petak, 12. lipnja 2015.

[Gostujući post / recenzija] Avon Advance Techniques Maroccan Argan Oil ~ Heat Infusion Treatment


Na Facebooku ste se u komentarima izjasnili da bi voljeli čitati o uljima za kosu koje ja koristim.
Danas Vam donosim recenziju jednog tretmana/ulja za kosu iz Avona kojeg je natipkala moja sestra.
Doma imamo dosta proizvoda za kosu koje uglavnom dijelimo pa smo se dogovorile da će svaka natipkati post o onom kojeg više ona koristi ili je njezin.
Evo što kaže Tajana:


Moja kosa je farbana, duga preko pola leđa i suha. Prije nekoliko godina uništila sam ju blajhanjem, bila je dosta oštećena tako da sam pomalo rezala oštećen dio, i uz to se bacila u istraživanje proizvoda za kosu. Počela sam redovito koristiti maske, proizvode za zaštitu kose od topline i ulja. S vremenom se oporavila, te je od svega jedino suha tako da mi je korištenje ulja nezaobilazan proces.

Kako sam imala prilike koristiti Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil leave-in treatment, odlučila sam probati i Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil Heat Infusion Treatment.







Ovaj proizvod namjenjen je za sve tipove kose, a dolazi u maloj kartonskoj ambalaži, u kojoj se nalaze 4 tubice ulja od po 15ml. Loša strana ove ambalaže je što je tekst na stražnjoj strani ambalaže poprilično nečitak, pa evo što piše na poleđini:

Tekst sa poleđine ambalaže:
Tretman za kosu s marokanskim arganovim uljem. Formula s arganovim uljem zaglađuje i štiti kosu. Tretman je namjenjen suhoj, lomljivoj kosi kojoj je potrebna dodatna njega. Čini kosu mekom, svilenkastom, sjajnom i podatnom. Koristiti jednom tjedno ili prema za uravnoteženje, hidrataciju i dodavanje volumena kosi. 


UPOTREBA: Za upotrebu NAKON šamponiranja. Zatvorenu tubu staviti u posudu s vrućom vodom i pričekati 1 minutu dok se ne zagrije. Otvoriti tubu. Umasirati sadržaj tube u mokru kosu. Pustiti da djeluje 1 minutu. Temeljito isprati. Oblikovati kosu kao i obično. Koristiti jednom tjedno ili prema potrebi.





Ovaj proizvod koristim 1-2 mjesečno, ali to je zato što imam dosta drugih proizvoda također na raspolaganju. Prije korištenja ulja, tubu stavim u šalicu vruće vode. U njoj bude 3-5 min, zavisi kako kada. Kao što je navedeno u uputstvima, stavljam ga na mokru, procijeđenu kosu nakon šamponiranja (inače, regenerator ne koristim). Prije sam stavljala ovo ulje nakon šamponiranja i maske, ali sam shvatila da ono i bez maske čini sasvim dovoljno.
Ulje je prozirno, i rijetko. Stavljam ga od vrhova prema gore, otprilike do ramena, i ne stavljam na dijelove kose iznad. 


Za sada sam potrošila jednu tubicu, i drugu skoro do kraja, koristila sam ulje barem 5-6 puta. 
Tako da bih rekla da se jedna tubica može koristiti barem 2 puta. 
Na kosi ga držim u prosjeku 10-30 min.
Sviđa mi se što mi, nakon što ju osušim, kosa djeluje zdravije, ravnije i mekana.

Inače je blago valovita, a nakon korištenja ovog ulja dobijem efekt kao nakon korištenja nekih maski za kosu. Kosa nekako ljepše pada, i ne uvija se kao inače.

Također se osjeti miris ulja.



Ovaj proizvod nema negativnih strana, osim eventualno cijene koja je bila otprike 40-50kn. 

Proizvod je dobar, ali je za tu cijenu možda bolje kupiti nešto drugo. 



Tajana



2 komentara:

  1. Nisam probala ovaj proizvod, ali nakon citanja tvoje recenzije me je bas zainteresovao, deluje jako kvalitetno. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. bilo bi puno stavit sve od jednom s obzirom na količinu, al kako ova tubica nema čepa (šteta) tad mora biti okrenuta put gore? s obzirom da ljeti perem kosu svaki dan onda bi ova jedna tubica bila dovoljna a sljedeće bi podjelila po tjednima :D

    OdgovoriIzbriši