utorak, 28. srpnja 2015.

[Gostujući post] Taya - My little beauty world | Mojih top 5 Catrice proizvoda


My Top 5 Products From Catrice | Mojih top 5 Catrice proizvoda

Hi, dear readers of Tour de Beauty. My name is Tatjana and I'm the author of blog Taya My Little Beauty World. I'm really happy and honoured that Ivana invited me to write something for you, her readers, and I really hope you’re going to like this post. Since Ivana and I are both fans of Catrice I decided to share with you five products from this brand that stole my heart and by my opinion belong on the list of best drugstore beauty products.  

Pozdrav, dragi čitatelji Tour de Beauty. Moje ime je Tatjana i autorica sam bloga Taya My Little Beauty World. Jako sam sretna i počašćena što me Ivana pozvala da napišem nešto za Vas, njene čitatelje, i zbilja se nadam da će Vam se svidjeti ovaj post. Pošto smo i Ivana i ja ljubiteljice Catricea, odlučila sam podijeliti s Vama pet proizvoda ovog brenda koji su osvojili moje srce, i koji, po mom mišljenju, spadaju na listu najboljih drogerijskih beauty proizvoda.



Absolute Matt Eyes Wide Matt palette | Absolute Matte Eyes Wide Matt paleta sjenila 

If you know my blog from before then you know I adore colours. If you don’t know me, then let me tell you that I enjoy creating crazy and colourful looks and I wear colours on a daily basis, so my collection is full of colourful palettes and neutral palettes don’t convince me that fast, but Absolute Matt palette stole my heart quickly. Eyeshadows are soft and silky, amazingly pigmented and last all day. They do dust, but fall out on the face is minimal. My favourite eyeshadow is taupe (third in a row), which I often use as a transition colour in crease when doing colourful looks. By my opinion this is definitely one of the best drugstore palettes. For 6 g you pay only 5,29 €, which is a bargain. You can see how much I use it on the photo. I got it in October and since then it’s one of my most used palettes. It’s actually the first palette on which I hit the pan on more than one eyeshadow.

Ako pratite moj blog od prije, onda znate da obožavam boje. Ako ne, dozvolite da Vam kažem koliko obožavam kreiranje ludih i colorful lookova i da nosim boje na dnevnoj bazi, tako da je moja kolekcija prepuna paleta u boji. Neutralne palete me ne oduševljavaju toliko, ali Absolute Matt paleta me brzo osvojila. Sjenila su meka i svilenkasta, nevjerojatno pigmentirana i traju cijeli dan. Trušenje je minimalno. Moje najdraže sjenilo je taupe (3. po redu), koje često koristim kao prijelaznu nijansu u pregibu kada radim colorful lookove. Po mom mišljenju, ovo je jedna od najboljih drogerijskih paleta. Za 6g sjenila platit ćete samo 5.29€ (ili 41.90kn), što je super ulov. Na slici možete vidjeti koliko sam je iskoristila. Dobila sam je u listopadu i od tada je jedna od mojih najkorištenijih paleta, i zapravo prva paleta u kojoj sam dotakla dno više od jednog sjenila.




Ultimate Colour lipsticks | Ultimate Colour ruževi

Although Catrice has many lip products, my favourite from them are Ultimate Colour lipsticks. The shade range is quite amazing and they change it constantly to bring new shades into the assortment. Lipsticks from this range are very creamy, which I like, and usually amazingly pigmented. On my lips they last around three to four hours (it depends from the shade and how much I drink. I have stubborn lips, so rare lipsticks survive eating). Their formula is not drying. I hate nothing more than lipsticks that dry my lips. Some lipsticks have semi-matte finish and some are shinier. The price of one lipstick is 4,29 €. I think you can’t go wrong with Ultimate Colour range from Catrice, when deciding for drugstore lipsticks.

Iako Catrice u ponudi ima mnogo proizvoda za usne, moji najdraži su Ultimate Colour ruževi. Izbor nijansi je velik i stalno ga mijenjaju i donose novi asortiman. Ovi ruževi su vrlo kremasti, što mi se sviđa, i obično su dobro pigmentirani. Na mojim usnama traju 3-4 sata (ovisno o nijansi i koliko pijem). Imam "tvrdoglave" usne, pa rijetki ruževi prežive jelo. Formula ovih ruževa nije isušujuća. Ništa ne mrzim više od ruževa koji isušuju moje usne. Neki ruževi imaju polu-mat finish , a neki su sjajniji. Cijena im je 4.29€ (ili 33.90kn). Ako se odlučite za drogerijske ruževe, s Ultimate Colour linijom nećete pogriješiti.




Defining Blushes Defining rumenila

The application of a blush is a step in makeup that I never leave out. Since I buy mostly drugstore products, I’m always happy when I find amazing drugstore blushes and Catrice Defining Blush range definitely deserves a high grade for drugstore quality. Blushes from this collection are matte, but most of them have amazing colour payoff. Their texture is very silky and soft and they blend easily. In my collection there are currently 5 blushes: Think Pink, Mandy-rine, Pinkerbell, Rose Royce, Love&Peach. My favourite from these is probably Mandy-rine, which is a nice gentle peachy blush that I can combine with any look I want and it’ll give my cheeks a very natural looks. For 5 g I only paid 3,79 €.

Nanošenje rumenila je korak u šminkanju koji nikada ne preskačem. Pošto kupujem većinom drogerijske proizvode, uvijek sam sretna kada nađem odlična drogerijska rumenila,a Catrice Defining linija rumenila definitvno zaslužuje visoku ocjenu za drogerijsku kvalitetu. Ova rumenila su mat i većina ih ima odličnu pigmentaciju. Tekstura je vrlo svilenkasta i meka i lako se blendaju. U svojoj kolekciji trenutno imam 5 nijansi: Think pink, Mandy-rine, Pinkerbell, Rose Royce i Love&Peach. Moja najdraža bi bila Mandy-rine, lijepa nježna peachy nijansa koju mogu kombinirati sa svakim lookom i mojim obrazima daje vrlo prirodan izgled. Za 5g platila sam samo 3.79€ (ili 29.90kn)




Prime&Fine eyeshadow base | Prime&Fine baza za sjenila

If you have a problem with eyeshadows that they don’t last long on your lids and they crease, a good eyeshadow base is a must. Recently I tried Prime&Fine base from Catrice and I have nothing but good things to say about it. The texture of the base is creamy and it blends easy on lids. It’s nothing similar to their old Prime&Fine base, which dried very fast and was almost impossible to blend all over the lids. It’s in a beige nude colour, so it won’t look orangey as Essence eyeshadow base can look. Eyeshadows stick very nicely on it and blend easily over it. The base will make sure that your eyeshadows will look intense and they won’t crease or fade away quickly – on my lids they stay on place even for 10 hours (but you have to consider that I have normal lids). This eyeshadow base costs 3,79 €.

Ako imate problema s trajanjem i nakupljanjem sjenila na Vašim kapcima, dobra baza za sjenila je obavezna! Nedavno sam probala Catriceovu Prime&Fine bazu i imam samo pozitivne riječi o njoj. Tekstura baze je kremasta i fino se blenda na kapcima. Ova baza nije nimalo nalik "staroj" Prime&Fine bazi koja se brzo sušila i blendanje je bilo gotov nemoguće. Boja baze je bež nude, i ne izgleda narančasto kao Essenceova baza za sjenila. Sjenila se dobro drže uz ovu bazu i fino blendaju. Baza će se pobrinuti da Vam sjenila izgledaju intenzivnije, i pojačati njihovu pigmentaciju , i da se nakupe ili ne izblijede prebrzo. Na mojim kapcima sjenila s ovom bazom traju čak 10 sati (ali imajte na umu da su moji kapci normalni i ne maste se baš). Cijena baze je 3.79€ (ili 27.90kn)




Nude Illusion foundation | Nude Illusion tekući puder

You can find good foundations in Catrice assortment, but my favourite is Nude Illusion in lightest shade 010 Nude Ivory. There’s a slightest problem with shades, because they don’t have a really light shade that would match skin tone of pale girls, but lightest shade of Nude Illusion foundation matches my skin tone perfectly during spring/summer season and in winter I mix it with white foundation (currently I’m using Makeup Revolution The One shade 1). Catrice foundation has matte finish that looks quite natural on the skin because it adapts nicely to it, while its medium coverage is perfect for me to even out the skin tone and cover up any redness I have on the skin. Foundation can also be built up without looking cakey. I have a normal skin type, which tends to get dry during colder months and I often have problems with dry patches on the skin, but this foundation doesn’t emphasize them. It also feels very light on the skin. If I set it with powder it lasts through a whole working day. I also like the packaging, which is a glass bottle that holds 30 ml and costs 7,69 €.

U Catrice asortimanu možete naći dobre tekuće pudere, ali moj najdraži je Nude Illusion u najsvijetlijoj nijansi 010 Nude Ivory. Nijanse su malo problematične, pošto nema zbilja svijetlih nijansi za djevoijke s vrlo vrlo svijetlim tonom kože, ali najsvijetlija nijansa Nude Illusion tekućeg pudera mi savršeno odgovara tokom proljeća i ljeta, a zimi je miješam i posvjetljujem s bijelim puderom (trenutno ze to koristim Makeup Revolution The One tekući puder u nijansi 1).
Ovaj puder ima mat finish koji izgleda vrlo prirodno na koži, a njegova srednja prekrivna moć mi je savršena za izjednačiti ton kože i prekriti crvenilo. Može se nadograditi bez da izgleda kao žbuka na licu. Imam normalnu kožu koja zna biti suha tokom hladnijih mjeseci, i često imam problem sa suhim dijelovima kože koje ovaj puder neće dodatno naglasiti, i lagan je na koži. Ako ga fiksiram s puderom u kamenu/prahu, trajat će mi cijeli radni dan. Također mi se sviđa ambalaža - staklena bočica koja sadrži 30ml proizvoda koje ćete platiti 7.69€ (ili 65.90kn)



I want to thank again to Ivana for having me on her blog and I hope you enjoyed in this post. Let me know if you tried any of these products and what do you think about them. Thank you for reading!

Željela bih još jednom zahvaliti Ivani na ovom gostovanju i nadam se da Vam se svidio ovaj post. 
Recite mi u komentaru ako ste probali neke od ovih proizvoda i što mislite o njima. Hvala na čitanju!





Tatjanu možete pratiti na njenom blogu (LINK), Facebook stranici (LINK) i Instagramu (LINK). :)


3 komentara:

  1. Ja volim Catrice kozmetiku, jedino nisam probala nude illusion puder i nemam nijedno rumenilo iz stalne kolekcije. Ruževi su im predivni, paletice solidne a baza je fenomenalna. Lijep post, big lajk za slike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, me veseli, da ti je objava všeč. :) Rdečila Defining Blush res priporočam, top so! :D

      Izbriši