četvrtak, 11. lipnja 2015.

Upoznajte Ayelen! :)


Ahoj!

Danas ću se malo odmaknuti od recenzija i predstaviti Vam - AYELEN


Photo by: Monyka Sachi Vladišković

Iza domaćeg branda Ayelen stoji Martina, mlada i talentirana dizajnerica i moja prijateljica. :)

Martina je prije osnivanja Ayelen radila na modnom projektu Cycle ReCyle o kojem sam ja prošle akademske godine radila prezentaciju i seminar za faks. Sjećam se kako sam došla do profesora i zamolila ga da mene stavi pred kraj jer imam strašnu tremu i strah od izlaganja. Stavio me 1. da "probijem led" #karmaisabitch
Unatoč tremi, dobila sam peticu (#šokinevjericajersamjakološgovornik)!



Unique Clothing made for Wild and Dreamy Gal°°

she has a free spirit, enjoying the little things and

knows life is too short to wear boring clothes :)



~ opis kojim Martina predstavlja svoj brand Ayelen na društvenim mrežama



Photo by: Monyka Sachi Vladišković

Ayelen je američko "domorodačko" indijansko ime koje znači čistoća, sreća.

Martina kaže:
"Nakon tri godine provedene u Cycle Recyclu poželjela sam novo ime i brand za moj vlastiti dizajn. Znači dizajn odjeće od nule. Pripreme su trajale par mjeseci – oko osmišljavanja imena, loga, pripreme ideja oko kolekcije, nabavke materijala, šivanja i izrade, te sto drugih sitnica koje idu uz to.

Zašto sam odabrala baš ovo ime? Pa zato jer stvarno volim indijance i ono što predstavljaju, a i samo mi se ime uvuklo pod kožu već na neko vrijeme.... i ima super značenje, meni bitno :)
Opis onoga što radim u par riječi bi bilo: unikatna odjeća za sanjivu i divlju djevojku.
Djevojke slobodnog duha pronaći će se u mojoj odjeći. Ta djevojka uživa u sitnicama, a i zna kako je život suviše kratak da bi nosila dosadnu odjeću. :) 
Svoj stil bi nazvala ljubav prema vintage stilu...hipi/boho/rock... takva sam odkad znam za sebe."

Martina i njeni modeli nakon modne revije Cycle ReCycle-a

(L) Top model Kristina Šalinović i (D) HRT-ova novinarka Martina Validžić u Ayelen odjeći
(D) Photo: Monyka Sachi Vladišković
Makeup: Saša Knežević (Lil' Mee's Lil' blog)

Model: Darija Papst
Photo: Lucija Oroz
Makeup: Saša Knežević (Lil' Mee's Lil' blog)

Osim odjeće, u Martininoj kolekciji možete pronaći nakit i modne dodatke.

"Izrađujem nakit i dodatke - najviše chokere jer mi je to najdraža vrsta ogrlica - uske ogrlice uz vrat najčešće kožne s raznim hipi/rock detaljima..... počela sam ih izrađivati iz potrebe za sebe (jer ih kod nas nigdje nema..a da su ovakav stil koji se meni sviđa) odlično su prihvaćene.
Tu su i torbe - za sad su to platneni ruksaci s motivima bendova i slično...
Tu su, dakle, harnessi - nešto malo manje popularni kod nas, a vani postoje već duže vrijeme ... nešto kao ukrasni grudnjak - a varijante mogu biti doista svakakve.... nose se ispod i na odjeću...kao nakit ili sexy dodatak, a pristaju za svaki stil."


Photo: Monyka Sachi Vladišković

Martina uz ovaj hobi ima i posao, pa se trudi što je više moguće posvetiti hobiju jer joj on, kaže: "predstavlja zrak za disanje, najveću ljubav i strast na svijetu".

Martinu možete pratiti i pregledati cijeli Ayelen asortiman na Facebooku i Instagramu.



2 komentara:

  1. Uuu, sviđa mi se, volim ovakva predstavljanja! Moćno mi je i ime i ono što stoji iza njega. Oduvijek sanjam o danu kad ću moći reći nekome tako kreativnom: obuci me. I izgledat zauvijek kul.:D

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala na pohvalama :)
    i super kul članku !!!

    OdgovoriIzbriši