subota, 11. travnja 2015.

L'Oreal Paris ~ Pure Reds Collection Exclusive ~ Blake's Pure Red


Ovu recenziju sam odgađala neko vrijeme samo iz razloga što nisam znala što napisati o ovoj divoti od ruža.
Čim sam prvi put isprobala tester ruža u DM-u i poslikala se za Instagram, napisala sam 1.dojmove na fejs, ali ovaj ruž definitivno zaslužuje svoje mjesto na blogu. :)





O L'Orealovoj Pure Reds kolekciji ruževa se podosta pisalo već... to je linija ruževa koja je navodno trebala biti limitirana, ali NA SVU SREĆU postala je dio stalno postave! 

U našim drogerijama Pure Reds linija sastoji se od 4 ruža, nazvanima po poznatim celebrity damama - Blake Lively, Laetitia Casta, Julianne Moore i Frieda Pinto. Kod nas se mogu kupiti 4, a u inozemstvu 10ak.
Bila im je odlična ideja uvesti liniju s raznim nijansama crvene, za svakoga ponešto.

Odmah na 1.pročitanu recenziju znala sam da će mi se od ova 4 naviše svidjeti Blake.



Blake je klasična crvena nijansa. Ja bih rekla da je "krvavo crvena" i s plavim podtonom, baš onako kako volim. Ne volim kad ruževi imaju topli podton. Mislim da mi takvi nikako ne stoje i da mi s njima zubi izgledaju žutiji, te da nikako ne pristaju uz moj podton kože.

Podsjeća me na Avonov ruž Smitten Red iz Perfect Kiss linije, koji mi je bio najdraži crveni ruž do kupnje ovog. Osim toga, ovo je 1,.mat ruž koji se meni ikada svidio!
Prije kupnje Blake nisam mogla zamisliti da ja nosim mat ruž na usnama. Vječito su suhe, ispucale i ne izgleda lijepo kad na njima imama mat ili neki svijetli nude ruž. Kada sam 1.put nosila Blake, nisam pripremila usne i svejedno je izgledao odlično. Onda mora da izgleda još bolje i ugodniji je za nositi nakon pilinga i balzama, zar ne? :)

Koliko god da je prekrasan (i na stranu to što nemam profi fotić) ovaj ruž se teško slika i meni djeluje na slikama topliji nego jest :/



Sa sigurnošću mogu reći da je ovo najljepši i najkvalitetniji ruž koji posjedujem i vrijedi svake kune, bio kupljen na akciji ili po redovnoj prodajnoj cijeni.
  • Amabalaža je prekrasna, luksuznog izgleda, crna, mat sa zlatnim detaljima i baš se ističe među ostalim ruževima.
  • Pri zatvaranju se čuje "klik", kao i kod ostalih L'Oreal ruževa (veliki +)
  • Miris je pomalo "starinski" i retro.
  • Mat je, ali nimalo ne isušuje usne i ne naglašava suhe dijelove. Ipak, bolje se nanosi nakon pilinga usana.
  • Manje je suh nego MAC-ovi Matte i Wet n Wild MegaLast mat ruževi, ali ne prekremast kao Avonovi Hidrokolor Matte ruževi.
  • Preživio cappuccino, Sweppes, fornette, kolače, salatu, peciva .... (veći i masniji obrok s puno oblizivanja ipak ne - tada ostaje kao lagani stain).
  • Nakon 5 sati nošenja (bez većeg obroka, ali uz piće) boje i dalje izgleda kao tek nanesena.
  • Lagan je na usnama i nemam onaj paranoični osjećaj da moram svako malo provjeravati da li se razmazao ili obrisao, jer je zaista postojan.
  • Toliko je postojan da sam se jako namučila da uklonim swatch s ruke i morala sam ga ribati spužvicom za tuširanje :D (bez brige, s usana se lako skida micelarnom)
  • Pigmentacija je također za svaku pohvalu.







Cijena ovog ruža je 95kn i može se kupiti u DM-u, Kozmu, Bipi i Mulleru. 
Često se može naći na raznim akcijama. Jako sam zadovoljna njime i najčešće uzimam ovaj ruž za izlaske jer znam da će trajati na usnama pa se ne moram stalno provjeravati u ogledalu. :)


Ivana :)


1 komentar:

  1. Divan je, no meni baš ne stoje takve nijanse jer imam male usne :( Ali zato imam Eva's nude i obožavam ga :)

    OdgovoriIzbriši