskare (kao recimo Essence i Catrice, iako mi pašu čak 2 Essence maskare zbog četkica) jer me smeta nešto u sastavu njihovih maskara i suze mi oči od njih. Baš imaju jak miris. A i oboje dolaze iz iste tvornice pa nije ni čudo da mi oboje smeta....

Slijedi još malo slika četkice WWW:




I evo 2 slike da vidite kakav (nikakav) efekt WWW maskara ima na moje trepavice:
Vidite kako mi ih nakon uvijanja maskara spusti?


Da sumiram:

Pozitivne strane:
  • cijena
  • KLIK kod zatvaranja
Negativne strane:
  • pri svakom korištenju se dio proizvoda baca
  • tekstura maskare je premokra da bi se s njom moglo raditi
  • ne radi apsolutno ništa od onoga što piše na njoj - niti da dužinu, ni volumen
  • uvijene trepavice će dodatno spustiti
  • treba joj čitava vječnost da se posuši a i tada imate osjećaj kao da bi se mogla otopiti s očiju
  • preslikava se
  • u sastavu se nalazi parfem

Unatoč gumenoj četkici, ova maskara je za mene čisti promašaj i zbog svega navedenog ne bih je preporučila nikome. Samo niska cijena i "klik" nisu dovoljni da kupim ikoju maskaru.



Jeste li se već susreli s ovom maskarom? Što Vi mislite o njoj?
Je li Vam ova recenzija bila predugačka?
Koje maskare su Vama najgore a koje najbolje?



Ivana



Broj komentara: 10:

  1. Ja se držim već provjerenih i ne kupujem na blef, čak nisam nikad kupovala jeftine maskare, ne da mi smeta, nego sam uvijek od mame uzimala kad bi kupila, ili tipa 1+1 gratis, pa jedna meni, jedna njoj i super.
    Imam njihovu onu sličnu 2000 calorie, meni nije loša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yup, Colossalka ;))
      Ja sam godinama koristila Avonove jer je mama naručivala iz Avona i jer sam bila ziher da ih nitko nije otvarao prije mene jer dođu omotane celofanom :)
      Onda sam isprobala nekolicinu drogerijskih a Cat Eye me zainteresirala za Rocketicu jer imamo sličan ukus i super je recenziju napisala i od tad se Rocketica i ja volimo :D

      Izbriši
  2. Ako je do gumenih četkica, preporučila bih ti da probaš essence maximum definition, koja me apsolutno oduševila efektom koji daje na trepavicama. Super je za neki dnevni look, nije ni previše mokra ni suha, i cijena je stvarno niska. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisala sam da općenito ne volim Essence maskare ali možda tu i probam zbog četkice jer je gumena a tanka i jer je zgodna za u torbu. Nekad znam ponijet maskaru ako se našminkam nak nap prije faksa i ne stignem sve stavit pa ruž i maskaru ubacim u džep ili torbu i dovršim u autu/busu. :D

      Izbriši
  3. Super je recenzija. Meni se sviđa veselo pakovanje. Pokušaj sa Essence get big lashes meni se pokazala kao dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)

      E meni je ta Get Big Lashes baš grozna kao i ona koja je bila s njom u duo pakiranju kad su ih prodavali po 20kn 2 maskare. Napisala sam u postu da općenito ne volim Essence maskare (ni Catrice) zbog sastava i formula.
      Jedien dvije koje mi zbog četkica mogu proći su Lash Mania Reloaded kad se malo posuši i I Love Extreme Crazy Volume (roza).

      Izbriši
  4. Odlična recenzija, radujem se svakoj pogotovo ako je o maskari :D Ja sam essence mascara girl, al kad slistim ovih 11 što imam (znam ahha) želim miss mangu probat :) Izgleda mi četkica obećavajuće, šteta što ti nije funkcionirala :/ Ja volim sve probat bar jednom, možda se ova i kod mene nađe, ali, hah, sad već čisto sumljam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miss Mangu mi ima i obožava sestra, a ja ne volim te "dlakave" četkice al sam probala Mangu jer je popularna. Nije me se dojmila, samo oboji trepavice. Sestri produži makar.
      Od Essence maskara meni su ti super Lash Mania Reloaded ali kad se malo posuši i I Love Extreme Crazy Volume (roza). Sve ostale Essence (i Catrice) maskare ne mogu smisliti....
      A naj naj maskare su mi Maybelline The Rocket Volume Exress, Avon Supershock i Oriflame Wonder Lash (vjerojatno će biti i The One Volume Blast zbog četkice al ju ne otvaram dok ne potrošim 3 otvorene) :)

      Izbriši
  5. Ummm... gledala sam da li bih je, ili ne bih kupila i to više puta. I nisam. I sad mi je drago da nisam. Šteta. Jesi li probala malo trepuške negovati uljima? Raditi nkekakve kure za rast? Meni je jako pomogao ricinus, a maskara koju koristim je MNY Lash Sensational. Odličan članak, hvala na ušteđenim paricama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, probala sam s ricinusom, a povremeno, nakon št o skinem šminku i namažem okoloočnu kremu, malo te kreme što ostane na prstim razmažem i po trepavicama. Tako su nekoć (rekla mi je mama) kad nisu postojala ulja i serumi za kosu, ostatak kreme za ruke pa razmazalai po vrhovima kose za hidrataciju. :)
      I meni je Lash Sensational najbolja!! <3
      Jednom ću napisati post o top 5 maskara :D
      Mislila sam još ljetos, ali nikako nisam stigla to poslikati kad, ako potrošim maskaru ili se ona osuši, ja ju bacim jer, kako da u isto vrijeme imam 5 otvorenih maskara i da su u isto vrijeme sve dovoljno mokre ili suhe (a ja volim zlatnu sredinu kao kod Lash Sensational i The Rocket Volum, što je pak nekima premokro, ali zato što su tako mokre i zato što LS ima oko 9ml mi traje već više od pola godine jedno pakiranje :O )
      Hvala i tebi :))

      Izbriši