petak, 31. srpnja 2015.

[Gostujući post] Meteo Beauty | China Glaze Fan Manicure - Up All Night


Pozdrav drage čitateljice Tour de Beauty bloga, ja sam Selma - autor(ka) koja stoji iza također jednog bloga pod nazivom Meteo Beauty. Nece vas iznenaditi da licni blog odrazava afinitete osobe koja ga vodi tako da na mom kutku interneta mozete pronaci dosta sarolike postove - od beauty tema koje su prevalentne, oblaka i meteoroloskih pojava (meteorolog sam po struci), clanaka koji prate moju posvecenost zdravom nacinu zivota i fitnessu te ponekom receptu kojih bi (ruku na srce) trebalo biti vise s obzirom na ulogu zdrave
prehrane u mom zivotu. Istinski sam se obradovala pozivu nase Ivane da zapisem koju rijec u gostujucem postu - jedna od najpozitivnijih i najljepsih stvari jeste povezivanje sa osobama sa kojima dijelim slicnosti ili koje jednostavno pronalaze nesto lijepo u onome sto radim. Nadam se da cu uspjeti sa vama podijeliti djelic sebe putem ovog posta i ukoliko vam se dopada ono sto vidite i citate - mnogo ce me usreciti ako skoknete i na moju adresu (www.meteobeauty.com).




Odlucila sam da pisem o manikiru koji mi se jako dopao - od pocetka tekuce 2015. godine sam sebi obecala da cu vise pisati o noktima, lakovima i da cu stvarati manikire koje licno jako volim. Essie mi je omiljeni brend lakova za nokte ali China Glaze je kao brend neprikosnoven glede raskosi nijansi i mogucnosti kreiranja kreativnih dizajna uz pomoc jako originalnih boja. U posljednje vrijeme osjecam navalu kreativnih ideja koje me prozimaju i nokti su se ispostavili kao savrseno platno za prezentovanje svih tih ideja. Ovog puta sam, doduse, pratila vec predodredjenu ideju u vidu nail art seta  China Glaze Fan Manicure - Up All Night. Radi se o setu od cetiri laka za
nokte i "fan" kista koji dolazi sa lakovima te sluzi za iscrtavanje posebnog dizajna. Konkretno ovaj set je dostupan na trzistu od januara ove godine a aktuelni dizajn je upravo nazvan po "fan" kistu. Nakon sto sam ruke i nokte pripremila (hidratiziranje ruku kremom, zanoktica uljem, njezno potiskivanje zanoktica i turpijanje) - sve nokte sam
premazala sa dva sloja jako lijepog China Glaze For Audrey. Ovaj lak je odlicne formulacije, lijepo prekriva, pigmentiran je i ravnomjerno se nanosi. Rijec je o dosta umjerenoj tirkiz nijansi (nije neonac, vise granici sa pastel kategorijom).






Uz pomoc "fan" kista sam potom nanijela malo China Glaze Shocking Pink laka koji sam prethodno u par kapljica stavila na plasticni tanjiric (mozete koristiti neku drugu povrsinu po zelji). Kao sto vidite, ovo je prava zvakaca ruzicasta boja koja ce u konacnici samo da proviruje ispod slojeva nasumicnih linija preostala, tamnija dva laka. "Fan" kist dosta lijepo, nasumicno ali i pomalo haoticno nanosi lak svojim vrhovima (teorija organizovanog haosa na djelu) - rezultat djeluje kompleksno ali nije uistinu iziskivao previse truda. Potom sam na isti nacin nanijela fantastican ljubicasti lak pod nazivom China Glaze Coconut Kiss. Jako volim ljubicaste i plave lakove a ovo je
definitivno jedan od najljepsih! Posebnog je plavo/ljubicastog odsjaja koji se savrseno slaze uz finalni sloj misticnog China Glaze Up All Night. Ako volite plavce ili osjecate naklonost tamnim lakovima - ovaj ce vas ostaviti bez daha! Formulacija je fantasticna - samo jedan sloj je potreban za ravnomjerno prekrivanje. Nocno plava nijansa je dosta tamna ali ne granici sa crnom. Ima taj neki vamp prizvuk no iz tame je iznosi blistavi, a ujedno decentni shimmer. Jako sam zadovoljna bas svakim detaljom ovog manikira, od finalnog rezultata, sva cetiri laka pa do kista koji je svoj posao obavio maestralno! Nadam se da vam se dopada moj odabir manikira - putem njega mozete vidjeti da preferiram uredne, relativno krace nokte. Volim jednostavan a efektan dizajn ili samostalne boje koje su upecatljive. Kako se vama cini?








Selmu možete pratiti na njenom blogu Meteo Beauty (LINK), Facebook stranici (LINK) i I Instagramu (LINK). :)



Broj komentara: 5: