petak, 17. travnja 2015.

Catrice Absolute Rose paleta sjenila


Za one koji ne znaju, Catrice je moj omiljeni drogerijski brand dekorativne kozmetike!
Razmišljala sam koji bih navela kao 2., 3. itd, ali ne mogu niti jedan jer mi se kod Catricea sviđa dosta proizvoda, dok izbirljiva ja na svakom "štandu" u našim domaćim drogerijama može naći jako malo ili ništa za kupiti.
Ono što kupujem stalno od Catricea, i samo od Catricea, su tekući puder (All Matt Plus 010, moj HG tekući puder!), tekući korektori za podočnjake (Re-Touch 005, Velvet Finish 010), kamuflaža (010) za prekrivanje nepravilnosti i crvenila, puder u kamenu (Prime and Fine; također HG) i olovka za obrve (030). Catrice ima i dosta stvari koje smatram hit or miss proizvodima (a koji brand nema, realno?!).
Tu bih ubrojila Catriceova sjenila. Neka su dobra, neka ok, neka nisu.... i onda se na policama Mullera i nekih DM-ova našla Absolute Rose mala paleta.




Mislim da smo manje-više svi koji volimo sjenila i šminkamo oči zastali kraj Catrice štanda i bacili oko na dobro poznatu Absolute Nude paleticu i pomislili kako je super, boje prirodne/smećkaste/neutralne... ali nešto fali.
Fale bar dvije mat nijanse da paleta ima dobar/bolji raspon boja ili ako imamo spuštene kapke pa nam svakako treba dati definiciju oku. Onda je Catrice izbacio u ponudu Absolute Matt paletu (post OVDJE).
Ona i Absolute Rose dijele neke karakteristike, ali doći ću do toga....


Što za paletu kaže Catrice:
Nježne nude i moderne rosé nijanse - ponekad mat, a ponekad svjetlucave – stvaraju prekrasan prirodan izgled bez obzira na to jesu li korišteni samostalno ili kao tim. 
Podatna tekstura uvjerava s visokom disperzijom boja  i zahvaljujući uključenim kistom, ovaj set je također praktičan suputnik.

Cijena: 41,90kn
Količina: 6 grama
Rok trajanja: 1god.
Finish: shimmer i mat (nijansa 5)
Gdje kupiti: Muller i neki DM-ovi



Isto kao i kod Absolute Matt palete, tekstura je kredasta i sjenila se jako truse.
Trušenje još i mogu podnijeti ako nije pretjerano, ali tekstura mi se nimalo ne sviđa.
Čak se ni ne blendaju lijepo.

Ova sjenila se moraju nanositi preko baze. Bez baze se ne vide i izgledaju flekavo.
Ali čak i s najboljom bazom , sjenila su mi se nakupljala u pregibu oka.



Nijanse i swatchevi

1.sjenilo je bijele boje i na meni se ne vidi. Nanijela sam deblji sloj na ruku da se vidi na swatchu. Ponaša se kao transparentni puder, a ne kao sjenilo.
Za 2. nijansu sam očekivala da će biti svijetla bežkasto-roskasta sa sitnim, jedva primjetnim shimmerom, ali na kapcima izgleda slično kao 3. i 4., koje pak izgledaju isto i ne sviđaju mi se. Najviše me razočaralo mat sivkasto sjenilo (5.) jer izgleda zmazano na mojim kapcima i nimalo lijepo.
Nijansa 6 je skroz druga boja kada se swatcha ili nanese na kapak. Uopće nije ono što sam željela, a upravo mi je ta nijansa (uz 5.) bila razlog za kupnju palete. Baš bezveze.....

Zapravo je dosta teško opisati to što mi se tu ne sviđa. Ne sviđa mi se kako mi ove boje stoje. Oči mi izgledaju zmazano s ovim bojama i 3 od 6 nijansi se ponašaju isto! A 1. se ne vidi uopće, dok je zadnja sasvim druga boja.....



Dupe alert? I don't think so!

