subota, 31. siječnja 2015.

Max Factor Skin Luminizer tekući puder


Skin Luminizer tekući puder je bio jesenski novitet u drogerijama. Mislim da se u početku mogao kupiti samo u DM-u. Reklame su iskakale posvuda, a mene je na kupnju nagovorila Le Makeup Freak svojom recenzijom. Iako inače nisam fan dewy finisha, a ovaj puder su reklamirali kao oličenje blistavosti, tada, u jesen 2014., sam ga poželjela iz nekoliko razloga:

  • gust je, što znači da mi se neće uvući u pore kao svi rijetki puderi i da će se duže zadržati na licu
  • ima pumpicu koja unutra nema cijevčicu nego se pomiče prema gore kako se proizvod troši (kao Balea Aqua serum i Bourjois Healthy Mix puderi), što je odlično jer mogu iskoristiti čitav proizvod i pritom vidjeti koliko je pudera ostalo
  • konačno drogerijski puder s nijansom dovoljno svijetlom za mene! :)
  • u vrijeme kada sam ga kupila i koristila (studeni/prosinac 2014.) imala sam poprilično dehidriranu kožu (ne bih rekla suhu jer je moja koža mješovita preko godine i ekstremno masna ljeti, sa suhim okoloočnim područjem cijele godine) pa sam mogla koristiti dewy pudere (s Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner bazom na T zoni) jer su mi bili super za obraze i oko ustiju gdje mi je (bilo) dosta suho
  • LMF je rekla kako ne ističe suhe dijelove, ne uvlači se u bore i dugo traje na licu - to sam naprosto morala vidjeti!



Puna cijena ovog pudera je 99.90kn, a ja sam ga platila oko 85kn na nekom popustu kad je stigao u drogerije.

Prodajna mjesta: DM, Kozmo, Bipa, Muller, Nama
Količina: 30ml
Rok trajanja: 12 mjeseci

Što za Skin Luminizer tekući puder kaže Max Factor:


Puder dolazi u zaštitnoj foliji. Super, nitko ga nije dirao prije Vas. :)
A moram priznati da sam znala viđati po policama rastrgane folije i korištene pudere "jer nije bilo testera" -.-




Pumpica je jako dobra. Možete kontrolirati koliko će pudera izaći van. Jedan jači stisak i izađe onoliko koliko vidite na slikama niže, a ako stisnete napola izađe pola manje, što je zgodno ako kao ja negdje stavite više pudera, negdje manje...



Tekstura pudera je jako gusta. Gušća od Catrice All Matt Plus i Revlon Colorstaya.
Unatoč tome, nije težak na licu i ugodan je za nositi.

Problem s ovim puderom jest što se on jako teško razmazuje. Beauty Blenderom - nema šanse, previše popije.
Kistom - moguće ali samo ako prije toga nanesem hidratantni serum ili bazu jer inače uopće neće kliziti po koži.
Trebalo mi je sto godina da ga ravnomjerno nanesem jer mrzim koristiti prste pri šminkanju.
Svakako preporučam piling i dobru hidrataciju prije ovog pudera.

Kad smo kod hidratacije, očekuje se da će puder koji pruža iluminirajuć' efekt dati i hidrataciju, zar ne?
Da će koža blistati i izgledati zdravo i dewy?
Ovaj puder uopće nije dewy. Prije bih rekla da je polu mat.
Dewy efekt bih s njim postigla samo uz hidratantnu bazu.
I unatoč bazi isticao bi mi suhe dijelove i uvlačio se u bore smijalice.

Trajnost je za svaku pohvalu. Bez baze mi potraje nekoliko sati. Nisam ga nosila dulje od 7-8 sati pa ne bih znala reći više ali namazala sam ga oko 13-13:30 i došla doma oko pola 21-22 sata i još se držao.
T zona je bila malo dewy ali nije izgledala masno. Prvi dan kada sam ga nosila išla sam na kavu u grad i svako malo ga paranoićno provjeravala, da li se sjajim, da li se uvukao u pore/bore, oksidirao, ....Išla sam na wc da provjerim i prepudram se ali frendica je rekla kako nema potrebe jer stvarno odlično izgleda i nije mogla vjerovati da ga nosim cca 5-6 sati (a meni inače već nakon 2-3 sata puder ne izgleda baš nešto na licu).



Kako izgleda moja nijansa 40 Light Ivory naspram drugih tekućih pudera u njihovim najsvijetlijim nijansama:


Na ovoj slici se ne vidi koji puder je kakvog finisha ali barem da vidite razliku u nijansama....

Od svih ovih pudera nijansom mi najbolje odgovara Skin Luminizer.
Catrice AMP mi je mrvicu taman, ponekad, ali mi po svemu ostalom odgovara i moj je najdraži puder.
Oriflame The One Illuskin i Catrice Nude Illusion su mi prežuti i predewy.
Maybelline Superstay Better Skin je toliko narančast da ne znam kome bi uopće mogao odgovarati....šteta, jer odlično matira.


Prekrivanje (1 tanji sloj)


Slikano krajem studenog kad su mi na desnom obrazu izbile ove mrlje zbog problema s hormonima.
Prava prilika za testirati Max Factorov puder jer su poznati po dobrom prekrivanju.
Lijevi je bio, a i sada je, čist pa nema smisla njega slikati da vidite kako puder prekriva.
Rekla bih da je ovo neko srednje do jako prekrivanje.
Pošto su mi se od onda mrlje znatno smanjile i ten mi je čišći nego onda, sada bi mi ovaj puder pružao jako prekrivanje.


Za i protiv...
Moja koža je zimi mješovita dehidrirana i pokazalo se da mi za zimu baš i nije najbolje riješenje (osim ako izlazim van jer traje do jutra). Ovaj puder bi po meni bio puno bolji za masnu kožu i za mješovitu uz dobru hidrataciju suhih dijelova.

+ Trajnost je za svaku pohvalu!
+ Dobro prekrivanje

-  Iako mi je nijansa pogođena, puder oksidira i potamni pa imam tamni prijelaz na vratu koliko god razmazivala.
-  Kistom se teško nanosi i razmazuje (ali funkcionira uz hidratantni serum/hidratantnu bazu preko)
-  Ističe suhe dijelove kože i bore





Jeste li probali Skin Luminizer puder? 
Kako se Vama svidio?

Ivana


Broj komentara: 16:

  1. Slažem se sa svime navedenim. Teško se blenda, izgubim vremena i veliku količinu pudera za bzvz da bih prekrila cijelo lice kako treba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa to, ako se teško blenda na mojoj koži kakav je tek na suhoj za koju je kakti namijenjen.
      Samo izgubim živce....

      Izbriši
  2. Hm, sviđa mi se što bi mogao odgovarati masnoj koži, ali ovo razmazivanje me nekako odbija... A i pitanje je da li bi našla tamniju žutu nijansu za sebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima nijansa Golden koja bi ti mogla odgovarati pa probaj :)

      Izbriši
  3. hmmm baš krasno izgleda na licu :) ja inače koristim bourjois healthy mix u najsvjetlujoj nijansi 51 koju naručujem s asosa,međutiim u jesen ni ga je nestalo pa sam kupila catricem skin illusion s kojim ponekad imam isti problem kao ti s ovim. ja sam to riješila na način da sam uvela ulja u noćnu njegu(lješnjakovo uglavnom) i koža mi nije više bila dehidrirana ni toliko suha(inače je mješovita,poprilično masne t-zone),a puder se tako lijepo ponašao na koži. inace standardna njega mi je balea aqua serum i koji mi se pokazao kao dobra podloga za puder(uz balea onu ljubičastu bazu) i nekad ga stavim više,nekad manje :)
    sorry šta sam se raspisala,nadam se da ćeš uspjet napraviti da ti puder bude super jer baš ti dobro izgleda na licu :))
    A bome i recenzija ti je odlična, našla sam još jedan blog kao stalno štivo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Balea Aqua serum HG proizvod <3
      Još bolje da je duži komentar! Sviđa mi se komunikacija između blogera i čitatelja a i vidiš kako se ja mogu raspisati :)
      Što se pudera tiče, nismo se zavoljeli, prodala sam ga na Krpicama i kupila nešto drugo. Tako uvijek radim kad mi nešto ne paše ili mi dosadi, pa ne gomilam bespotrebno kozmetiku...

