utorak, 19. svibnja 2015.

Soraya ~ So Pretty! piling za lice [recenzija]


Nedavno su mi stigle na testiranje neke stvarčice od Soraye - novo-starog brenda kod nas...

Soraya je poznati poljski brand preparativne kozmetike srednjeg cijenovnog ranga koji postoji od 1984.
Kod nas su se njihovi proizvodi mogli kupiti u drogerijama do prije desetak godina, i sada su vratili.

Iz Soraye su mi ljubazno ponudili da sama odaberem proizvode koje ću recenzirati, te sam odabrala ovaj piling, nekoliko testera i Sorayin najpoznatiji proizvod - CC kremu. Recenzija CC kreme će morati malo pričekati jer ja volim isprobati proizvode u svim živim uvjetima prije nego li išta napišem.
Ovaj piling koristim već dosta dugo i vrijeme je da konačno podijelim svoje dojmove.




Što kažu iz Soraye:

"Manje nedostataka, manje nečistoća, manje mitesera i bubuljica i smirena koža!

Salicilna kiselina već dugo je poznata kao odličan sastojak za borbu protiv prištića, akni, mitesera i nečistoća na licu, a obožava je prije svega mladež s masnom ili mješanom kožom, koja želi smirenu, glatku i meku kožu na koju mogu kremu i šminku nanositi jednakomjerno i jednostavno.

Piling od oraha s ekstraktom od kajsije i salicilnom kiselinom namijenjen je povremenom čišćenju lica (do najviše dvaput tjedno), a koža je nakon uporabe nevjerojatno glatka, čista i osvježena! Redovita, nježna uporaba smanjuje nedostatke, bori se protiv prištića i mitisera, a također pomaže sužavati pore jer sadrži učinkovitu salicilnu kiselinu koja je poznata po svom djelovanju protiv nečistoća, upala i bakterija!

Nakon uporabe još dugo ćete se osjećati kao da imate potpuno novu kožu, sjajnu i jednostavno zdravu! Piling salicilnom kiselinom primjeran je prije svega za mladu, tinejdžersku i nečistu kožu, a povremeni piling mogu si priuštiti i stariji!

Salicilna kiselina odlično djeluje protiv bakterija i nečistoća, dok nježna, sasvim drobno mljevenaljuska oraha i mehanički uklanja nečistoće s lica. Nektar od marelice koji je također jedan od sastojaka pilinga, prava je riznica vitamina i antioksidanata, a istovremeno smiruje masnije predjele kože te je hidratizira. Nakon uporabe pilinga koža je svježa i sjajna!

Korisnice koje su piling probale kažu da je odličan za njegu dvaput tjedno, da je koža odmahosjetno glađa i mekša, da su nedostaci manje vidljivi, da nečistoće nestaju - isprobajte ga i Vi, uvjereni smo da nećete požaliti! Piling sa salicilnom kiselinom odlična je pomoć u tjednu prije važnog susreta, rođendana, maturantskog plesa ili službenom zabavom, no nemojte zaboraviti na njega ni dan prije nanošenja kreme za preplanuli ten, jer će ukloniti odumrle stanice i koža će biti jednakomjernije preplanula jer je nanošenje kreme jednakomjernije i jednostavnije.

Dva do triput tjedno nanesite na navlaženo lice te nježno masirajte. Možete ga ostaviti na minut ili dva, a zatim isperite vodom i lice namažite tonikom ili kremom.
Ako se za piling odlučite tijekom dana, savjetujemo Vam da prije izlaska nanesete kremu sa zaštitnim faktorom ili BB kremu s faktorom, jer je koža zbog pilinga još osjetljivija na UV zrake.
Ako se za piling odlučite uvečer, savjetujemo Vam da nakon pilinga i prije spavanja nanesete hidratantnu kremu za suhu kožu ili kremu za matiranje za masnu kožu. Svakako sljedeći dan i bar još sedam dana nakon posljednje uporabe proizvoda sa salicilnom kiselinom lice uvijek namažite kremom sa zaštitnim faktorom.

UPOZORENJE: Izbjegavajte dodir s očima! Osobama s alergijom na aspirin uporabu pilinga i proizvoda sa salicilnom kiselinom ne savjetujemo, jer je glavni sastojak u oba jednak te može nadražiti kožu i uzrokovati alergijske reakcije."


Moji prvi dojmovi:

Ovako na prvu, ono što je nemoguće ne-primijetiti jest da je ambalaža ovog pilinga baš slatka. Sve što ima baby rozo i rozo na sebi je meni automatski privlačnije i oku ugodnije i slatko pa me tako ambalaža Soraya So Pretty! pilinga osvojila.
Osim što lijepo izgleda, ambalaža je čvrsta i matirana, sa sjajnim detaljima (rubovi loga "Soraya"), što omogućava da fino sjeda u ruku i ne isklizne ako su ruke mokre.



Količina od 75ml mi se isprve činila kao jako mala i pomislih kako ću u vrlo kratkom roku uspjeti dokrajčitit ovaj piling. Srećom, pokazalo se da to nije baš tako. Na stranu to što imam istovremeno otvorena 2 pilinga, pa ne koristim svaki put isti i time mi se oba sporije troše..... ovaj piling je dosta grub naspram npr. Afroditing kremastog pilinga o kojem sam Vam pisala OVDJE. I gust je.

Ima ugodan miris i nije mi izazvao nikakve negativne reakcije na koži.
Sviđa mi se to što sadrži salicilnu kiselinu jer volim proizvode sa salicilnom kiselinom. Ona je odlična za problematičnu i masnu kožu i također se nalazi u jednoj matirajućoj kremi koju koristim.

Tu dolazim do jedne vrlo pozitivne stvari - ovaj piling jako dobro čisti lice. Nakon korištenja mogu primjetiti kako su pore čišće i manje vidljive, lice je glađe i mekše
Negativna stvar kod ovog pilinga je što mi se ponekad dogodi da mi je lice crveno nakon pilinga pa to riješim tako da odmah nakon što isperem lice uzmem serum i namažem ga.
Ne mogu mu to malo crvenila zamjeriti jer dobro očisti pore, što je meni jako važno!




Sorayini proizvodi se zasad mogu kupiti isključivo preko njihovog web shopa (LINK).

Cijena ovog pilinga je 11.20 eura, tj. 84.53 kune.

Meni ososbno je to malo prevelika cijena za piling (ma koliko kvalitetan i/ili dobar bio) jer ja koristim piling 1x2x tjedno pa brzo potrošim pakiranje. Ipak, ako si možete priuštiti da kupite svaki mjesec ili dva (ovisno o tome koliko se često pilingirate) novi pilinga za 80ak kuna, zašto ne?
Učinak na kožu je dobar i svakako da će Vam ovaj piling dobro doći. :)

P.S. Soraya ne testira na životinjama :)




* PR uzorak

1 komentar:

  1. Ambalaža je baš slatka! Sviđa mi se kako tekstura pilinga izgleda :)

    OdgovoriIzbriši