četvrtak, 12. ožujka 2015.

Sleek Au Naturel paleta sjenila


Evo mene opet s recenzijom jedne palete sjenila. 

Radi se o mojoj 1. Sleek paleti koju sam kupila u kolovozu kad je bila akcija na Sleek stranici "Plati 2, uzmi 3". 
Tada sam si najviše željela nju i Oh So Special, ali sam se ipak odlučila za ovu jer sam htjela neka basic, neutralna sjenila kojh je meni tada dosta falilo i nešto "za svaki dan", što i sam naziv palete sugerira.





Općenito... mislim da su Sleek sjenila jedna od najpopularnijih sjenila na svijetu i nema zaljubljenika u makeup ko nije čuo za njih. Cijena paleta je 75-85kn (kako gdje), a ako Vam se potrefi neka akcija - odlično! 

Što se tiče ambalažeona je crna, mat, poprilično čvrsta i kompaktna i dolazi u kartonskoj kutijici.

Na poleđini kutije piše sastav i opis proizvoda, što možete vidjeti ako kliknete na 1. sliku gore. 
Nisam mogla dodatno povećati jer bi slika bila preko cijelog ekrana.
Kao manu ove ambalaže bih navela to što se brzo prlja i ostaju tragovi prstiju
Svugdje sam čitala kako se Sleek palete jako teško otvaraju i zbilja očekivala nešto komplicirano, no to uopće nije tako. 
Da, otvaraju se teže nego neke druge palete, ali se naviknete na to otvaranje nakon 2-3 puta i možda vam trebaju malo duži nokti ali bolje to nego da je neka jadna ambalaža koja izgleda kao nekvalitetno (i jest) i kao da će puknuti od gledanja u nju....

Veličina Sleek palete naspram MUR Iconic i 2 Avon TCQ:








Na unutrašnjoj strani poklopca se nalazi veliko ogledalo, što je super ako negdje putujete pa se možete bilo gdje našminkati. 
Meni osobno je ljepše kad paleta ima ogledalo unutra, al me nervira to što je stalno prljavo i ima packe od prstiju pa ga moram čistiti :D
Također dobijete uz paletu i prozirnu foliju na kojoj su otisnuta imena nijansi. To bih radije da je utisnuto u ambalažu kao kod Naked paleta jer ja ove folije pogubim ili bacim. Aplikator je ovdje čak iskoristiv pa a nisam bacila...


Paleta sadrži 12 sjenila od kojih svako ima 1.1 gram.
8 od 12 sjenila su mat: Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeybomb, Toast, Bark, Regal i Noir
4 su shimmerasta: Taupe, Conker, Moss, Mineral Earth

Sve nijanse su divne, puteraste i meke teksture i niti jedno nije suho ni kredasto.

Trušenje je minimalno i ima ga uglavnom kod svijetlih mat nijansi i kod shimmeraste Taupe.







SWATCHEVI su rađeni prstom, bez baze


Iako se to ne čini, gledajući swatch na mojoj ruci, Nougat je najpigmentiranije mat bijelo sjenilo koje sam probala do sada (s njime se može mjeriti samo Avon True Color mono sjenilo White Pearl kojeg nema odavno u prodaji, ali ono je satin do mat finisha). NubuckHoneybomb i Toast sam morala nanijeti u par slojeva da se vide na mojoj ruci. Ta 3 su najslabije pigmentirana, što mi ne smeta jer te 3 nijanse ne koristim. Kako sam jako svijetla, na meni se jako svijetle nijense teško vide pa su mi manje zanimljive. 

Cappuccino je naizgled premalo pigmentirana nijansa, ali sam otkrila da mi je najbolja kao prijelazna nijansa prije sjenčanja pregiba i voljela bih da mogu negdje naći isto takvo mono sjenilo jer ovu nijansu najviše trošim.





2. red je totalna suprotnost prvom - pogledajte samo tu pigmentaciju!


U 2. redu koristim apsolutno sve nijanse, s tim da s Bark ponekad popunim obrve i da Noir koristim i samostalno, umjesto tuša. 

Usput rečeno, ovo je najcrnije sjenilo ikad! A najbolja stvar je što većina Sleek paleta ima to mat crno sjenilo (kako ja imam Au Naturel, Oh So Special i Storm, imam to isto crno sjenilo x3!). Moss ima dupe u Avon TCQ paleti Go Natural, a Conker me podsjeća na nijansu Firestorm u Sleekovoj Storm paleti, iako je ova više crvenksta. 
Regal ima svoj dupe u Oh So Special paleti i volim ga kombinirati s Cappuccino u pregibu (također volim miksati Cappuccino i Bark). 
Mineral Earth mi isprve nije bila zanimljiva nijansa, ali sam oktrila da je super za večernji smokey (Nougat ispod obrva, Cappuccino kao prijelazna nijansa, Bark ili Regal (ili oboje) u pregibu, Mineral Earth na pokretnom dijelu kapka izblendano prema gore i Toast u unutarnjem kutu oka - i za one koji vole još tamnije, Noir u vanjskom V)




4 nijanse iz Au Naturel imaju svoje dupeove u Sleek Eye&Cheek paleti Dancing til Dusk o kojoj je pisala Kike OVDJE. Evo 1 slika na kojoj se to vidi, pošto nismo swatchale sjenila jedna kraj drugih:




Postojanost ovih sjenila je odlična - ovo su jedina sjenila koja potraju na mojim masnim kapcima bez baze pa ih tako kada mi se stvarno žuri i neda stavljati bazu, da skratim šminkanje, nanesem bez nje, ali svejedno ih većinu vremena nosim kao i ostala sjenila uz bazu (Avon) jer mi ona usput ujednači boju kapaka.

Ne znam stvarno što više reći o Au Naturel.... prvi se pamte! :)
I istina je ona "kad jednom probate Sleek poželite ih skupiti sve kao Pokemone".




Imate li koju Sleek paletu?


Ivana :)




Broj komentara: 11:

  1. Nisam do sad probala Sleek, ali definitivno hoću :) Divno izgleda paleta, boje su prelepe i lepo uskladjene u paleti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj, nećeš se razočarati! ;)
      Sleek ima toliko paleta u ponudi da nema šanse da ne nađeš bar jednu koju ćeš poželjeti (da samo jednu haha!) :D
      Evo ja ih imam 3 i još 3 na wish listi :P

      Izbriši
  2. Ja više ni sama ne znam koliko Sleek paleta imam, a ovu ima moja seka pa ju nekad ukradem :P Svaki put kad izađe neka Sleek paleta moram ju naručiti makar realno, ne treba mi toliko sjenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Realno, ja bih "preživjela" i da imam samo 2-3 palete recimo, al su sjenila moja slabost i ne mogu ih prestati kupovati :D
      Ti bar znaš taj osjećaj! ;)

      Izbriši
  3. ovaj sleek je kao droga, kad krenes kupovat palete ne mozes stat :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Znači predivne su. :D Definitivno moram nabaviti neku sleek paletu! :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Pohvala za izvrsne swatcheve!
    Ovo mi je jedna od najdražih paleta ikad, a nijansa Cappuccino je skoro pri kraju :D .

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova paleta mi je već dosta dugo na WL, baš je prekrasna <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni su sve Sleek palete prekrasne,nadam se da ću uskoro kupiti koju :)

    OdgovoriIzbriši