ponedjeljak, 27. srpnja 2015.

[Gostujući post] Arkona makeup and more | How To Rock?



Dragi moji, izuzetna mi je čast napisati koju riječ sa TOUR DE BEAUTY bloga. Za sve one koji ne znaju pišem vam iz daleke Bosne i Hercegovine i ja sam Ena sa Arkona Make Up And More bloga! :D  Reći ću da imam malu tremu, jer pišem post za drugi blog, malo mi je čudno... ali moram reći da ja stvarno volim Tour De Beauty blog i kada sam dobila upit da pišem gostujući post moja reakcija je bila... JAAAAAOOOO HVAAALA, ŠTA NAPISATI LJUDIMA! :D XDDDD
Neću dužiti, jer sam na tuđem blogu. Krećem odmah sa mojih TOP 5 proizvoda ili HOW TO ROCK?! Da li mi je dovoljno samo ovih pet proizvoda, odgovor je veoma jednostavan NIJE... meni treba najmanje 20 proizvoda za savršenu šminku... ahhahaha, ali evo teškog srca sam izabrala samo top pet. Na slici ispod možete vidjeti kojim ću proizvodima dati posebnu pažnju u ovom postu.





RIMMEL LASTING FINISH 25H TEČNI PUDER 103
OK, prvo pa muško! PUDER ili ti ga podloga, ja kažem tečni puder. Od kako sam probala Rimmel Lasting Finish 25h tečni puder ja ne mogu da živim bez njega. U čemu je njegova tajna ne znam, samo znam da ako ga povuku iz prodaje mene možete smjestiti na odjel neuropsihijatrije! Probala sam sve pudere iz drogerija, kada kažem SVE onda stvarno mislim na sve što se nudi i za moju suhu i osjetljivu kožu lica odgovara samo Rimmel Lasting Finish 25h puder. Nijansa sa kojom sam u potpunosti zadovoljna preko ljeta je 103. Hladnog sam podtona sa izuzetno suhom i osjetljivom kožom. Kako pažljivo njegujem kožu nema perutanja, a ovaj puder mi ne sasušuje, niti ističe suhe djelove lica. Ugodan je, lagan na licu, matiram ga sa Essence puderom u kamenu i nakon 4-5 sati se blago prosijam i vrijeme je za drugo matiranje. Puno mi je ljepši na licu nakon 3-4 sata, nego tek kada se stavi. Prekrivanje je srednje do potpuno- potpunog prekrivanja, izuzetno je nadogradiv. Punu recenziju možete naći na mom blogu. Najbolji je i tačka.


 
SCULPTING BRUSH
Korak dva za savršen look su konture, bez kontura za mene nema dobre šminke. Dobre šminke nema bez dobrih kistova, a Real Techiques je u tome definitivno prekucao sam sebe.
Kada su u pitanju kistovi za kontur tu sam dosta skeptična po pitanju debljine, preferiram tanje kistove, jer mi je s njima lakše precizno obaviti posao. Volim definirane konture, jasne, savršeno izblendane. Sa ovim kistom ćete sve od toga dobiti! Savršeno možete sa njim nanjeti bilo koji proizvod za konturisanje i izblendati ga! Recimo, ja preferiram da se sva nacrtam prije tečnog pudera... konture odradim prvo pa blendam skupa s tečnim puderom, zatim dodam još proizvoda za konturisanje i blendam, tu je uskočio ovaj kist. Ne moram mijenjati i tražiti novi kist za blendanje, Sclupting savršeno odradi svoj posao. Zaljubljena sam u njegovu savršenu moć blendanja!



Ono što mi je najvažnije kod konturisanja je to da kist ne pokupi previše proizvoda, to mi se ne dešava sa ovim kistom. Mislim da bi ovaj kist i rumenilo savršeno nanosio na jagodice. :) Dlake su mu guste, kao i kod drugih RT kistova, tako da mislim da ce ovaj kist svaki tečni puder savršeno nanjeti i izblendati.



