nedjelja, 8. ožujka 2015.

It Girls & I Love... event


Prošlu srijedu sam prisustvovala jednom krasnom mirisnom eventu kojeg su organizarali It Girl portal i brand I Love... .


To mi je bio 2. event do sada, ali sam bila jednako uzbuđena kao da je 1. :)
Znala sam da će doći neke curke koje sam imala priliku upoznati koji mjesec prije na jednom drugom eventu, pa se dugo nismo vidle, a na ovom sam imala čast upoznati i neke nove. :D
Našla sam se Mirelom s bloga Dancer and makeup lover i taksijem smo stigle do zgrade u kojem se održao event. Kompleksa zgrada točnije, i trebalo nam je sto godina da nađemo gdje je to uopće...ali dobro, ono bitno je da smo se lijepo provele i na eventu i nakon njega.



Na eventu su nam predstavljene linije I Love... i Collistar proizvoda.
Za I Love sam, priznajem, čula tek nedugo prije poziva na event (shame on me), i jako se ugodno iznenadila kako krasnih stvari imaju. Svi proizvodi im božanstveno mirišu, a linije se dijele po mirisima - kokos, tropsko voće (mango & papaya), bobićasto voće (malina, kupina, borovnica), vanilija, mentol & čokolada....


I Love... je britanski brend koji u svojoj ponudi ima proizvode za njegu tijela - maslace za tijelo, sprejeve za tijelo, gelove za tuširanje, kupke, pilinge, kreme za ruke, balzame za usne...
Organizatorice su nam uz prezentaciju ispričale podosta o brendu, povijesti, linijama proizvoda...
Proizvodi ne sadrže parabene i nisu testirani na životinjama, preeedivno mirišu i pakiranja su jako slatka i girly. Pa jel može bolje? :)


Nakon prezentacije o I Love... proizvodima čuli smo ponešto i o suradnji Collistar-a i Kartell-a. Za one koji ne znaju, Kartell dizajnira namještaj od plastike i radi se o tome da je Kartell dizajnirao ambalažu Collistarovih proizvoda za kolekciju proljeće 2015.


Zatim smo čuli ponešto i o švicarskom brandu Juvena i njihovim proizvodima za njegu kože lica u borbi protiv starenja...


 ...a event nije mogao proći bez ukusnih muffina :P


Na kraju smo dobile ove preslatke vrećice u kojima se našlo svašta lijepoga :D



Event je bio super i jedva čekam slijedeći. Osim što naučim nešto novo o proizvodima, to je super prilika da se skupimo mi blogerice i podruškamo uz kavicu <3



Ivana :*


* Za sve slike zaslužna je Maja s bloga Add To Love.

1 komentar:

  1. Divno, fotografije su odlične, uspela si da nam dočaraš atmosferu :)
    I love je nešto božanstveno, ja sam zaljubljena u njihove proizvode.

    OdgovoriIzbriši