srijeda, 6. svibnja 2015.

Sleek ~ Storm


Nastavljam sa Sleek paletama...

Danas je na redu Storm :)





Sleek Storm je moja najdraža paleta od svih koje imam, a imam ih podosta.
Ono što najviše volim kod Storm je što ima predivne nijanse i odličan raspon nijansi.
U prošlom postu sam za OSS rekla kako se može puno kombinacija složiti s njom, ali OVO JE ONO PRAVO :))

Ovo je moja go-to paleta. Ovo je paleta za kojom posegnem što god obukla, i što god nosila na ostatku lica. Toliko mi je prekrasna da ju par dana nakon kupnje uopće nisam htjela dirati nego sam ju samo gledala i divila joj se, i na kraju ipak posustala :)
Uspjela je preživjeti netaknuta za fotke na blogu hehe :)

Slikano na dnevnom svjetlu
Slikano na suncu
Slikano na suncu

Neću opet daviti s podacima o ambalaži i sl, to ako Vas zanima, na dnu posta je link na prošlu recenziju.
Da se ne ponavljam ko papiga.
Ali što svakako moram napomenuti je da je (naspram Au Naturel i Oh So Special) Storm puno kvalitetnija i više iskoristiva.
Ima manje mat nijansi od AN i OSS, ali mi se više sviđa raspon boja. Dvije od tri mat nijanse koristim za pregib i sjenčanje kapka, dok shimmeraste na pokretnom dijelu kapka.
To su najčešće Sand Storm, Storm Snow, Gathering+Electric Strom. Najmanje koristim Firestorm i Blackout (jer je potpuno ista mat crna kao u ostale 2 Sleek palete koje imam).


Na gornju sliku sam ubacila nazive nijansi u Photoscapeu jer sam opet izgubila foliju s nazivima.

Slikano u hladnu (oblačno vrijeme)

Swatchevi - bez baze, rađeni prstom; slikano na dnevnom svjetlu





Nekima bi Eye Of The Storm i Calm Before The Storm mogle biti ok za popunjavanje obrva. Meni su za to pretople pa ih koristim samo na kapcima.

Ukratko:

  • Za cijenu od 75-85kn dobit ćete 12x1.1gram sjenila koja se nalaže u čvrstoj i kvalitetnoj ambalaži s ogledalom i iskoristivim aplikatorom
  • 3 mat nijanse (Eye Of The Storm, Calm Before The Storm, Blackout), 9 shimmer nijansi
  • Nijanse su predivne i sjenila se lako i fino blendaju
  • Divna tekstura i dobra postojanost
  • Sleek ne testira na životinjama




Sleek ~ Au Naturel

Sleek ~ Oh So Special

3 komentara:

  1. Ova mi se jako sviđa, baš su odlične nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam vec dvije sleek paleta, au natural i oh so special. Jako sam zadovoljna s njim.svakodnevno ih koristim jer su zaista odlicne...i ova paleta storm mi je na wish listi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super paleta,baš sam je nabavila prošli tjedan :)

    OdgovoriIzbriši