petak, 8. svibnja 2015.

Sleek ~ Arabian Nights


I posljednja Sleekuša kod mene (zasad!) - Arabian Nights

Arabian Nights je zadnja paleta koju je Sleek izbacio na tržište. Isprve je bila limited edition, ali sada je u stalnoj ponudi.
Nisam bila baš nešto zagrijana za Arabian Nights, ali gledajući neke slike, primijetila sam da nalikuje na Storm.
Storm s dozom ljubičaste.





Kupila sam je preko Krpica, za nešto nižu cijenu nego bih je inače platila.
Jako sam joj se veselila. 4. Sleek paleta u mojoj kolekciji! Stvarno su k'o Pokemoni....
Međutim, ova paleta nije dugo ostala kod mene i baš mi je krivo što to moram reći, ali me razočarala.....

Nije bit u tome što je second hand već u tome što me razočarala kvaliteta sjenila. Tvrđa su i manje pigmentirana nego u drugim Sleek paletama. Neke nijanse treba grebati da dobijem željeni intenzitet!
A neke uopće ne izgledaju kao u paleti....



Gornji red je ok. Skoro čitav donji nije.
Sultan's Garden se se neravnomjerno nanosi i treba nadograđivati.
Black Magic treba trljati da bi pristojno swatchala.
Stallion je slabo pigmentirana pa sam je nanijela u više slojeva za swatchanje, Valley Of Diamonds - kakva šteta! Kad ju gledate u paleti to je prekrasna ljubičasta sa zlatnim šljokicama, koje se uopće ne vide na koži :/

Iznenadilo me da je 1000 Nights blago shimmerasta a ne uobičajeno mat.
Gold Souk i Aladdin's Lamp su moji favoriti. Hocus Pocus mi je lijepa, ali ne nosim zelenu baš.






Evo kako izgledaju Storm i Arabian Nights jedna pored druge:



Vrlo lako je moguće da sam dobila loš(iji) primjerak pa neke nijanse ne šljakaju.
Arabian Nights sada ima drugu vlasnicu koja će ju više koristiti (Ako čitaš ovo, pozdrav! ;) )
Šteta ove ljubičaste nijanse, Valley Of Diamonds, i ove dvije koje su mi baš naj naj, ali što sad, imam Storm. :)

Sve druge bitne stvari sam već rekla ovdje:



Ukratko:
  • Za cijenu od 75-85kn dobit ćete 12x1.1gram sjenila koja se nalaže u čvrstoj i kvalitetnoj ambalaži s ogledalom i iskoristivim aplikatorom
  • 1 mat nijansa (Stallion)
  • Nijanse su lijepe, mada neka sjenila pri swatchanju/nanošenju ne izgledaju kao u paleti
  • Tekstura sjenila varira. Recimo da je ok. 
  • Sleek ne testira na životinjama



Imate li Arabian Nights? :)


2 komentara:

  1. Šteta što kvalitetom zaostaje za drugim paletama jer se meni nijanse baš sviđaju:)

    OdgovoriIzbriši
  2. A steta bas jer boje na swatchevima izgledaju predivno, ali naravno utisak uzivo (nansenje, tekstura...) i na slikama (boje) nekad mogu da se razlikuju i onda posle pocetnog odusevljena bude jedan dubok smesak nadole...
    http://sparklyget.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši