četvrtak, 5. veljače 2015.

Wet n Wild Comfort Zone paleta sjenila


Dugo sam se opirala kupnji ove palete i mislila kako mi ne treba.... u današnjoj recenziji pročitajte što mi je promijenilo mišljenje da ju ipak kupim i što mislim o njoj :)





Za Wet n Wild brand sam čula preko youtube videa, no kako nisam znala da će doći krajem 2013. u Hrvatsku nije me interesirao i nisam se niti trudila istražiti njihove proizvode. Da se konačno pojavio u svega par DM-ova i saznala sam kada su svi počeli recenirati WnW i ovu paletu je već imala svaka druga blogerica... mene i dalje nije privlačila.  

Zašto? 
Zato jer sam u vrijeme kada je vladala opća pomama za Comfort Zone paletom bila u fazi "Meh, još jedna neutralna paleta za kojom svi sline!" Da, ja sam nekoć bila veeeliki hejter neutralnog! Sve neutralno me živciralo! Nosila sam plava sjenila i žive boje, sivo, crno, smokey, srebrne, plave i crne glitteraste tuševe i olovke za oči, što upadljivije, to bolje. I nije me bilo briga što mi se plava sjenila "tuku" s očima, mene neutralno nije zanimalo, unatoč tome što godinama slušam i čitam u časopisima da plave oči najbolje naglašavaju neutralna i smeđa sjenila. Neutralno su nosili i nose svi i zato mi je bilo dosadno....
Onda mi se desio neki klik u glavi i kako sam postajala starija zavoljela sam neutralno i shvatila da je istina što su pričali... Mogu ja voljeti šarenilo, glitter i plava sjenila ali to ne mijenja činjenicu da zemljane nijanse doista idu najbolje uz plave oči (uz sve zapravo ali plavima zbilja najbolje pristaju zemljane/neutralne).


Jednog lijepog dana nakon popodnevne kavice, Persa i ja smo se uputile u Centar Cvjetni malo bauljati u H&M i DM. Kako je to jedini DM u kojem sam u Zg vidjela WnW proizvode (jedini koji mi je blizu mislim) prvo sam bacila oko na sjenila. Već sam prije toga koji mjesec probala Wet n Wild manju paleticu Art in The Streets (recenzija, look) koja samo da napomenem - ima najbolje svijetlo plavo mat sjenilo s kojim sam se ikad susrela!

I tako eto, uzeta sam tester palete Comfort Zone i krenula swatchati...
Prvo sam probala nijansu Definer dolje desno, jedinu duochrome u paleti i ostala paf!
To sjenilo je najdivnije, toliko divno da sam uzela paletu i kupila ju samo radi tog jednog sjenila i bome se isplatilo. Tekstura je predivna, meka, finish je DUOCHROME!!!
Svidjele su mi se dok sam swatchala još nijanse Eyelid i Crease s lijeva, mislila sam da će ostale ostati neiskorištene ali sam kasnije shvatila da mi se sviđa 5 od 8 nijansi, tako da se stvarno isplatilo kupiti paletu. :)



Cijena: 48,90kn
Količina: 8.5 grama
Rok trajanja: 2 godine
Finish: shimmer, satin, duochrome

* Cruelty Free

Na poleđini palete se nalazi par prijedloga kako kombinirati nijanse....

AMBALAŽA

Kao i kod Art in the Streets, ambalaža je plastična, jeftina, ništa posebno....
Airy Fairy je preživjela pad s metar i pol visine na pločice i otišlo je pola jednog (lošijeg) sjenila, a jedna cura na Krpicama je svoju prodavala za 1kn jer su se skoro sva sjenila razbila u transportu. Tako da, ako ju imate, pazite na nju.  Dobra stvar je što se preko otvora nalazi "Safety Seal" naljepnica pa ste sigurni da nitko nije otvarao paletu rije Vas. :)

Uz paletu se dobije mini aplikato/kist koji je mi je bezveze i ne služi ničemu.....

E sad, kvaliteta ambalaže je obrnuto proporcionalna kvaliteti sjenila!
Onoliko koliko je ambalaža loša, krhka i lomljiva, toliko su sjenila dobra!

NIJANSE/PIGMENTACIJA/TEKSTURA

Nijanse su označene imenima (Browbone, Eyelid, Crease, Definer) koja bi Vam trebala pomoći pri kombiniranju sjenila na kapcima. Toga se uopće ne trebate držati. 
Pogotovo ako imate spuštene kapke - tada Vam je bolje naglasiti pregib i za prijelaznu nijansu uzeti mat nijansu. Tako i ja radim. shimmer i satin nijanse nanosim isključivo na sam kapak ili u unutarnji kut oka/ispod obrva, jer shimmer naglasi spuštene kapke pa u pregib uvijek idem mat sjenilima.

Prva stvar koja mi se ne sviđa kod ove palete je što nema ni jedna mat nijansa. Bilo bi bolje da su nijanse Definer s lijeve strane i Crease s desne strane mat. To su, uz Eyelid s desne strane, jedine nijanse koje ne koristim. Eyelid ne koristim jer ne volim zelena sjenila, mada mu je tekstura baš fina i fino se nanosi i blenda.
Definer (L) i Crease (D) na nosim (osim jer nisu mat) zbog toga što su kredaste i suhe teksture. Te dvije nijanse su najpigmentiranije u paleti ( Definer (L) više od Crease (D)) ali koja korist kada ih ne mogu koristiti za ono što želim i tekstura je loša i uz sve to - nenormalno se truse.
Također, na očima nema ovih šljokica kao kad te nijanse gledam u paleti i boje su skroz drugačije....
Svih ostalih 5 nijansi koje volim su VRH! Najviše volim i koristim Eyelid (L), Crease (D) i Definer (D). I svih 5 preostalih nijansi imaju finu teksturu, lako se nanose i blendaju, dobro su pigmentirane, minimalno se truse.

