subota, 14. ožujka 2015.

Green Girl Endless Love maska za lice


Ja sam netko tko jako drži do čišćenja i njege kože lica još od ranih pubertetskih dana, kada mi je prvo nakon ustajanja i zadnje prije spavanja bilo čišćenje lica, te nakon dolaska kući kada bih odmah pošla skidati šminku. Uglavnom imam svoju rutinu i proizvode kojih se držim, ali s vremena na vrijeme volim isprobati nešto novo. To su uglavnom maske i pilinzi. 

Green Girl mi je na recenziju poslala 3 proizvoda prošlo ljeto (da znam, jako kasnim s recenzijama i žao mi je zbog toga ali postovi su ostali nekako u Skicama i nakupilo se :S ):
  • My own gentleman ulje za skidanje šminke*
  • One in a million micelarnu otopinu*
  • i Endless Love masku za lice*
My own gentleman ulje me toliko oduševilo da sam kupila još 2 kasnije, a Endless Love maska mi je odlična ali ju nisam željela kupiti skoro jer sam mislila da je 80kn puno za masku. Sada ne mislim tako a u nastavku čete vidjeti zašto...
O One in a million micelarnoj ću pisati u usporednoj recenziji micelarnih koju pripremam.




Prvo da kažem nešto o Green Girl.
Green Girl je žena, pravim imenom Gabrijela, koja proizvodi prirodnu kozmetiku.
Proizvode možete pregledati i naručiti putem njene facebook stranice.
Živi u Zagrebu, ali šalje po cijeloj Hrvatskoj. Otkrila sam ju putem foruma i recenzija Vesne (Beauty&Mess) i Martine (Dear Skin), te me jako zainteresirala prirodna kozmetika.

Moja koža lica je mješovita (masna T zona, normalni do suhi obrazi, brada i oko ustiju, suho okoloočno područje) i sklona nepravilnostima. Uglavnom "bukne" u vrijeme PMS-a ili ako je ljeto kada se jako mastim ili od teških krema. Ako imam problema sa imunitetom ili sam bolesna koža mi izgleda suho i umorno, a ako ju tretiram agresivnim proizvodima, ne pijem dovoljno vode (što i je slučaj) ili je godišnje doba zima ona bude dehidrirana).
Zbog toga mi je teško naći hidratantnu kremu ili masku koja je dobra za čitavo lice i tokom cijele godine.

Od maske za lice volim da je namijenjena čišćenju pora i eventualno reguliranju sebuma, što mi je ljeti potrebnije. Ono što mrzim je kada mi maska isuši lice nakon korištenja i osjećaj zatezanja dok se suši na licu. To mi se događalo s Freeman maskama - žuta, s limunom i mentom, namijenjena masnoj koži i čišćenju pora  me isušivala, a zelena, s avokadom i zobi, namijenjena čišćenju pora normalne i mješovite kože nije radila apsolutno ništa a malo me isušila. Bilo je još drogerijskih maski tu ali ove su mi najsvježije u sjećanju.


Green Girl ima u ponudi 3 maske za lice:


Endless love (ljubičasta) pročišćujuća i umirujuća maska za normalnu i mješovitu kože. 
I'l wear mask (plava) hrani i hidratizira suhu i normalnu kožu lica
Almighty mud (zelena) maska je od neema, a namjenjena je masnoj i problematičnoj koži


Što za ovu masku kaže Green Girl:

"Maska za lice namjenjena svim tipovima kože, a posebno normalnoj i mješovitoj koži lica. Glavni sastojci maske su ljubičasta glina koja pročišćava kožu, a blaga je pa je pogodna i za osjetljivu kožu lica. 
Biljno ulje sjeme marelice pomaže zadržati vlagu, aktivira izmjenu tvari i njeguje kožu. Eterčno ulje ylang ylang luksuzno je ulje koje regulira proizvodnju sebuma, smiruje upale i regenerira kožu, a osim toga ugodnog je cvjetnog, gotovo parfemskog mirsa.
Osim toga u maski se naazi i aloa vera sok, glicerol, hijaluronska kiselina i ekstrakt cvijeta višnje koji hidratiziraju kožu.
Maska se nanosi na vlažnu kožu i ostavi se da djeluje 10-15 minuta (dok se ne počne sušiti na licu), nakon toga se dobro ispere pod mlazom vode."
Cijena 100gr - 80kn






Maska je kremaste teksture i za razliku od ostalih glinenih maski nimalo ne isušuje kožu, a čisti bolje nego bilo koja glinena maska koju sam probala. Zapravo, bolje nego bilo koja maska općenito koju sam probala.
I to ne kažem jer sam ju dobila, a ne kupila, nego zato jer mi se stvarno svidjela i shvatila sam da mi prirodna kozmetika poprilično odgovara i da ću uštediti povremeno 80kn za prirodnu masku koja mi je dobra, radije nego da bacam novce na drogerijske koje mi ne rade ništa ili samo štetu.

S obzirom na njenu cijenu i da mi je bila odlična štedila sam ju i, pošto tako piše na poleđini (i jer je bilo ljeto), čuvala u frižideru da se ne pokvari.


Fun fact: kada ju namažete, ona je ljubičaste boje i kako se suši, tako na suhim mjestima mijenja boju u bijelu i kada je cijelo lice bijelo znate da je suha i da možete isprati bez da pipate lice.

Preporučam da nakon nanošenja maske držite glavu uzdignutu, ne dodirujete lice i da pritom prekrijete majicu krpom ili ručnikom jer se maska kada se osuši, pri dodiru trusi po odjeću pa imate bijele mrvice po majici...



Ovu masku je isprobala i Dear Skin pa bacite oko i na njenu recenziju. :)

Katalog svih Green Girl proizvoda možete pogledati OVDJE.


Ivana 




proizvodi označeni zvjezdicom dobiveni su besplatno, no zadržavam pravo na iskrenu recenziju


Broj komentara: 10:

  1. Za moju osjetljivu kožu, zelena glina ne dolazi u obzir jer jako isušuje, zato je moj izbor roza glina. Ovu masku obožavam, potrošila sam dva komada i dobro si me sjetila da naručim novu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam shvatila da mi zelena ne odgovara kad mi uvijek isuši kožu :S
      Čim se GG vrati, naručujem novu masku i još jedno ulje. Trošim ta ulja za skidanje šminke ko luda! :D
      Kome se da trošiti hrpu blazinica....micelarnu i dvofazni skidač sada koristim ako imam samo oči našminkane, jer s uljem skinem puder odmah....

      Izbriši
  2. Ova maska zvuči odlično! Obožavam prirodnu kozmetiku i baš bi htjela isprobati ovu masku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da bi ti se svidjela. Možda čak i zelena, Almighty mud ;)

      Izbriši
  3. Imam cijeli spisak Gabrijelinih proizvoda koje još želim isprobati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuuu koje? :D
      Imaš već neke koje si probala za preporučiti? :)

      Izbriši
  4. Odlični predlozi, uvek mi je lakše kupiti nakon pročitane recenzije ;)
    Lepo ti stoji roza na licu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična maska!Htjela sam uzeti masku od zelene gline al Gabrijela mi je preporučila zbog moje kože da ipak uzmem ovu jer je blaža.Imam hrpu GG proizvoda i prezadovoljna sam!Imam serum, okoocnu kremu, masku,ulje, Piling od zrnaca jojobe,Piling za tijelo i maslac za tijelo, sa serumom sam posebno zadovoljna, moje lice se preporodilo!Ivana

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno zvuči jako dobro! Moja je koža isto suha i zapravo sličan tip kao i tvoja. Mislim da ću je naručiti, odlično zvuči! :D

    OdgovoriIzbriši