      Hvala ti :*

      Izbriši
    2. Nema na čemu :)
      Aqua serum <3 i ona aqua krema mi je super isto,čim malo popusti ova zima,stvarno je izvrsna i tko bi rekao da nešto od 25 kn može bit tako dobro. potrošila sam stotine (tisuće možda,ipak su godine kupovanja tu xD ) kuna na razne kreme od bioderme do nuxa apsolutno sve i na kraju najbolji sastav ima ovo dvoje(a bome i djelovanje) :D
      eh da, i ovi usporedni swatchevi su mi super naravno i slika na licu,ali odličan orjentir sve u svemu :D

      Izbriši
    3. Ove usporedne slike su zapravo nastale puno prije posta, možda pola godine prije jer mi je bilo nevjerojatno da mogu nositi i Revlon Ivory i Maybellune Affnimat 03 i Catrice AMP 010!
      Sva tri svijetli, a različitih podtonova. A ova druga slika - planirala sam pisati usporednu recenziju s više pudera istovremeno ali više nemam sve te pudere pa ne mogu. Ali bit će još recenzija pudera uskoro :)

      Izbriši
  4. Razmisljala sam da ga probam iako nisam dewy fan, ali nazalost kod nas nema ove nijanse. Recenzija je stvarno odlična :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao bas me razocarao sad :( imala sam osjecaj da je skroz dewy posto su ga takvog reklamirali. Ali vidi se da istice suhe dijelove i ne volim inace ovakve teske/betonske pudere...steta. A opet po ljeti ako ces ga nositi, s obzirom na gustoću mogao bi ti biti pretezak? Mozda da ipak razmislis o laganijim i "dewy" puderima s obzirom da mislim da ti je dosta suha koza sada? (bez obzira na ono o cemu smo pricale)...mozda ipak razmotri Teint Miracle. On jako fino sjeda i lagan je i nema isticanja suhoće uz njega, a prekrivanje sasvim solidno. :) ako ispadne da se zasjajis na kraju dana, bolje i takav puder prekriti slojem matirajućeg nego opterecivati kozu sklonu aknama (i suhu kozu) teskim podlogama, to je neko moje misljenje :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije težak, iako je gust. Uopće ga nisam osjetila na licu. Dopisat ću u post jer sam zaboravila.
      Nije mi sada suha koža, napisala sam da su ovo dojmovi od prije (studeni/prosinac) kada sam ga kupila i koristila, ali je post ostao u Skicama i zaboravila sam na njega. :)
      I čišći mi je ten nego onda ali sada se ne mogu ponovno slikati s puderom jer sam ga prodala.
      Teint Miracle ću svakako razmotriti. :)
      I slažem se, bolje zimi blago dewy pa matirati. Zato mi se sviđao Nude Illusion, ali mi je nažalost nijansa 010 prežuta pa sam odustala od njega, bar privremeno...Inače bi bio idealni zimski puder za mene.

      Izbriši
  6. Bila sam na granici da ga kupim pre neki dan, no nisam. Uzela sam samo korektor iz iste linije i njime sam zadovoljna. Ono što me je malo zbunilo je swatchanje testera gde sam primetila kako deluje suvlje.
    Mislila sam da ima taj ''luminizer''/dewy efekat...
    Nadam se da će ti odgovarati kad se temperature mrvicu podignu.

    OdgovoriIzbriši
  7. super post! steta sto se tesko blenda nebi to ocekivala od pudera koji je dewy, ali doduse kazes i sama da nije bas cisti dewy pa me to nebi trebalo cuditi.
    svida mi se sto je najsvijetlija nijansa doista svijetla! tako da mu je to ogromni plus i naravno cinjenica da dugo drzi.
    ali minus je to sto nije pravi dewy jer polumat i mat pudera imam i previse :D

    OdgovoriIzbriši
  8. I have tried a lot of different ways using this foundation, the best way its with flat top kabuki brush I'm using the one from Sigma F-80, then be sure you will get the full coverage flawless face. :)
    Great Review as always! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. sto se tice nanosenja.. meni se bez problema blenda sa zoevinim ravnim kistom

    OdgovoriIzbriši