ponedjeljak, 2. ožujka 2015.

Gostujući post: MAC Full Coverage (by Dominique)


Hello! 
Danas vam donosim kratku recenziju o jednom proizvodu beauty brenda koji je od nedavno dostupan i kod nas. Radi se naravno o MAC-u. Govorit ću o njihovom full coverage puderu. Naime, ja sam ovaj proizvod kupila negdje pri kraju prošle godine za vrijeme svog boravka u Dublinu. Uvijek kad putujem ostavim si cijeli jedan dan za shopping i onda ganjam sve što mi treba i ne treba pogotovo kad su u pitanju brendovi kojih kod nas nema ili su teško dostupni zbog komplikacija oko shippinga i sličnih problema. 



Što se tiče samog pudera, priznajem nisam ciljano išla po njega, išla sam si po novi puder. Koji? Kakav? Nisam imala pojma.  
S obzirom da za vrijeme mog boravka u Dublinu moje lice nije bilo baš u najboljem izdanju, uz pomoć predivnih ljudi u MAC-u odlučila sam se za MAC full coverage foundation
O usluzi i osoblju MAC tima neću govoriti puno jer bi se ovo moje pisanje pretvorilo u ciklus romana, samo želim reći da su ti ljudi apsolutni vrh i da su najbolji ikad! No bacimo se mi na proizvod. 



Što se tiče nijansi, ima ih mali milijun, ja sam konkretno NC20, što ujedno znači da se ovdje radi o puderu žutog podtona. (O MAC terminologiji ne morate znati ništa jer će vam sve to objasniti njihovi zaposlenici. Uostalom nitko vam to bolje od njih samih ni ne može objasniti). Kad govorimo o prekrivanju kao što i samo ime kaže radi se o full coverage puderu i bez filozofiranja ovaj puder prekriva sve. Bilo da se radilo o hiperpigmentaciji, crvenilu, prištićima, neujednačenom tenu, ožiljcima... 

Formula: radi se o cream puderu što znači da može biti jako težak i cakey ako se ne nanese pravilno. 
Ja ga osobno nanosim sa svojom flat brush od EcoToolsa ili sa prstima. Pri korištenju ovog pudera treba se voditi s onom: manje je više. Radije krenite sa malim količinama pa ga nadogradite kako bi finalni izgled bio besprijekoran. Svakako preporučam da kožu pripremite prije nanošenja ovog pudera, iako to kod mene vrijedi za svaki puder, znači krema ili serum, primer... što god vama odgovara i što god vaša koža voli. Dobra priprema kože omogućava da sam makeup stoji duže, ljepše i postojanije. 
Također, ovaj puder nije prvotno napravljen za svakodnevnu uporabu, on je u biti zamišljen za vizažiste, odnosno make up artiste, kao jedan od proizvoda koji su neizbježni u njihovim makeup torbama. 
U svijetu pro makeup-a ovaj puder usitinu jest klasik. Kao što sam već navela s obzirom da puder nije namijenjen za svaki dan ja ga recimo koristim za neke posebnije prilike, izlaske ili neke evente kad stvarno želim full prekrivanje i maksimalnu dugotrajnost. Puder ima blagi i nježni miris koji se izgubi prilikom nanošenja, nema SPF nikakav i to mu je navodno jedina mana iako iskreno meni to niti malo ne smeta. 


Što se tiče cijene, znam da cijene MAC proizvoda općenito variraju od zemlje do zemlje i u njihovim prodavaonicama u tim istim zemljama. Ne mogu se sjetiti točno cijene ali mislim da sam ga platila oko 35 eura. Za high end proizvod cijena je sasvim u redu i definitivno isplativo s obzirom na kvalitetu. Što se tiče još par tehničkih točaka, znači puder dolazi u plastičnoj crnoj posudi sa prozirnim poklopcem i sadrži 28 grama proizvoda. Ja sam svoj koristila dosta i još uvijek izgleda netaknutno iz čega  zaključujem da će mi ovaj puder sigurno trajati jako dugo. 


Sve u svemu, ja sam prezadovoljna s ovim proizvodom i preporučam ga onima koji vole potpuno prekrivanje, kao i  onima koji možda imaju malo više problema sa kožom po pitanju ožiljaka, akni, prištića, crvenila ili općenito gledano preporučam ga ljudima koji se bore s bilo kakvim oblikom nepravilnosti na koži. I za kraj mali dodatak, ovaj puder možete koristiti i kao korektor, a ako ga koristite kao puder moj savjet je da svakako s njim koristite setting powder, odnosno puder u kamenu, kako bi sve bilo fiksirano i na mjestu. 

Nadam se da vam se recenzija svidjela i da će vam dobro doći i pomoći. Veliki pozdrav! J

Dominique 


Broj komentara: 11:

  1. Ćao! Nominovala sam te za Liebster award, možeš ovde da pročitaš o čemu se radi:
    http://www.beautyfineprint.com/2015/03/liebster-award-get-to-know-me-better.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, odgovorit ću čim uhvatim vremena! ;)
      Tagirale su me još 2 blogokolegice ali nisam stigla....

      Izbriši
  2. Super je recenzija :)
    Sreća pa sam našla svoj HG puder za full coverage, pa više nemam želja isprobavati dalje - kupila bih ga i onda ga ne bih koristila svakodnevno jer kako i sama kažeš, nije za svaki dan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Drago mi je da ti se svida! Istina, za svaki dan nije jer zna biti dosta težak tako da ubiti takvi puderi traju dugo s obzirom da ih se ne primjenjuje na svakodnevnoj bazi! :D

      Izbriši
  3. Tek se malo podrobnije upoznajem s MAC kozmetikom jer je tek došla k nama, tako da mi je ova recenzija izuzetno korisna obzirom da inače volim pudere s jačim prekrivanjem. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da je recenzija pomogla! :) Meni osobno MAC odgovara na koži i presretna sam što je sad dostupan u zemlji jer sam dosad uglavnom malo teže dolazila do njihovih proizvoda! I svakako ako voliš pudere sa jačim prekrivanjem preporučam ti ovaj jer je odličan! :D

      Izbriši
  4. Ovaj puder zvuči odlično! Pogotovo za nas koji patimo od ožiljaka od akni, a također i akni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! Ja sam imala problema s licem kao mlađa dosta, jer inače imam osjetljivu kožu tako da nisam pošteđena ni alergija, crvenila, neujednačenosti tena i sličnih problema. Ono što je jako dobro kod ovog pudera jest kad ga se nanosi tapkanjem popunjava rupice od ožiljaka i tako njihovu vidljivost svodi na minimum :)

      Izbriši
  5. Zvuči stvarno odlično, sad mi je bas krivo sto nisam nikad provjerila svoju nijansu u MAC-u...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma to ti je čas posla, prvom prilikom kad se nađeš u MAC-u opet, nek ti njihov tim provjeri nijansu :D

      Izbriši
  6. koju si nijansu odabrala, ja sam u sff nc20

    OdgovoriIzbriši