ponedjeljak, 4. svibnja 2015.

Sleek ~ Oh So Special


Hej hej :)

Evo mene s novim postom :)
Danas Vam tipkam recenziju jedne odlične palete sjenila - Sleek Oh So Special, a do kraja tjedna i recenzije ostalih Sleek paleta koje imam - Storm i Arabian Nights.
Recenziju Au Naturel ste mogli čitati OVDJE.



Za slučaj da niste čitali o Au Naturel, a i s obzirom na to da Sleek palete više-manje dijele neke karakteristike, ponovit ću neke bitne činjenice:

  • Sleek palete dolaze u njima karakterističnim čvrstim ambalažama koje se malo teže otvaraju, što je super jer bar znate da ako padne na pod neće se razbiti (a i zapravo ih i nije teško otvoriti jednom kad se naviknete)
  • Svaka paleta dolazi u lijepom kartonskom pakiranju na čijoj poleđini piše sastav, a naprijed gramaža (svako od 12 sjenila ima 1.1g)
  • Cijena je oko 75kn na Sleek web stranici i oko 85kn na Pink Pandi
  • Sleek ne testira na životinjama

E sad, iz Sleek-a su nekoliko puta već mijenjali dizajn paleta pa tako, ako imate paletu kupljenu 2011.-2013. (ako se ne varam) imat će veća slova raširena od ruba do ruba poklopca, dok će novije verzije imati manji logo smješten na sredinu poklopca.
Također su mijenjali i izgled samih sjenila. Stare verzije su imale kao "reljefni" oblik... ne znam kako bih to nazvala zapravo... dok novije imaju ravan, kao svako drugo sjenilo danas....
Sve se vidi na donjim slikama....


"Stara" vs. "nova" Oh So Special - lijeva/gornja/potrošenija/stara verzija je moja, i nju sam dobila na poklon od Stele <3 a nova verzija je od frendice koja mi ju je ustupila za ovaj post da poslikam :)


Dakle, ove dvije palete se razlikuju samo u u dizajnu loga na poklopcu i "obliku" sjenila, ali nijanse su iste, i obje imaju veliko ogledalo u unutrašnjoj strani poklopca, dvostruki aplikator i onu prozirnu foliju na kojoj pišu imena nijansi. Pošto tu foliju nemam, dolje sam priložila sliku s interneta da se vide imena nijansi.







Swatchevi, bez baze, rađeni prstom, slikani na dnevnom svjetlu





Zadovoljna sam pigmentacijom svih sjenila osim Bow jer se to jedva vidi na meni. Za swatchanje sam nanijela par slojeva jer stopilo s mojom bijelom rukom.

Što se tiče nanošenja, teksture, postojanosti... vrijedi sve kao i za Au Naturel.
Nanose se i blendaju lako, trušenje je minimalno ili ga niti nema, tekstura je meka i fina, a sjenila bez baze traju dulje nego sva druga koja sam probala. S bazom traju dok ne skinem svu šminku s lica.
Osim što mat sjenila u OSS s vremenom postanu suhija nego kad je paleta nova. To sam primijetila kad sam uspoređivala nijanse iz jedne i druge OSS. Noir je u staroj verziji puno suhija i tvrđa nego kod nove.
Shimmer nijanse su iste.

Od ovih 12 nijansi:
~ 7 je mat (Bow i Ribbon u gornjem redu, te Pamper, The Mail, Boxed, Wrapped Up i Noir u donjem redu)
~ 4 su shimmer (Organza, Gift Basket, Glitz, Celebrate u gornjem redu)
~ 1 je duochrome (Gateau u donjem redu)


Mislim da se ova paleta može svakome svidjeti. Ima neutralnih smečkastih nijansi, roskastih, tamnih, ljubičastih....može se napraviti puno lookova s njom i zbilja je isplativa.



Imate li Oh So Special? :)



3 komentara:

  1. Danas sam isčitala sve tvoje recenzije o Sleek paletama i dvoumim se između Oh so special i Storm. Može pomoć :)? I jedna i druga su mi vrh, a prinuđena sam da biram.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ovisi kakve nijanse više voliš :D
      Ja te nekako vidim sa Storm ;)
      Uz smeđe oči idu plave i zelene krasno, a ove zlatne i neutralne boje u Storm pristaju svima ^^

      Izbriši