utorak, 21. travnja 2015.

HG ~ Afrodita Clean Phase kremasti piling


U zadnje vrijeme sam nanizala nekoliko negativnih recenzija i stvarno je već vrijeme da natipkam neku pozitivnu :)
Danas Vam donosim recenziju svog HG proizvoda za čišćenje lica:


Afroditin piling za lice iz Clean Phase linije kupila sam prvi put početkom zime.
Od puberteta pa do sada sam isprobala stvarno svašta... kad je riječ o pilinzima, najčešće bih kupovala L'Oreal Perfect Clean, Balea 3u1, Garnier 3u1, Oriflame Pure Skin i sl. jer su to pilinzi koji su ujedno i gelovi za čišćenje lica ili koji sadrže salicilnu kiselinu.
Godinama sam imala jako problematičnu, masnu kožu i loš ten i mislila da mi zato treba grublji piling. Pošto sam ove zime malo "presušila", po 1. put u životu, okrenula sam se drugačijim proizvodima. I dalje sam trebala piling, ali kremasti piling koji njeguje se tada činio kao nešto što mi baš baš treba.

Na jesen je u drogerije stigla Clean Phase linija u kojoj su gel za umivanje, tonik, micelarna, mlijeko za skidanje šminke, piling i ne znam više što još...
Piling jednostavno nisam dugo primjećivala na policama nego sam za njega čula tek nakon što sam naišla na njegovu recenziju.
Kupila sam ga isti taj dan i jako brzo zavoljela!


Cijena: 40kn
Količina: 75mL
Gdje kupiti: DM, Kozmo, Bipa, Muller, Konzum



O pilingu:
"Sadrži zrnca marelice i alantoin, nježno uklanja mrtve stanice kože i stimulira njihovu obnovu. Nanijeti jednom do dvaput tjedno, po potrebi na navlaženu kožu, i umasirati 1-2min. Isprati toplom vodom.
Pogodan za sve tipove kože i sadrži koži pogodan pH.
Ne sadrži parabene, parafine, silikone ni alkohol."

Ambalaža/pakiranje
Piling dolazi upakiran u slatku malu tubicu od 75mL i na početku sam mislila kako je to jako malo i da ću ga potrošiti za 2-3 tjedna, međutim, kad uzmemo u obzir da se pilingiramo jednom u 7-10 dana, jedno pakiranje pilinga traje dosta dugo. Oko 2 mjeseca sigurno, a možda i 3, ovisi koliko ga istiskujete van po korištenju. Ja se ljeti pilingiram dvaput tjedno jer je ljeto za moju kožu kaotično razdoblje. Ali jedno pakiranje ovog pilinga mi je trajalo cijelu zimu. Sad sam pri kraju s 2. pakiranjem. Već sam ga, realno, mogla i potrošiti i kupiti novo, ali sam u zadnje vrijeme koristila jedan drugi piling koji mi je stigao na recenziju pa je ovaj stajao...



Sastav:
Iz Afrodite kažu da piling ne sadrži alkohol, ali sastav kaže drugačije:
Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Stearyl Alcohol, Steareth-7, Steareth-10, Prunus Ameniaca Seed Powder, Isopropyl Myristate, Cetyl Alcohol, Allantoin, Rosmarinus Officinalis Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Glyceryl Stearate, Ceteareth-20, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol

Miris pilinga je nježan, blag i ugodan, jedva primjetan. Piling je kremaste teksture, a zrnca su jako sitna i narančaste boje. Potrebno ga je stvarno malo za jedno korištenje i zato mi tako dugo traje. :)



Učinak na kožu i moje mišljenje
Piling mi nije izazvao nikakve iritacije, crvenilo, .... baš ništa negativno ne mogu reći u vezi njega.
Apsolutno me oduševio! Toliko je nježan da mi odgovara na čitavom licu, a u isto vrijeme jako dobro očisti lice, ukloni višak sebuma bez isušivanja, koža je nakon njega meka i glatka na dodir :)

Definitivno mislim da cijena od 40kn nije prevelika za 75mL pilinga jer radi posao sjajno.
Osim toga, uvijek ga možete kupiti na nekoj od akcija na praparativu u Bipi ili Kozmu ;)
Ja ću ga sigurno kupovati još dugo i nadam se da ga neće povući iz prodaje.




Jeste li probali ovaj piling?

Što Vi mislite o njemu?


Broj komentara: 11:

  1. Odličan post i fino deluje ovaj piling, volim kad piling ima puno ovih zrnaca. Nasmejali me s ovim da ne sadrži alkohol, a zaboravili da postoji i lista sastojaka na proizvodu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D
      Da da, kako nas "farbaju" haha!
      Jednom sam ti dobila maslac za tijelo "100% bez parabena", a sastav kaže da je krcato parabenima...

      Izbriši
  2. Inače volim grublje pilinge, ali ovaj mi se čini baš dobar, možda ga i uzmem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzmi uzmi, neće ti biti krivo ;)
      Uskoro ide i recenzija jednog grubog :D

      Izbriši
  3. Već ga neko vrijeme pikiram isprobati, mislim da mi je ovaj post bio odličan podsjetnik da ga moram nabaviti što prije :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam isprobala niti jedan proizvod iz ove linije, ali nakon ove recenzije bih mogla i nabaviti ovaj proizvod, taman sam u potrazi za dobrim pilingom :)

    OdgovoriIzbriši
  5. E baš si me zainteresirala! Inače volim Olivalov, a kako kažu da su slični onda bi me sigurno i ovaj oduševio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ti si mene sada zainteresirala za Olivalov :D
      Taman mi je pri kraju Afroditin, a Olivalov nisam probala :)

      Izbriši
  6. Već duže vrijeme si tražim neki piling koji mi nebi iziritirao lice s obzirom da je moja koža postala osjetljiva, mislim da ću se sutra zaletiti po ovaj piling jer mi izgleda primamljivo :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da su kod alkohola mislili na Alcohol denat. koji nije u ovom proizvodu, a to je onaj koji trebamo izbjegavati :) trebali su se malo bolje izraziti..
    A piling izgleda zanimljivo i cijena je okej, vjerujem da ću ga probati jednom prilikom :D

    OdgovoriIzbriši
  8. E volim proizvode koji su za sve tipove koze. Tako znam da necu pogriješiti u odabiru :D

    OdgovoriIzbriši