četvrtak, 23. travnja 2015.

Proizvodi koje NE koristim i zašto (tag)


Ovaj tag sam često viđala po drugim beauty blogovima i jako mi se svidio, pa sam ga odlučila i ja "riješiti". :)

Većina blogerica je navela kako ne voli uvijače za trepavice ili baze/primere za lice/puder.
Ja bez uvijača ne mogu zamisliti stavljanje maskare jer su ravne i čak spuštene na sredini. Ne koristim ga oduvijek (otprilike 2 godine) i trebalo mi je otkako sam ga kupila dobrih nekoliko mjeseci da ga se prestanem bojati, i kad sam se privikla na njega, više nije bilo isto staviti maskaru sa i bez njega. Bez baze još i mogu ako stavim dobru matirajuću kremu, ali ja bazu uglavnom koristim i radi svojih proširenih pora, a ne samo za matiranje.

No, da ne duljim više....

Hidratantne kreme

Moja koža lica jednostavno ne podnosi hidratantne kreme. Pritom mislim na one guste, "bogate" kreme.

Skoro sve koje sam probala mi začepe pore, komedogene su, mastim se od njih....
Radije posežem za laganim hidratantnim serumima (Balea Aqua serum), laganim hidratantnim kremama (ako mi je koža dehidrirana; Garnier Moisture Match plava) ili matirajućim kremama (Eveline Pure Control SOS, Alpstories krema s uljem čajevca). Zapravo, hidratantnu kremu ću koristiti samo ljeti ako izgorim na suncu radi opeklina i ljuskica (Nivea Soft), ali pošto izbjegavam sunce zadnje 2-3 godine da se to ne desi i da ne popjegavim još više, onda tu kremu koristim u jaako tankom sloju za oko očiju (ako nemam okoloočne), za ruke (jer ipak piše na njoj "za lice, ruke i tijelo") ili nakon depilacije.



Anti-age kreme (i općenito anti-age proizvodi)


Ja u anti-age proizvode ne vjerujem i nemam namjeru ikada kupovati posebne anti-age kreme. Par puta sam dobila na recenziju ili na poklon nešto anti-age i proslijedila dalje. Moje mišljenje je da kožu samo treba dobro i redovno čistiti i hidratizirati primjerenim proizvodima i to je to.


BB kreme

Jer su dewy i pretamne. To su za mene tonirane kreme s ljepšim nazivom. Hidratantne, dewy, masne, i uglavnom pretamne. Treba ih rukama utrljati u kožu - meni se to ne sviđa. Ja ću rukama nanijeti serum na lice, a bazu i puder (ili samo puder) kistom.


Tzv. "mazalice" za tijelo (losioni, kreme i sl.)

Koža mog tijela nije nigdje suha osim na rukama, tako da jedino mažem lice i ruke. Glupo mi je i neda mi se nakon kupanja/tuširanja stajati/sjediti gola dok se losion/krema/maslac za tijelo upija. Osjećam se masno i... jednostavno ne...

Unatoč tomu, kod mene doma ima dosta tih "mazalica" (btw, mrzim riječ mazalice, kao i umivalice i tuširalice, al ako kažem neku od njih svi znate na kaj se to odnosi) i imam dvije koje mi se sviđaju - Ziaja losioni za tijelo s kozjim mlijekom i s arganovim uljem.To koristim za koljena nakon brijanja zadnjih par dana radi iritacija, ali svejedno mi se ne sviđa ideja da čitavo tijelo mažem...

"Klasični" dezodoransi u sprayu

Ovo vrijedi od nedavno. Dezodoransi u spreju mi jako iritiraju pazuhe pa me peče nakon njih i pola pazuha se zacrveni. Jako neugodan osjećaj :S

Prije mnogo godina sam probala dezodorans u kremi Lidera, ali kao i za losione/kreme za tijelo - prelijena sam čekati da se to upije i ne sviđa mi se osjećaj masnoće na koži. Sada koristim jedan medicinski roll-on dezić iz ljekarne (CL Med+, ako ikoga zanima; ima ga i u Mulleru) za jako osjetljivu kožu koji je hipoalergen. Imate moje preporuke za njega!



Šamponi za suho pranje kose

Jedan Balein posebno pamtim jer užasno smrdio i ostavljao mi bijelu boju po kosi kao da sam sijeda. Da da, znam da se treba raščešljati ili utrljati to u kosu, ali s ovim je baš bilo bijelo tjeme i smrdilo je. Moja prirodna boja kose je nekakva tamna pepeljasta i kad mi tjeme pobijeli izgledam sijedo. Nije lijepo izgledalo čak ni dok sam bila zblajhana plavuša sa žutim korijenom jer je svejedno izgledalo čudno. Onda su se pojavili Batiste i nastanili se kod mene doma trajno. Pozitivna stvar - ne smrde.

Negativna stvar - čestim korištenjem kako bih produljila vrijeme između dva pranja kose, moje tjeme bi bilo perutavo. Zato ih više ne koristim. Najbolje mi je odgovarao onaj za smeđu kosu jer nisam morala previše paziti da raščešljam/utrljam to, ali nije pomoglo da umjesto svaka dva dana, kosu perem svaka tri. (Osim ako ne izlazim svaki dan iz kuće, onda mogu prati jednom-dvaput tjedno). Ali mislim da je to odlična stvar. Ako se ne koristi svaki tjedan nego povremeno.



Pegla za kosu i figaro

Peglu za kosu sam upotrijebila samo jednom u životu. Pokušala sam nakovrčati kosu i ispalo je grozno, pa me sestra išla popraviti s peglom. Onda sam izgledala spljošteno (jer moja kosa je prirodno ravna da ravnija ne može biti) i opet oprala kosu da izgleda kao inače.

Nema smisla da netko s ravnom koristi peglu. To je samo nepotrebno kurenje i uništavanje kose....
Na maturalcu sam upoznala curu koja je svaki dan peglala ravnu kosu jer je mislila da je kosa od pegle podatna, glađa i svilenkasta. Iz iskustva ne znam je li to doista tako, ali sumnjam, jer toplina isušuje kosu.


Figaro ne koristim samo zato što ga nemam. Moja mama ima onaj stariji model sa štipaljkama pa mi je par puta napravila valove s tim, koji nisu dugo trajali jer je kosa ravna... :/


Proizvodi za zaštitu kose od topline


Pošto ne koristim ni peglu ni figaro, jedina toplina s kojom se moja kosa susreće je od fena. Fen koristim samo u jesen i zimu, a u proljeće ako mi se žuri, pa da mogu na suhu kosu nanijeti serum za vrhove ili ulje.





Kremasta rumenila

Draža su mi ona u kamenu. A i takva ponekad ne izblendam dobro.




Glossy ruževi, ljepljiva sjajila i bilo što sjajno na usnama

Sjajila nosim jako rijetko jer su ljepljiva i mrzim kad mi se kosa zalijepi za usta (a tko to ne mrzi?!).

Glossy ruževe izbjegavam jer prije nanošenja ruža usne obavezno iscrtam olovkom i pritom gornju usnu povećam u vanjskim kutevima jer mi se ne sviđa oblik mojih usana. I kad bih nakon olovke onda stavila sjajni ruž ili sjajilo, samo bih naglasila prirodni rub gornje usne i vidjelo bi se da je precrtana. Iako ja ne precrtavam kao u Kylie Jenner tutorialima, nego to radim godinama kako mi gornja usna nebi bila pretanka naspram donje.


Tuševi 

Šminkam se već 10ak godina i još uvijek ne znam staviti tuš. Upravo tako. Ne znam.
Ni tekući, ni u gelu, ni u olovci, ni s kistićem... nikakav!
Nemam mirnu ruku, nisam strpljiva, imam masne i spuštene kapke i jednostavno ne znam povuć' lijepu crtu. Zato ih ne koristim.
Par puta se desilo da sam napravila lijepi flick na desnom kapku, a na lijevom sve sj*****, i s vremenom sam totalno odustala. Pošto mi se sviđa tightline, a imam jako osjetljive oči, stavit ću dugotrajnu olovku ili sjenilo uz rub gornjih trepavica i razmazati kistom.





Imamo li što zajedničko?

Koje proizvode Vi ne koristite? 

Napišite mi u komentaru... :)

Ivana

Broj komentara: 10:

  1. Ja peglam kosu vec jako dugo.svaka 3-4 dana kad operem kosu pegla je u mojoj ruci...ne mogu pustit kosu ako je ne peglam jer izgledam kao strasilo.imam puno kose i bujna je.hvala bogu kosa mi nije uništena..malo ulja radi cuda.poslije peglanja kosa je svilenkasta i meka.ne mogu zamislit zivot bez pegle...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako ne koristim peglu, ulja stalno koristim zbog suhih vrhova i lakšeg češljanja kose. Baš se jako petlja, elektrizira i tanka je.
      Znači, ako bih imala figaro i koristila ga dvaput tjedno, bi li trebala staviti ulje/serum na rep i vrhove prije figara ili poslije?

      Izbriši
    2. Ja ga koristim i prije i poslije peglanja, naravno samo na vrhove

      Izbriši
  2. NYX Taupe definitivno nije puzovučen iz prodaje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo super! :)
      Čula sam od nekih cura da ga više nema za kupiti i baš me rastužilo jer ga još nisam nabavila...

      Izbriši
  3. Svasta nesto ne koristis, ali najveca steta je za tus i za bronzer... i ja sam presvijetla, ali bronzer i cuda za konturisanje OBOZAVAM!!! :DDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, baš bih voljela znati staviti tuš :/
      Zato koristim svašta nešto drugo :D
      Pudere, rumenila, sjenila, proizvode za obrve, olovke, ruževe, maskare.... ima svega u mojoj kolekciji :))
      Da bar nađem neki bronzer koji ne vuče na narančasto i fino se blenda pa da ga znam pravilno koristiti... onda bih ga za sigurno često koristila jer sjenčanje lica čini lice manje okruglim i debljim....

      Izbriši
  4. hahahhaha, ne da mi stajat gola dok se losion upija :) same shit here :D al dijelimo isto mišljenje o Ziaja kozjem mlijeku, fantastičan mi je losion-općenito sve od Ziaje :)) i dezić u spreju nikako nikako nikako :) baš si me nasmijala postom, drago mi je da si natipkala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kažu kako se vježbom usavrši nanošenje tuša. Uh koliko sam sati presjedila, a nikada ravne crte nisam povukla. U potpunosti te razumijem za tuš :)

    OdgovoriIzbriši