subota, 23. svibnja 2015.

Catrice LE paleta sjenila London's Eye



Nedavno sam prisustvovala lijepom Catrice eventu na kojem sam dobila paleticu sjenila o kojoj Vam danas pišem :)

London's Eye paleta sjenila dio je limitirane kolekcije Check&Tweed koja će se kod nas u drogerijama moći naći uskoro, dok je "vani" od prošle jeseni....



Sjenila su smještena u slatku malu kartonsku ambalažu na magnet, čime se zbilja izdvaja među ostalim mojih paletama u ladici jer je 1. na magnet i kariranog je izgleda, kao i sve ostalo u Check&Tweed kolekciji koja je sva u kariranim motivima :)

Kada otvorite paletu ona unutra ima dodatnu plastičnu zaštitu za sjenila.


Inače sam dosta skeptična prema svemu što je baked teksture jer mi se do sada takvi proizvodi nisu baš nešto pokazali dobrima ni svidjeli. Npr. Bourjois rumenila i sjenila - većina ih voli, a mene su jako živcirala jer se loše kupe kistom, pigmentacija je dobra samo kad se nanose onim mali kistićem koji se dobije uz rumenilo, i cijena je previsoka za to što se dobije. Jedino simpatično kod tih rumenila mi je što mirišu na ruže i izgledaju slatko, ali to ne bih platila 80-ak (ili koliko već) kuna...

Situacija s ovim sjenilima je skroz drukčija.
Ona jesu baked (pečene) teksture, ali na dodir su mekana (ne sad da Vam ostane udubina od prsta ali naspram Bourjois  rumenila), i kad ih probate pokupiti kistom dosta se truse.

Meni se to ne smeta. Čak mi i paše ta mekša tekstura jer je pigmentacija dosta dobra pa ne trebam staviti puno slojeva da bi se sjenila vidjela (uz bazu!). 

Za trajnost ne bih znala reći jer ja sjenila uvijek nosim uz bazu, s kojom mi traju cijeli dan. 

Sada Vas ostavljam uz slike da vidite kako su krasna ova sjenila :D



Roza i smeđa nijansa su satenskog finisha, dok su tamno zelena i bijela potpuno mat. :)



Swatchevi su rađeni prstom, bez baze

* Bijelo sjenilo je u 2 sloja da se bolje vidi na meni jer sam jako svijetla








* PR uzorak - bez obzira što sam paleticu dobila na recenziju, zadržavam pravo iskrenog mišljenja kod recenziranja

Nema komentara:

Objavi komentar