četvrtak, 4. lipnja 2015.

The Versatile Blogger Award :)



Potrebno je napisati 7 stvari o sebi i nominirati 15 blogera.
Neću nominirati nikoga jer su skoro svi već radili ovaj "tag" prije mene. Ja kasnim s njim jer u vrijeme kad kad je ovo bilo "in" među beauty blogericama, ja sam bila napisala 70+ random facts about me post, pa naprosto nisam znala što više navesti.
Mene su nominirale:
Hvala Vam! <3


1. Ono što najčešće izgubim (ili mi se potrga) su mali sklopivi kišobrani!
Imam ih jako puno doma i baš svaki od njih mi se strga čim jače zapuhne vjetar ili se nađem u nekim "vremenskim neprilikama". :/
A velike kišobrane ne volim jer ih onda moram cijelo vrijeme držati u rukama pa mi smetaju.


2. Pošto je sad 33C moram reći - MRZIM LJETO!
Da, znam, jako malo ljudi na svijetu mrzi ljeto.
Mrzim vrućine, znojenje, smrad u javnom gradskom prijevozu i bolnicama, izgoriti na suncu, mrzim kad dobim pjege ljeti, mrzim kad zaboravim sunčane naočale pa škiljim po vani, mrzim jesti ribu i morske plodove, nisam baš luda za plažama i kupanjem (isto kao ni za sunčanjem), prevruće je pa nemam volje ni jesti ni išta raditi... ma katastrofa. 
Ljeti bi se samo zatvorila u sobu, upalila klimu i imala maraton serija i filmova.
A gradove na moru bih posjetila u rano proljeće ili kasnu jesen, ništa po ljeti...


3. Zapravo, postoje dvije stvari koje volim kod ljeta - kokteli i to što mi se kosa brže posuši na zraku pa mi ne treba fen :,)


4. Skupljam trzalice. Imam ih dosta, nisam brojala, ali nije puna kutija ili ladica nego ono, dosta za nekoga ko ne svira. Samo jedna od njih je baš moja i dobila sam ju sa svojom 1. gitarom. Ostale sam dobila od nekih poznatih muzičara ili prijatelja muzičara, pa se skupilo.



5. Volim dućane "svašta nešto". I mrzim izraz "svašta nešto".
Htjela sam reći - volim one dućane gdje se može kupiti hrpa random stvari. U mjestu gdje sam ljetovala ima dućan Nema što nema. Tamo se prodaju stvarno random stvari - dječje igračke, stvari za kućanstvo i uređenje, suveniri i figurice, razglednice, stvari za plažu, stvari kao u kineskim dućanima...stvarno svašta...
Kik i Lidl <3

6. Svako malo me pukne nešto pa ispremještam namještaj po svojoj sobi i mijenjam raspored. Ne volim kad je sve isto i monotono dulje vrijeme. 

7. Toliko volim Prag da sam počela učiti Češki <3
Našla sam neke videe sa instrukcijama za početnike i namjeravam jednog dana upisati Češki i otići na malo dulje putovanje u Prag, jer ona 3 dana na maturalcu su premalo! :)



Evo, to bi bilo 7 novih stvari o meni :)

Pozivam sve koji žele da ispune tag u komentaru ili naprave post pa linkaju u komentaru :*


Broj komentara: 5:

  1. Meni je ljeto omiljeno godišnje doba,čista suprotnost tebi :D Kako ti s Pragom,tako ja sa Sevillom ;) Također sam samoinicijativno počela učiti španjolski. :)
    A ovo Nema što nema,jel to možda u Pakoštanima misliš? :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Znaš šta, baš si danas razmišljam kako se ni meni baš ne sviđa ljeto :D Iz istih razloga koje si i ti navela, strava je. Ja bih živjela negdje gdje je cijelu god 20-25 stupnjeva :D Također volim yt videe o uređenju prostora, a iz Praga imam doživotnu uspomenu - tetovažu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj uvijek taj problem sa malim kišobranima, i ja sam ih prošla hrpu, a sad imam jedan koji mi je baš drag pa ga pazim, tj. ako vidim da kiša vani već pada uzimam veliki kišobran :P Meni je Prag isto lijep grad, no ja sam takva s Londonom, voljela bi se tamo preseliti nakon faksa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja kad udjem u kik u stanju sam biit 5 sati tamo :D a malih kisobrana nikad dosta :D

    OdgovoriIzbriši