ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

Oriflame The One maskare: Volume Blast vs. Eyes Wide Open


Pozdrav drage moje,

danas Vam donosim usporedbu dviju maskara iz Oriflamea, iz The One linije - Volume Blast i Eyes Wide Open. Volume Blast sam kupila, a Eyes Wide Open* dobila na recenziju, pa sam Vam odlučila napisati svoje dojmove o njima.

The One linija se pojavila prošlo proljeće, i o proizvodima iz te linije se naveliko pisalo. Pošto sam prestala naručivati iz Oriflamea, jer mi je bilo glupo plaćati poštarinu radi 1-2 stvari, nikako da se poklopi da naručim maskaru. Na kraju sam ju naručila preko cure koja "dila" Oriflame preko Krpica i izbjegla poštarinu. :)
Ja sam maskaru platila oko 30ak kn, ali napisat ću na kraju posta po kojoj cijeni se trenutno mogu obje kupiti.
Pošto jako volim Oriflameovu Wonder Lash maskaru koja ima gumenu četkicu i super formulu, svakako sam željela probati Volume Blast. Ja jako volim gumene četkice, a Volume Blast ima još manju četkicu s manjim čekinjama pa sam jedva čekala da ju isprobam.
Eyes Wide Open me zainteresirala zbog neobičnog oblika i toga što sam nekon dugo vremena odlučila dati šansu nekoj maskari koja nema gumenu četkicu pa što bude. :)




NEKE OSNOVNE INFORMACIJE

Jako mi se sviđa što su iz Oriflamea sredili da maskare imaju zaštitnu foliju. Iako njihovu proizvodi dolaze direktno iz skladišta meni doma u kartonskoj kutiji i nije ih dirao nitko prije mene, uvijek sam željela da kao Avon, imaju dodatno zaštićene maskare, ruževe...ma sve. Wonder Lash maskaru sam kupovala jedno godinu i pol-dvije sigurno i nikad mi se nije sviđalo što je bila nezaštićena kao bilo koja drogerijska maskara.

  • Ambalaža obiju maskara je fuksijasto-roze boje, sjajna, oku ugodna i fino sjeda u ruku. Čak mi se sviđa što je čep okrugli, a ne četvrtasti kao kod WL. 
  • Obje maskare su u crnoj boji.
  • Volume Blast ima gumenu četkicu, a Eyes Wide Open klasičnu/"dlakavu".
  • Rok trajanja je 6mj., a količina 8mL.
  • Nigdje nisam našla sastav


ČETKICE


Kod Volume Blast su čekinje kratke, sitne, gusto raspoređene i tvrde. To mi se sviđa jer je njome lakše baratati, manje su šanse da zamrlja kapak, i može dohvatiti svaku trepavicu. Super mi je i što je dovoljno mala da njome nanesem maskaru na donje trepavice bez da nanesem previše i tamo gdje ne treba.

Kod Eyes Wide Open četkica je klasičnog izgleda, kao one starinske, "dlakava" kakao ja kažem.
Oblik četkice, tj. raspored dlaka je neobičan. Pri vrhu je uska i zaobljena, pa se sužava pri sredini i na kraju ima šire raspoređene i duže dlake. S ovom četkicom mi je dost teško bararati jer zbog ovog neobičnog oblika previše maskare završi na sredini trepavica, na krajevima trepavica ne dobim nikakav efekt. Ovu maskaru obavezno moram koristim uz Bipinu četkicu (spoolie) za obrve i trepavice s kojom raščešljam trepavice nakon maskare jer inače to izgleda jako loše.


EFEKT NA TREPAVICAMA

Moje trepavice su rijetke, duge u sredini, na krajevima i ne baš, bez volumena, i ravne. 
Od maskara inače ne očekujem uvijanje jer sam se pomirila s tim da je uvijač moj najbolji prijatelj i prije svakog nanošenja maskare trepavice na svakom kapku uvijem dvaput - 1.put da sve dlake budu u istoj ravnini ajmo reć' (jer imam dlake koje idu prema dolje i neke koje strše) jer su moje trepavice uz sve navedeno i dosta neuredne i svaka vodi svoju politku. 2.put ih uvijem da dobim taj efekt uvijanja koji neke dobe samo 1 uvijanjem.

Ono što od maskare tražim i očekujem je da trepavicama da volumen, malo ih produži, održi uvijenima i ne spusti dodatno, da nije premokra ili presuha, da se ne preslikava i da ne iritira oči.






MOJI DOJMOVI

Svidjela mi se formula kod obiju maskara - baš je taman! Ni premokra ni presuha.
Kod Eyes Wide Open mi je čak bolja kad prođe neko vrijeme pa se posuši.

Efekt na trepavicama mi je bolji s Volume Blast jer produži trepavice i lijepo ih počešlja i razdvoji, dok s EWO dobim "spider lashes" izgled. EWO bolje uvije trepavice, ali pruža neuredan izgled.
Obje maskare pružaju izrazito crn pigment, ne truse se i ne preslikavaju. S EWO se previše maskare nanese, no kao što sam već napisala gore, ja to riješim tako da nakon maskare prođem spoolijem po trepavicama.

Obje maskare se skidaju jednako lako s bilo kojom micelarnom, dvofaznim odstranjivačem ili Green Girl uljem za skidanje šminke.

CIJENA
Trenutna cijena Volume Blast maskare u aktualnom katalogu (12.05.-01.06.) je 47.90kn.
Eyes Wide Open maskare nema u trenutnom katalogu, no u slijedećem (02.06.-22.06.) će se moći kupiti za 39.90kn. U slijedećem katalogu od 02.06. nema Volume Blast maskare.
Ako poznajete nekog Oriflame distributera/distributerku može Vam naručiti određeni proizvod kojeg nema u katalogu pomoću narudžbenice sa šiframa, no u tom slučaju ćete taj proizvod morati kupiti po većoj cijeni.
Zato je bolje pričekati da se proizvod ponovo pojavi u katalogu ili bude na nekoj akciji, barem ja to tako radim. :)

Aktualni Oriflame katalog 7 možete prelistati OVDJE, a katalog 8 OVDJE.



* Proizvod je dobiven na recenziju, ali zadržavam pravo iskrenog mišljenja tokom pisanja

4 komentara:

  1. Tebi obje lijepo naglase trepke, ali ti već imaš lijepe trepke i bez maskare :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow, hvala ti :D
      Ti si 1. koja to kaže!
      Ja inače baš ne volim svoje trepavice i 100god stavljam maskaru samo da sve bude kako treba i da se ne zamrljam :P

      Izbriši
  2. Tvoje trepavice su premija ,moje sa maskarom izgledaju kao tvoje bez tako da obavezno moram dva do tri sloja staviti da išta naglasim na kapku..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda su ti samo ravne ili spuštene, kao moje bez uvijača za trepavice :)
      Uvijač je meni must-have! Ni najbolja maskara mi ne napravi ništa ako ih prvo ne uvijem 2-3 puta da se vidi da ih imam
      (iako uvijači oslabljuju korijen trepavica, ali meni to nije sad neka strašna stvar jer pravilno ga koristim, pravilno skidam šminku
      i povremeno stavljam ricinusovo ulje za njegu). :)

      Izbriši