URBAN DECAY NAKED BASICS PALETA SJENA
Nagledali ste je se na mnogim blogovima i nema te osobe koja nije čula za ovo čudo od palete! Moja je dotakla dno-dna i vrijeme je za novu.



Neću vam stavljati swatcheve po ruci, nego ću je prikazati kako izgleda na očima u akciji! Urban Decay ima najputerastije sjene za oči ikad, blendaju je kao san, ne truse se i izuzetne su pigmentacije. Ko ih ne voli odgovorno tvrdim da nije normalan. Ovo je apsulutni must have od palete! Sve moguće neutralne look-ove sa njom možete uraditi, kako one za dan, tako i one za noć! Garantovano mi je ovo najbolja investicija u neutralnu paletu sjena ikad.



AURA HIGHLIGHTER GLORIOUS CHEEKS 218 Nude SHIMMER
Ovo je NAJLJEPŠI hajlajter IKAD. Svaki put kada ga stavim dobijem najmanje dva pitanja :„Koji je to hajlajter?“  Mislim da ovo govori sve o njemu.  Prekrasno sitan šimer ima u sebi, šampanj-zlatne nijanse. Licu daje wetlook odsjaj, apsulutno savršen za dan ili noć. Ovo je hajlajter pred kojim je Benefit Watt's up postidio! Cijena mu je samo 2,80 Eura!




AURA MATTE TIME FOR SELFIE TEČNI KARMIN
Pošto sam tek nedavno došla u susret s AURA kozmetikom ja nikako ne mogu da sakrijem svoje oduševljenje sa ovim proizvodima. Matte me karmin mi je postao najdraži u roku jednog dana! Evo kakav je na mojim usnama: ne spada nikako 5-6 sati, ne sasušuje, ne ističe suhe djelove usana, ne zateže usne, totalno je mat, ne preljeva se preko rubova, SAVRŠEN JE.



Nijansa Time for selfie 611 je najčudnija crvena koju imam u svojoj kolekciji i baš zbog toga mi se posebno svidjela! Ako usne obrubim sa neutralnom olovkom onda ću dobiti efekat jagodičastog voća zagasito crvene na usnama. Ako stavim crvenu olovku prije onda dobijem neodoljivu crvenu. :D

Time for selfie u sebi ima dosta roze, apsolutno je mat na usnama! Ne ostavlja otiske po čašama, osuši se za 3 minute u potpunosti. Meni su potrebna 2-3 sloja da dobijem efekat kao na slikama ispod.





Na samome kraju ostaje nam pitanje sa početka... HOW TO ROCK? Uz crvene mat usne i mačkasti tuš to je najlakše!  Nadam se da vam se svidio ovaj post, za sva pitanja skoknite do mog bloga, jer sam neke od proizvoda posebno recenzirala. :D Puno pusa iz Sarajeva! :****






Enu možete pratiti na njenom blogu (LINK), Facebook stranici (LINK) i Instagramu (LINK) :)



Broj komentara: 10:

  1. Pohvale za gostujuci post drage moje - Naked Basics je moj cvrsti favorit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Do neba i nazad hvalaa!!! <3

      Stid me uslikati paleticu unutra... hahahahah, znaci jos malo pa nestalo, ali sta cu kad je VRH i ne mogu bez nje nikako... :D Totalni must have je!

      Izbriši
  2. Ena sine kakva ti je ovo dlaka koja viri na obrvi?!?!??!
    Slike su sve bolje i bolje, a sad me ubi s ovim kistom, mislim ni plaću nisam dobila već je nemam :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahahah pa to je obrva dlakava :D
      Hvala, hvalaaaaa trudim se maxiiii fakat! XD

      Kist je bogomajka! :*

      Izbriši
  3. Obožavam Naked Basics paletu i ovaj Aurin highlighter, slažem se sa svime što si napisala! A RT kist bih vrlo rado posjedovala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je zato što ti znaš šta valja!!! :DDDDDDDDD <3 :*****

      Vjerujem da kistu nećeš moći odoljeti!

      Izbriši
  4. Rimmel i Aura matte su ljubav :D
    Cvijet lijepi <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :************************


      :LJUBAV ZA TEBE:

      Izbriši