nedjelja, 19. travnja 2015.

Wet n Wild Petal Pusher paleta sjenila


Nedavno sam bila u potrazi za manjom paletom sjenila koja sadrži ljubičaste nijanse.
Po mogućnosti razne nijanse ljubičaste, ali ponajviše one lavanda-ljubičaste, lilac, Milka-ljubičaste...
Wet n Wild paletu Petal Pusher nekako nisam uzimala u obzir za kupovinu jer sam čitala loše o njoj pa mi se nije htjelo inati još jednu paletu sjenila u ladici koju neću često, ili neću uopće koristiti...

Zapravo, htjela sam sjenila boje lavande koja su mat i koja su duochrome. OBOŽAVAM DUOCHROME! :)
Onako duochrome kao sjenilo Opening Party u Del Mar paleti (LINK na Mirelinu recenziju i svočeve).
MUR ima slično sjenilo u paleti Make Believe koje je dupe za Opening Party i pigmentiranije od njega (OP se mora nanijeti u više slojeva, ali je postojanije od MUR duplića). Jako volim Sleek palete, ali nisam htjela kupovati ni Del Mar, niti MUR-ovu Make Believe zbog samo 1 sjenila, nego potražiti po drogerijama da li ima neko mono duochrome sjenilo koje bi odgovaralo onome što tražim...




Već možete predpostaviti... ugledala sam paletu s ljubičastim sjenilima, swatchala i pomislila da bi to moglo biti ok. Već sam pisala o Comfort Zone paleti koja mi je super. Ima krasne neutralne i nosive nijanse, i smeđe-zelenu duochrome nijansu koja je presudila da dam 50kn na paletu iz koje na kraju sad koristim samo 3 nijanse. Ali isplatilo se!
Kupnja Petal Pusher se pak nije isplatila, ali doći ću do toga.

Prvo da kažem neke osnovne informacije:
  • Ambalaža je plastična, jeftina, nekvalitetna, lomljiva i zato Vam savjetujem da pazite na WnW paletu/palete kako Vam slučajno ne bi pale. Ja gotovo nikada/nikada ne putujem, a za par dana godišnje što budem na moru ponesem samo maskaru i olovku za obrve tako me ne brine hoće li se bilo koja paleta razbiti u transportu pošto ne izlazi iz ladice u kojoj držim šminku.
  • Preko otvora se nalazi naljepnica pa barem znate da ju nitko nije otvarao i dirao prije Vas.
  • U paleti dobijete mini aplikator s jadnim kistićem s druge strane koji ne služi ničemu (mislim da bi stvarno već bilo vrijeme počnu proizvoditi palete bez tog nepotrebnog prostora gdje se nalaze ti aplikatori i bez aplikatora!. Ionako svi koristimo kistove koje moramo zasebno kupiti.)
  • Paleta košta 48.90kn, i za tu cijenu dobijete 8.5 grama proizvoda
  • Rok trajanja sjenila je 2 godine
  • WnW proizvodi se mogu kupiti u određenim DM prodavaonicama
  • WnW ne testira na životinjama


Na poleđini palete je kao prijedlog kako kombinirati nijanse i neki podaci.
Tih prijedloga se ne ravno ne treba strogo držati već možete nositi sjenila kako Vama paše.


Na instragramu sam vidjela da bi sjenila iz Petal Pusher trebala biti duplići za neka MAC sjenila.
Ja to nisam išla provjeravati u MAC trgovini, ali ako netko ima ova sjenila, slobodno neka napiše dojmove u komentaru.




Nijanse koje su mi se najviše dopale isprve su Eyelid i Crease s lijeve strane, te Browbone i Eyelid s desne strane. Te nijanse su me namamile da kupim PP.
Meni se inače neda opisivati svaku nijansu u paleti posebno jer swatchevi govore sam za sebe i boje budu onakve kakvima ih vidimo prije swatchanja. Međutim, u ovoj paleti je slučaj da boje na kapku ili na ruci nisu onakve kao u paleti. Isto mi se desilo s Catrice Absolute Rose paletom.

Browbone (L) - suhe teksture, teško se i neravnomjerno nanosi. Pigmentacija jako slaba, jedva se primjeti na ruci i trebala sam 3-4 puta sloja nanijeti da se vidi
Eyelid (L) - na swatchu dolje je u 2 sloja. Sadrži jedva primjetni zlatni shimmer, ali to se na kapku uopće ne vidi, eventualno na umjetnom svjetlu ili suncu. Baršunaste teksture....
Crease (L) - ova nijansa je najpigmentiranija na lijevoj strani. Pigmentacija je dobra, tekstura ok...
Definer (L) - nisam sigurna da li bi na lijevoj strani bila najlošija ova ili 1. nijansa. Kistom se loše kupi, prstom treba par puta proći. Sadrži krupni glitter koji se na kapcima ne vidi tako dobro, pigmentacija je slaba, a tekstura kredasta #thumbsdown

Browbone (D) - frosty roza nijansa koja me osvojila pri swatchanju u DM-u. Meke teksture. Ime joj uopće ne odgovara i nije za ispod obrva. Ja sam je nosila preko kapka (ispod pregiba). Najljepša u paleti.
Eyelid (D) - Na očima uopće ne izgleda kao u paleti ili na swatchu. Boja je nešto između bakrene i ljubičaste. U paleti djeluje bakreno, a na kapcima je kao prljava ljubičasta (?). Zapravo je jako teško opisati tu nijansu. Nisam je baš koristila jer nisam nikako bila zadovoljna njome gdje god da je stavim. Za pregib i iznad mi nije jer zbog spuštenih kapaka nosim u pregibu i iznad samo mat, a za preko kapka mi je čudna...
Crease (D) i Definer (D) su ma najviše razočarale, ali to sam od njih i očekivala jer sliče donjim tamnim shimmerastim nijansama iz Comfort Zone o kojima mislim isto. Pri nanošenju izgledaju slično na kapcima, krasan shimmer iz Crease (D) se uopće ne vidi, a tekstura je jaaako suha i truse se nenormalno.



Sva sjenila iz palete se jako truse, ona donja ponajviše.
I sad onaj najveći minus kod palete - čak i uz najbolju bazu, ova sjenila NE TRAJU!
Nema tih sjenila koja mi se nakupljaju u pregibu uz Avon bazu. Imam jako masne i spuštene kapke, što se "sredi" s Avon bazom, ali ni ona (i ni jedna druga) ova sjenila ne drže na mjestu. Užas!
Osim toga, neke nijanse se teško blendaju....


Od 8 nijansi, Petal Pusher ima samo 2 koje su mi svidjele - Crease s lijeve i Browbone s desne strane.
Ni jednu duochrome, iako se u trgovini činilo kao da bi 2 mogle biti.
Tekstura je loša, sjenila se truse, ne traju, loše se blendaju... ja svakako neću ponoviti kupnju, ali ako se Vama paleta svidi, samo naprijed...



Imate li ovu paletu? 
Dojmovi?


Broj komentara: 12:

  1. Sve ove wnw palete mi nisu bila neka prevelika hića za isprobati... Ovu definitivno preskačem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I bolje! :)
      Pored svih Sleekuša koje imaš, što će ti ovo :D :P
      Al Comfort Zone i trio Knock On Wood su dobre. :D

      Izbriši
  2. nije me previse zainteresirala ova paleta jos kada sam ju vidjela u dm-u, mislim da jedina paleta iz te ekipe koja vrijedi je Comfort Zone :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, i par onih trio malih paletica! :)
      Imam Knock On Wood, a privlače me i I'm Getting Sunburned i Silent Treatment.
      Knock On Wood nisam nigdje u Zg uspjela naći, uvijek rasprodana. Sreća pa je Anaviglam imala blog sale :))

      Izbriši
  3. Ja gledam njihove palete otkako su došli na naše prostore i nikako da kupim jednu. Nakon ove recenzije možda je i bolje tako,neznam haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znaš kaj, kad se nađeš u DM-u gdje drže WnW izvuci onu ladičicu ispod paleta, tamo su testeri, pa si swatchaj sve na ruci.
      I predomislit ćeš se bar za 1-2 palete :D
      Meni je tako došlo da sve živo pokupujem, al imam puno sjenila pa rekoh bolje da uzmem samo ono što mi zbilja treba i što je "posebno" ;)

      Izbriši
  4. Ti baš nemaš sreće s tim ljubičastim paletama, prvo Catrice, sad ova, baš peh. :D Kod mene u gradu nema za kupiti wnw, ali sad me nekako i ne privlače te palete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ovo su bili baš failovi od kupovine :D
      Ali uskoro idu i pozitivne recenzije. Trenutno pišem o jednom HG pilingu i malo o preparativi, nakon toga će biti Sleek <3

      Izbriši
  5. šta ja znam, meni se nijanse baš sviđaju ali već imam hrpu nekvalitetnih sjenila tako da mi ne trebaju, sad razmišljam o kupovini sleek paletica jer mi se one čine super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooooo da!!! Trebaš ih :DD
      Ja ih imam 3 (Au Naturel, Oh So Special i Storm), a želim i V2 i Del Mar.
      Kad jednom probaš Sleek, više nema nazad, i sva druga sjenila jednostavno nisu dovoljno dobra <3<3
      Tako kažu i za Makeup Geek, ali imam samo 1 MUG sjenilo koje je lošije teksture od nekih drugih (probala kod frendice) pa vjerojatno imam stariji primjerak.
      U svakom slučaju, trebaš Sleek! I kad se odlučiš koje bi palete ili napišeš recenziju samo javi, da ju ne promašim u moru blogova koje pratim :*

      Izbriši
  6. Imam ovu paletu. Zadovoljna sam jer neke nijanse su mi ok za svaki dan i za šminkanje na brzak. Traju mi uz Avon bazu, ali nemam masne kapke pa valjda i zbog toga traju duže. Sve u svemu ja sam zadovoljna :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisu ovo moje nijanse baš, te lila boje uvijek izbjegavam :/ Ali jaaaaaako mi se sviđa ova bordo, treća s desna :)

    OdgovoriIzbriši