Paletu koristim tako da neku od 4 nijanse (L: Eyelid, Crease; D: Browbone, Definer) nanesem na kapak, a nijansu Browbone (L) ispod obrva ili u unutarnji kut oka (mada se i ona može koristiti na samom kapku), a za prijelaznu nijansu i nijansu za pregib uzmem neka druga (mat) sjenila. Definer (D) ponekad stavim u vanjski V.

SWATCHEVI (bez baze)

* nijansu Browbone s lijeve str. palete (ova 1.na ruci) sam morala nanijeti u više slojeva jer na meni svijetle boje jedva vide. Na očima je druga priča, nijansa se uz bazu odlično vidi i drži.





Dakle, moje mišljenje o paleti je variralo od "Ma, ne treba mi to...", preko  kupnje zbog 1-2 nijanse do toga da ju sada jako volim i da će se iskoristiti 5/8 sjenila. Voljela bih da se duochrome nijansa Definer (D) može kupiti zasebno kao mono sjenilo da ju ne moram štediti. :)

* Popis prodavaonica koje drže Wet n Wild u Hrvatskoj



Kako Vam se sviđa Comfort Zone?

Ivana 

21 komentar:

  1. Mislim da bi je mogla kupiti zbog četvrte nijanse u prvom stupcu haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ne. Pročitaj pa ćeš znat zašto ne. ;)

      Izbriši
    2. Napisala sam ti na fejsu (jer sam pročitala) zašto ipak da ;)

      Izbriši
  2. Obje mi se definer nijanse dopadaju, ali posebno ta duochrome, a vidim da je i tebe oduševila. Voljela bih nabaviti tu paleticu, ja imam onu sa ljubičastim nijansama, ali te su baš "moje" :) Slažem se da je mana što paleta nema niti jedno mat sjenilo, ali bih oprostila :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se Definer lijevo ne sviđa. Napisala sam zašto. Boja nije kao u paleti, tekstura je suha i kredasta, nije mat a bome ni shimmerasto nego nekako žnj.... poprilično nezahvalna nijansa jer se loše nanosi i teško blenda iako je najpigmentiranija u paleti i nenormalno se trusi. Izgleda gotovo crno u stvarnosti....

      A Definer desno obožavam <3

      Izbriši
  3. Dosad sam pročitala nekoliko postova o ovoj paleti i ostala ravnodušna.
    kad sam vidjela tvoje slike.... :) ma moram je imati!
    Super recenzija! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3
      Javi dojmove kad ju kupiš i isprobaš :D

      Izbriši
  4. swatchevi su prekrasni :) stalno se mislim kupit je ili ne kupit, ova prva u drugom stupcu je baš moja boja, koristila bih sve osim zelenih zapravo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Odustala sam od čekanja da izađe malo sunca jer je staalno oblačno i još najavljuju snijeg. Da je bilo sunca još bi bile bolje slike i prije bi bila recenzija, ali nema veze. :)
      Supernova u Zadru drži WnW pa možeš ići probati ako imaju tester.
      Kako ti se sviđa duochrome nijansa? :D

      Izbriši
    2. duochrome je isto prekrasna, imaju wnw i u dm-u u kalelargi :)

      Izbriši
  5. Čim sam ju vidjela željela sam ju, ali sam u sebi isto rekla da mi to ne treba. A sad ju opet želim kad vidim swatcheve, joooj :D Poludit ću xD Samo se nadam da je ima još uvijek...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima, ima, pun stalak :)
      Kad god meni nešto ne treba toga ima na bacanje, a kad treba nema :D
      Ne znam u kom kvartu živiš al imaš u Centru Cvjetni, u TC Point u Rudešu (rekla mi Iva) i u Avenue Mallu pa gdje ti je bliže ;)

      Izbriši
  6. Svi trebamo ovako lijepe palete :D I meni se ne sviđa što nema bar jedna mat nijansa, ali uvijek se može kombonivati s nekim drugim sjenilom, pa ovo i nije neka mana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije, imaš pravo. Više mi smeta što su ta dva sjenila kredasta...ali što se može :)

      Izbriši
  7. paleta izgleda super i fina je pigmentacija, sad si mi bacila jos vecu bubu u uho. ne treba mi jos jedna paleta al sad bi si i ovu uzela haha

    OdgovoriIzbriši
  8. Da je do mene, svaki brend bi MORAO imati jednu duochrome paletu :D Ja bih ovu paletu samo radi zadnjeg duochrome-ca :D

    OdgovoriIzbriši
  9. paleta je odlična a nedavno sam je i ja recenzirala

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepa paleta, ali stvarno moram potrošit neko od postojećih sjenila koja imam prije nego kupim nešto novo :D.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ufff, srećnice! Ovu paletu želim više od nekih mnogo skupljih :D Posebno zbog poslednje duochrome boje i što je paleta nekako nesvakidašnja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je nema za kupiti kod Vas u drogerijama, možeš je naručiti online ;)

      Izbriši