subota, 28. veljače 2015.

San prirodna kozmetika kreme za lice


SAN prirodnu kozmetiku proizvodi SAN-10 d.o.o., mala obiteljska tvrtka iz Čakovca. 
U svojoj ponudi imaju 3 kreme za lice koje sam dobila na recenziju prije nekoliko mjeseci.
Ja sam testirala jednu, Dječju, i to na duži period, dok sam Dnevnu i Noćnu proslijedila mami, jer ne odgovaraju mom tipu kože.




Da ponovim, za slučaj da ste prvi put naišli na moj blog:
Moja koža je mješovita do masna (zimi: masna T zona, normalni obrazi, suho područje oko usana, i između obrva ponekad, suho okoloočno područje; ljeti: masna ali sa suhim okoloočnim područjem), s proširenim porama i sklona prištićima i miteserima, s pjegicama ljeti i crvenilom tokom zime).

Ne odgovara mi većina krema za lice jer su mi sve "preteške" i čepe mi pore, i radije biram serume ili fluide.
Međutim, ponekad imam potrebu koristiti gušću i masniju ("bogatiju") kremu na licu. Znalo se desiti da mi neki agresivni proizvod za čišćenje lica + nedostatak tekućine + pad imuniteta kože od jako masne dovedu kožu do jako suhe i tada mi nešto lagano kao Balea Aqua serum (koji je moj favorit tokom cijele godine i jako ga volim) nije dovoljno. Ili nakon čupanja dlaka s lica, neke druge pojave iritacije ili nakon skidanja šminke. Da, nekad mi neko sredstvo za uklanjanje šminke zna isušiti obraze ili bradu pa posegnem za nekom kremom...

INFO

Dnevna i Noćna krema dođu zapakirane u kartonske kutijice, a Dječja sama, pa Vam prilažem letak koji sam dobila uz kreme. 



Rok trajanja krema je 12 mjeseci od datuma proizvodnje navedenog na pakiranju.
Kreme je potrebno čuvati na tamnom i suhom mjestu (ja sam ih držala u frižideru). 
Nisu testirane na životinjama, ne sadrže parabene, bojila, alkohol, silikon, umjetne mirise niti umjetne konzervanse.

Sve 3 kreme imaju ugodan miris. Dječja ima onaj tipičan miris dječjih krema, Dnevna malo podsjeća na limun ili limetu, dok Noćna miriši kao bilo koja krema s bademom ili bademovim uljem.

PRVI DOJMOVI

Isprve sam mislila da bi mi možda mogla odgovarati i Dnevna San krema, tako da sam probala i nju.
Bila mi je premasna i nije mi nikako odgovarala, ali mami i sestri koje imaju suhu kožu jest.
Noćnu kremu nisam isprobavala jer prije spavanja jer nikada ne nanosim kremu/serum/sl. na lice već samo okoloočni gel. Sastav joj je sličan kao Dnevnoj kremi, a ona mi nije odgovarala. Mami je ova krema bila dobra za ruke.

Sve 3 kreme su jako guste. Najgušća je Dječja, zatim Noćna pa Dnevna, koja se najlakše razmazuje.


Dječja, Dnevna i Noćna krema SAN

SAN o Dječjoj kremi:
"SAN dječja krema za njegu i zaštitu kože se, osim uobičajene primjene za pelensku regiju kod malih beba, preporuča kao univerzalna krema za obitelj, kod osjetljive i kože kojoj je potrebna posebna njega. Uz standardnu podlogu dječje kreme od lanolina i vazelina, sadržava shea i kakao maslac u visokom postotku, pčelinji vosak, maslinovo i kantarionovo ulje te eterična ulja lavande i čajevca."

SASTAV:
AQUA, LANOLIN, PETROLATUM, THEOBROMA CACAO SEED BUTTER (CACAO BUTTER), OLEA EUROPEA FRUIT OIL (OLIVE OIL EXTRA VIRGIN), GLYCERIN (VEGETABLE), HYPERICUM PERFORATUM OIL (ST JOHN’S WORT OIL), BUTYLROSPERMUM PARKII BUTTER (SHEA BUTTER), CERA ALBA (BEESWAX), TOCOPHEROL (VITAMIN E), CETEARYL ALCOHOL ET SODIUM CETEARYL SULFATE, CHOLESTEROL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL 0,1% (LAVANDER ESSENTIAL OIL), MALALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL 0,1% (TEE TREE ESSENTIAL OIL), miris. aler. komponente iz eteričnih ulja: LINALOL, LINALIL-ACETAT, TERPINEN-4-OL.



MOJE MIŠLJENJE

Mislim da je ovo jedna izvrsna i multifunkcionalna kremica koju je zgodno imati u kući.
Dobra je za puno toga. Čak i ako nemate bebu u kući, dječje kreme su super jer su pogodne za osjetljivu i nadraženu kožu.
Testirala i koristila sam ju nekoliko mjeseci i tek nedavno bacila. Ostalo mi je za možda 2-3 korištenja, ali se bližio istek roku trajanja pa što je sigurno, sigurno je. Držala sam ju u frižideru jer se ipak radi o prirodnoj kozmetici bez konzervansa i da je stajala negdje na toplom brzo bi se pokvarila.

Najviše sam ju koristila tokom ljeta (ono malo ljeta što je uopće i bilo sunčano prošle godine!) nakon sunčanja, jer ja brzo i lako izgorim i koža mi ljušti nakon toga danima i peče ko luda... i kod iritacija nogu nakon brijanja, a povremeno i kao kremu za ruke jer imam jako suhe ruke. Na obrazima sam je tokom zime koristila u jako jako tankom sloju ako bi mi se obrazi perutali. Pokazala se jako djelotvornom i svidjela mi se.

Dnevnu i noćnu kremu preporučila bih osobama s izrazito suhom kožom jer su jako masne i hranjive i mislim da njihov sastav masnokošcima i osobama s mješovitom kožom nebi odgovarao.


GDJE KUPITI?

SAN kreme možete naručiti preko SAN internet dućana po cijenama:
Dječja krema - 50mL=20kn, 200mL=45kn, 500mL=85kn
Dnevna i Noćna krema - 50mL = 45kn
Uz narudžbu od 100 i više kuna, poštarina je besplatna.

Za više informacija posjetite SAN web stranicu - LINK, ili SAN facebook stranicu.



Ivana



proizvodi označeni zvjezdicom dobiveni su besplatno, no zadržavam pravo na iskrenu recenziju

Nema komentara:

Objavi komentar