srijeda, 29. srpnja 2015.

[Gostujući post] By Ilona | Loaded


Zdravo svima! Jako mi je drago I pre svega sam jako zahvalna Ivani jer me je ovako ugostila na blogu! Ja sam Ilona i stojim iza bloga By Ilona gde pišem o svemu i svačemu ali uglavnom o šminkanju. :D
Zato ću se i danas predstaviti onim što najbolje radim! 









Nedavno sam odlučila da svoju opsesiju matte senkama prekinem kupovinom Urban Decay pojedinačne senke u nijansi Loaded koja je danas glavna zvezda! Daleko kvalitetniji proizvod od onih iz Naked paleta i preporučujem ga svima!  

Product list:


[FACE]

Eveline 2u1 Concealer
ELF Contour Duo St. Lucia
NYX Loose Pearl Eyeshadow Nude
Kryolan Dermacolour Fixing Powder

[LIPS] 
MAC Velvet Teddy

[EYES]
TF Shadow Insurance
ZOEVA Cocoa Blend (Beans are white, Bitter Start)
NYX Matte Eyeshadow Skinny Dip
MUA Glamorous Nights (Purple)
Maybelline Falsies Mascara
ABH Brow Wiz Granite
NYX Brow Mascara
Eveline Celebrities Eyeliner




Ilonu možete pratiti na njenom blogu (LINK), Facebook stranici (LINK) i Instagramu (LINK). :)





Broj komentara: 5: