ponedjeljak, 2. veljače 2015.

Avon ruževi: Toasted Rose, Hi Def Plum i Sangria


Danas Vam donosim recenziju 3 Avon ruža koja sam posljednja kupila: Toasted Rose i Sangria iz Hidrokolor linije, i Hi Def Plum iz Hidrokolor Bold linije. Avon je moj omiljeni brand ruževa.
Trenutno u svojoj kolekciji imam 9 Avon ruževa. Imala sam više ali ja imam običaj kada mi neki proizvod dosadi pokloniti/proslijediti/zamijeniti/prodati ga i kupiti nešto drugo. Da to nije tako, ovo bi bio jaaako dug post s puno swatcheva i svim ruževima na okupu. Isprve sam mislila napraviti takav post ali se na ostalima vidi koliko su puno korišteni. Ali pokazat ću ih sve u jednom od narednih postova. Neće biti recenzija nego nešto drugo. :)

Kod nas se ovi ruževi zovu Hidrokolor, Hidrokolor Absolute/Bold/Mat/Indulgence.... a u SAD-u i svugdje vani se zovu Ultra Color, Ultra Color Absolute/Bold/Mat/Indulgence....
Avon ruževi su dosta popularni u blogosferi i o njima se dosta pisalo.




Cijena ruževa varira od kataloga do kataloga (25/27/29/35/39kn), ali najčešće je 29kn, što je super.
U trenutnom katalogu C2, koji vrijedi do 10.2., Hidrokolor ruževi se mogu kupiti po cijeni od 29kn, a Hidrokolor Bold ruževa u ovom nema - uvijek kad se pojavi neka nova linija ruževa iz kataloga maknu sve linije osim Hidrokolor i možda Colortrend jer žele svu pažnju medija i kupaca usmjeriti na ono novo i aktualno, a to su ovaj mjesec Hidrokolor Indulgence ruževi (linkovi recenzija na kraju posta).
Od idućeg kataloga C3, koji vrijedi od 11.2. do 3.3., Hidrokolor ruževi će se moći kupiti po cijeni od 29kn, a Hidrokolor Bold ruževa još uvijek neće biti do kataloga C4.
Cijena LE Hidrokolor ruževa je 35kn.

Ovi svi koje ja imam su koštali 25 ili 29kn jer čekam da cijena bude najniža pa onda naručim.


Pakiranje je crno, plastično i elegantno i ono najvažnije - svaki ruž dolazi zapakiran u plastičnu foliju (Hidrokolor) ili kartonsku kutijicu (Hidrokolor Bold), a već znate da ih nitko nije dirao prije Vas pošto ih naručujete a ne kupujete u drogeriji. Ima onaj "klik" i neće se otvoriti u torbi(ci) sam od sebe. :)
Gornji dio poklopca je proziran pa tako možete vidjeti nijansu ruža (ali to Vam ništa ne znači ako imati hrpu sličnih nijansi). Na dnu pakiranja je naljepnica s imenom nijanse. 
Ja sve svoje ruževe držim u stalku za ruževe s e-baya okrenute naopačke tako da se vide naljepnice.

Količina je 3.6 grama, a rok trajanja godinu dana. 
Svi Avon ruževi su proizvedeni u Poljskoj (barem ovi koji dolaze k nama u Hrvatsku, za SAD i druge zemlje ne znam).


Skoro svi Avon ruževi su kremasti pa tako i ovi. Hidrokolor Bold su manje kremasti od Hidrokolor, a Hidrokolor manje od Hidrokolor Absolute. 
Lako se nanose, doslovce klize po usnama...
Iako su kremasti uz njih nije potrebna olovka za usne. Ja olovku nanesem prije tamnih berry, crvenih i ljubičastih ruževa ili ni tada ako pažljivo nanosim. 
Ne isušuju usne niti malo, ali kod svijetlijih nijansi je vidljivije ako imate suhe i jako ispucale usne pa prije nanošenja svakako napravite piling i nanesite balzam. Ja to radim prije svakog šminkanja i balzam mi stoji tako dok ne završim sa šminkanjem pa malo pobrišem i na kraju nanesem ruž.
Moram tako raditi jer su mi usne u jako lošem stanju i u protivnom izgleda katastrofa...

Trajnost ovisi o nijansi i liniji Avon ruža.
Ako bih morala poredati od najtrajnijih do najmanje trajnijih: Hidrokolor Mat, Extra Lasting (barem ona prijašnja verzija, za ovu nisam sigurna), Hidrokolor Bold, Hidrokolor, Perfect Kiss, Hidrokolor Absolute, Hidrokolor Indulgence. Za Luxe i Colortrend ne mogu reći gdje bi bili jer Luxe nisam probala a Colortrend sam imala i bili su mi grozni - bili su super trajni, toliko trajni da uz ribanje nisu išli dolje i ostajali su kao stain, i uz to isušujući. Ok, njih bih uvrstila negdje na početak onda. Zanimljivo, zar ne? Colotrend linija bi trebala biti za djevojčice i mlade cure. Što će njima tako trajni ruževi?
E da - ruževi iz Bold linije općenito dobro traju i jednoliko nestaju dok kod su Hidrokolor što tamniji i pigmentiraniji, to trajniji. Za Bold nisam mjerila ali Hidrokolor ne prežive cjelonoćni izlazak uz pijenje, a bome niti "veće" jedenje. Kavu mogu preživjeti. Njihova bi trajnost bila cca 2-3 sata, a kod Hidrokolor Bold 4-5 sati recimo. Možda i više, ne bih znala jer ih nisam tako dugo nosila.

Nijedan od ovih ruževa ne sadrži shimmer/glitter/šljokice. Naprosto mrzim kad mi proizvod za usne bude ljepljiv ili se previše sjaji (zato uopće ne koristim sjajila ili sjajne ruževe). Osim što su mi usne suhe, zna mi se desiti da mi malo ruža "pobjegne" van rubova usana ali s ovima mi se to još nije desilo. Dešavalo mi se sa crvenim ruževima poput Berry Berry Nice (Hidrokolor) i Racy Red (Perfect Kiss) ali njih sam u međuvremenu proslijedila...oh well....

Toasted Rose pri različitim osvjetljenjima

Toasted Rose je krasna prljavo roza/mauve nijansa, idealna za dnevni makeup, ili večernji ako naglasim oči. Paše uz sve. Ovo je moj tip nude ruža. Ne volim klasične nude ruževe koji vuku na bež ili smeđe.
Ovakav ruž (ili Tender Mauve iz Hidrokolor Absolute linije, ili Essenceov Barely There) + neutralno-rozo rumenilo + sjenila a la Naked 3 - moja najčešća kombinacija za preko dana. ;)

Hi Def Plum pri različitim osvjetljenjima

Hi Def Plum je upadljiva fuksijasta nijansa koja se jako teško slika. Uživo nije toliko roza kao na slikama. Izgledala bi recimo kao rozija verzija ruža Berry Smooch iz Perfect Kiss linije. Ova nijansa mi se kratko sviđala tako da ju više nemam. Iako nije pigmentiraniji od Sangrije, swatch Hi Def Plum sam s ruke najteže oprala (za par dana je otišo) dok se s usana skida bez problema.

Sangria pri različitim osvjetljenjima

Sangria je predivna nijansa boje vina (d'oh!) koju sam odabrala jer me čopila u jesen neka faza tamnih crvenih i šljivastih ruževa, a ovakve jako volim. Bilo je "Ili Sangria ili Wine with everything!". Oxford Wine mi je pretaman a i tada ga neko vrijeme nije bilo u katalogu. Naprosto mi je predivan i nosim ga često.  Mislim da je on najkremastiji od ova 3. 


Swatcheve na usnama nisam radila jer su mi usne trenutno jako ispucale pa mi nije do slikanja (sorry :) )


KLIK na linkove za više slika i recenzija Avon ruževa drugih blogerica:
Hidrokolor ruževi - Beauty&Mess (sve nijanse), Lilith Collette (6 nijansi), Le Makeup Freak (4 nijanse), Sura Dancer (4 nijanse), Beautify Me (3 nijanse), Little things that make me happy (1 LE nijansa)
Hidrokolor Absolute: Lipstick's Blade (sve nijanse), Le Makeup Freak (sve nijanse), Beauty by xxx (5 nijansi), Cydonia Makeup (3 nijanse), Maybe's New Start (3 nijanse), Makeup and other (2 nijanse), A Little Makeup Obsessed (2 nijanse), Melody of Beauty (1 nijansa), Sura Dancer (1 nijansa)
Hidrokolor Mat: Le Makeup Freak (sve nijanse), Art of Beauty (1 nijansa)
Hidrokolor Bold ruževi - Beauty&Mess (sve nijjanse), Le Makeup Freak (sve nijanse), Chilly Fashion (5 nijansi), Mell's Coner (3 nijanse), Cat Eye (1 nijansa)
Hidrokolor Indulgence: Beauty&Mess (sve nijanse), Ith's Corner (sve nijanse), Beautify Me (sve nijanse), Beauty by xxx (sve nijanse)


Koji Vam se od ova 3 najviše sviđa? 
Koji su Vaši najdraži Avon ruževi?


Ivana 

Broj komentara: 10:

  1. Super mi je kak si ti sistematična i uvijek iskopaš sve prijašnje postove na blogovima o nečemu :D
    I ja obožavam Avon ruževe i najradije bih ih sve skupila. Osim nove linije Indulgence, ona mi nije baš privlačna. Nemam nijedan mat, nikako da se poklopi da budu u katalogu kad ih ja tražim, ali bit će već prilike.
    Tvoje nijanse su mi divne, posebno Sangria, a Hi-Def Plum imam i obožavam (iako ga se nekako rijetko sjetim staviti, moram to promijeniti! :) )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni Indulgence nisu privlačni :D
      Imaju mi grozan miris i ne sviđa mi se osjećaj na usnama dok ih nosim. Bit će par mat nijansi u katalogu 5 - http://bardzolubie.pl/katalogi/avon/book/801-avon-katalog/6-avon

      Izbriši
  2. Sangria je i u katalogu djelovala kao dobra nijansa, ali kad sam vidjela swatch mnooogo je ljepša i mogla bi lako na listu za kupovinu :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post :) imam za sada samo jedan avon ruž i onako mi je... nekako blah.... nisam bas zagrijana za avon ali toliko ih cura hvali da moram nabaviti barem još nekoliko ruževe i sjenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji Avon ruž imaš? :)
      Ja imam 4 palete sjenila: Mocha Latte, Berry Love, Vibrant Spice i Go Natural (o zadnje 2 sam pisala), a uskoro nabavljam i Barely There :)
      Meni su najdraži Avon ruževi Perfect Kiss, nijanse Smitten Red i Berry Smooch ali tih ruževa nažalost više nema u katalogu, već mjesecima. Berry Smooch sam si kupila nedavno novi preko Krpica da imam u zalihi, a Smitten Red koji mi je draži i najdraža crvena nisam uspjela nabaviti duplo :(

      Izbriši
  4. Lijepe su sve nijanse, ali ovaj Sangria mi je posebno lijep :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe sad si mi riješila misteriju naziva ovih ruževa :D Bunilo me to što se u našim katalozima zovu Hidrokolor, a na pakiranju je redovito Ultra Color. Sangriu si jako želim, a nije loš ni ovaj Toasted Rose :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, jer ih uvoze k nama iz Poljske :D
      Čula sam da ih u Bosni ili Srbiji, nisam sigurna sad, zovu Hidrakolor.
      Sangria bi ti odlično stajala! ;)

      Izbriši
  6. Super mi je ova linija ruževa, a sve 3 nijanse koje si predstavila mi se full sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši