četvrtak, 5. ožujka 2015.

Essence I Love Long Lashes maskara - prvi dojmovi


Prije par dana sam u Mulleru slučajno spazila novu Essence maskaru I Love Long Lashes.
Iako inače ne volim Essence maskare (osim 1 koja je izuzetak) često znam pogledat kaj ima na polici tek tolko, iz znatiželje... pa me tako zanimalo kakvu četkicu ima nova maskara.

Ova maskara je izuzetno tanka, tj. četkica i ambalaža maskare su tanke i zato sam ju kupila.
Volim da mi četkica bude što tanja, manja i gumena, pa sam ju kupila makar mi se i ne svidjela zbog četkice koju mogu zadržati za raščešljavanje trepavica ako imam neku maskaru na čijoj četkici ostaje previše proizvoda. I imam, onu jednu jedinu maskaru od Essence koju volim i opet bi kupila - I Love Extreme Crazy Volume (iliti "ona roza"). Njih dvije trenutno koristim zajedno i to tako da najprije nanesem "rozu" maskaru i nakon nje ovu novu.





  • Cijena maskare je 23.90kn i može se kupiti samo u Mulleru.
  • Količina je 6mL, a rok trajanja 6 mjeseci.
  • Maskara je proizvedena u Italiji.
  • Essence proizvodi nisu testirani na životinjama.


Na pakiranju piše:
"Volume & Length mascara
mascara with small brush and WOW efect - for ultimate length, extra volume and perfect definition, with lash-extending fibres. Ophthalmologically approved"



Kada bi usporedili veličinu I Love Long Lashes četkice sa ostalim maskarama koje trenutno imam otvorene vidjeli bi:
  • da si četkice od I Love Extreme Crazy Volume i Avonove SuperShock jako sliče (Avonova ima duže "dlačice" i malo je veća i kupi puuuno manje proizvoda iz tube nego Essence ILE CV)
  • da je četkica od ILLL puno manja od ostale 3 i kupi namanje proizvoda

Ono što sa slike ne možete doznati o razlici između ove 4 maskare jest razlika u teksturi:
  • kad je tek otvorena, Avon SuperShock ima kremastu teksturu koja se prebrzo sasuši, tako da mi je najpametnije maskaru potrošiti unutar 2-3 tjedna (što je i bio slučaj kada sam išla u školu ili na faks pa se šminkala svaki dan) jer se suši brzo (a ja mrzim suhe maskare i kada se grudaju -.- ) i bude ju teško nanijeti
  • Essence ILE CV ima kremastu teksturu koja takva ostaje dugo dugo i mogu je imati dulje otvorenu (naravno, ne dulje od roka trajanja koliko niti nemam maskaru jer...nije zdravo, eto). Nije ni premokra, ni presuha.
  • Essence ILLL ima kremastu teksturu kad je tek otvorena (onakvu kakvu ima većina Essence i Catrice maskara) ali suhiju nego Avon SuperShock. Ne znam koliko se brzo posuši jer ju nemam ni dva tjedna.
  • Essence Lash Mania ReLoaded ima najmokriju teksturu od ove 4 





Maskara se ne trusi ali malo iritira moje oči koje su jako osjetljive na sastav maskara, pretpostavljam na parfem u sastavu što je uobičajeno za Essence. Znaju mi zasuzit oči dok ju nanosim, ili biti "krvave" nakon što se našminkam, što mi se dešava uvijek s maskarama čiji mi sastav ne paše. Nigdje ne ILLL ne piše sastav, pa ako naknadno negdje naiđem na sastav ću editirati post jer sigurno Vas ima još s ovim problemom kojima bi moglo biti od koristi.

Efekt na trepavicama nije kao što piše na pakiranju.
Za potrebe fotkanja sam slikala lijevo oko koje ima duže i i više trepavica nego desno (na kojem mi trepavice u vanjskom kutu oka idu prema unutra i ni na što ne liče), i nisam uvila trepavice kao što to činim prije svakog nanošenja maskare, zato da se vidi na slikama što realnije što ona čini ili ne čini.

  • Od volumena ništa, 0 bodova.
  • Uvijanje također ništa (kad već spominjem uvijanje ja smatram da nijedna maskara ne uvija trepavice nego se to može postići samo i isključivo uvijačem, a ponekad ni s njim ako imate ravne trepavice kao ja, ILI možete se desiti da uvijete trepavice i stavite maskaru koja vam ih dodatno spusti - vidi recenziju takve).
  • Jedino što maskara radi je da malo produlji trepavice i definira ih, ALI, za taj efekt trebam dugo i strpljivo s njom "češljati" trepavice i raditi one "cik-cak" pokrete od korijena, odnosno - ovu maskaru ne mogu nanijeti u par sekundi nego baš malo raditi s njom....

Na slici nosim 2 sloja maskare


Da sumiram, ima puno boljih maskara od ove. Kupila sam ju zbog tanke i male četkice i prvih par dana sam bila oduševljena, no to oduševljenje je splasnulo kada sam vidjela da ne radi bog zna što nego samo malo definira trepavice ili ih raščešlja i + to suze mi oči od nje. Šteta, ali ok, to je Essence i nisam ni imala velika očekivanja kad sam ju kupovala kad mi inače njihove maskare nisu dobre.



Ako ste probali ovu maskaru molim Vas da napišete svoje dojmove u komentar.

Ivana :*



Broj komentara: 7:

  1. Cetkica joj je stvarno malena! Meni je njihova maskara jedna bila fantasticna, povukli su je, a ovu bih mogla uzeti bas zbog cetkice, kao i ti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzmi, ne košta puno, a možda ti se svidi :)
      Ako uzmeš javi dojmove :)

      Izbriši
  2. Četkica mi se dopada, ali šteta što efekat izostaje. Srećom, prnašla sam svoju HG drogerijsku maskaru i ne planiram da je mijenjam u skorije vrijeme :) da je nisam pronašla, ovu bih kupila sigurno, slaba sam na Essence xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja imam HG drogerijsku o kojoj nikako da napišem post! Nekako mi je lakše pisati negativne recenzije, ne znam zašto xD
      I da, to što na meni ima slab efekt ne mora značiti da će i na tebi jer ja imam fakat "spigane" neke trapevice i malo toga mi odgovara i inače sam jako izbirljiva. Općenito su mi trepavice ravne, kratke i rijetke, a na desnom oku uz to one vanjske idu prema unutra i strše čudno (imam i par dlaka koje idu prema dolje kolko god uvijala). Zato je meni teško nać THE maskaru ali ima jedna koja obožavam i jedna koju ću isprobati ovih dana pa bi uskoro mogla još jedna recenzija. Htjela sam napisati post Mojih top 5 maskara ali niti ih imam 5 da mi se sviđaju, niti te sve koje mi se se sviđaju trenutno posjedujem....

      Izbriši
  3. Šteta što ti nije dobra :/ Ima dobru četkicu, ali ipak preskačem kupovinu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ipak kupiš javi dojmove. Još nisam naišla na domaću recenziju jer je nova u Mulleru, i ponovit ću što sam napisala gore u komentaru - ako se nije meni svidjela, ne mora značiti da neće i tebi, jer imam fakat nezahvalne trepavice i izbirljiva sam pa...nikad ne znaš ;)
      A ja se ovih dana vraćam svojoj najdražoj Rocketici, koju nikako otvoriti jer čekam da se neka od otvorenih maskara potroši :D

      Izbriši
  4. Volim Essence maskare, ali se nekako uvijek držim provjerenih. Ova ambalaža me uopće ne asocira na essence, ružna je skroz haha, a sad kad vidimo da ni ne vrijedi, eh... Volim inače takve četkice za donje trepavice, a za gornje malo deblje i negumene :D

    OdgovoriIzbriši