Sjenilo br. 6 me podsjetilo na sjenilo Celebrate iz Sleek Oh So Special i sjenilo 12 iz MUR Iconic 3 (dupe za UD Naked 3).
Uslikala sam ih skupa da vidite kakvi su jedan naspram drugog.

Kada gledam ta 3 sjenila u netaknutim i nekorištenim paletama pomislim kako će biti nešto sasvim drugo od onoga što jesu. MUR Iconic palete su vjerni dupeovi za Nakedice ali neka sjenila nisu uspjeli prekopirati. Jedino mi Celebrate približno nalikuje na ono što sam htjela bude - ljubičasto-crna nijansa s kojom se može napraviti krasan smokey.


U Zg MAC-u sam vidjela 1 mono sjenilo koje je baš ono što sam htjela da budu ova 3 sjenila - ljubičasto-crno s hrpom rozih šljokica, i na swatchu je predivno. Nažalost, nemam sliku, niti sam zapamtila ime nijanse, ali prvom prilikom kad budem u MAC-u ću ga uslikati jer je prekrasno i jednog dana si ga namjeravam kupiti, kao i Modern Majesty :)

Zaključak

Većina Catrice sjenila me razočarala ili bi mi prestali biti zanimljivi nakon izvjesnog vremena. 
Ne bih ponovila kupnju ove palete, a mislim da ni drugih Catrice sjenila, bar dok ne porade na poboljšanju. 
Što se tiče cijene, mislim da je isplativije kupiti neka od novijih Essence sjenila (I Love Nude kolekcija) i nova Catrice Velvet Matt mono koja su u ponudi od nedavno ili neku od Flormat Pretty Compact quattro paleta. Ambalaža nije vrhunska, ali je slatka i girly a proizvod jako dobar, što je ipak najbitnije.


Broj komentara: 10:

  1. Auf, meni je ova paleta prepredivna, ali sad sam zabrinuta :D. Isto sam bila odlijepila na njihovu nude (čini mi se, ona prva prva koja je izašla) i oduševljenje mi je išlo na dolje sa čitanjem recenzija.
    Baš prešteta! Na swatchevima izgleda super...

    OdgovoriIzbriši
  2. Šteta za tak predivne nijanse, imam i ja njihova sjenila i isto nisam zadovoljna, tak da stopiram kupovinu dok nekaj ne poprave po tom pitanju...

    OdgovoriIzbriši
  3. LIjepi swatchevi, ali prema ovome kaj si napisala, preskačem ovu paletu. Imam ionako dosta Sleekuša koje trebam trošit :D

    OdgovoriIzbriši
  4. A ja ju tražim već danima i nigdje je nema! Ok, sad mi je možda i drago radi toga. Šteta, jer na prvu djeluje prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  5. A baš tko bi rekao da je loša, a swatchevi super izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgleda stvarno predivno, ali ipak mislim da ću preskočiti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Boje su baš krasne. Nekako me nisu privlačile ni druge njihove palete i nisam ih uzela, tako da i ovu preskačem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ništa od toga, baš mi je drago da sam naišla na ovaj tvoj post jer tako bi voljela naći nešto slično Naked 3, možda bi mogla od MURa Iconic 3 naručiti dok ne skupim za Naked 3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo da! :D
      Imam Iconic 3 i neću kupovati Naked 3, jer je Iconic 3 odličan dupe i pigmentacija je za svaku pohvalu, tekstura fina, mekana i puterasta, a cijena pristupačna. Meni se ne sviđa što Nakedice dolaze u onim "metalna pernica" izdanjima.
      Imaš moje tople preporuke za Iconic palete! Ja imam sve 3 i obožavam ih :))

      Izbriši
  9. Imam je i ok mi je, ali nije mi wow. Također sam se malo razočarala u nijansu br.6 jer sam očekiala da će biti onako smećkasto-burgundy kako izgleda u pakovanju, kad ono "obična" smeđa. Mislim, još uvijek je iskoristiva i često ju koristim ali mi nije wow kao što sam mislila da će biti. I slažem se za nijanse 3 i 4, skroz su iste. Ali mi se nijansa 5 sviđa :) nju sam zapravo najviše koristila.

    OdgovoriIzbriši