nedjelja, 30. kolovoza 2015.

Sisterhood of the world bloggers Award TAG :)

Još jedan TAG kruži među blogericama, pa ajd' da i ja ispunim! :D
Nominirale su me Matea s bloga Classified Beauty i Mirela s bloga Sura Dancer.
Hvala cure! <3



Inače, baš volim TAG postove. Više čitati nego pisati, jer se osjećam mrrrvicu krivom što ne ispunim tag odmah nakon što sam tagirana, ili skroz zaboravim na to (to mi se dogodilo s Liebster Award TAG-om kojeg nisam ispunila jer više nemrem pronać' tko me sve tagirao. No, dobro, budem već :)


Pravila ovog TAG-a:
1. Zahvaliti blogeru koji Vas je nomiriao i linkati njegov blog 
2. Staviti Award logo na blog

3. Odgovoriti na postavljena pitanja

4. Smisliti novih 10 pitanja

5. Nominirati 5 novih blogerica



Mateina pitanja:
1. Volite li ljeto i zašto?
Ne, ljeto mi je najgori dio godine. Ljeti živim za to da ljeto završi. Znojim se nenormalno, bezvoljna sam, grad je opustošen, nema događanja, vani je pakleno, tuširam se 10x dnevno i psujem u sebi čim se dotaknem javnog prijevoza, mrzim more, morski zrak, morsku klimu, kamenje u moru, nabadanje po kamenju dok uđem u more, pijesak na plaži koji se uvuče u obuću, vrući asfalt, kosa mi se ljeti masti više nego ostatak godine i već je drugi dan nakon pranja kao rezanci, o licu da i ne pričam - naočale mi ne mogu stajat normalno na nosu kol'ko sam masna, kapci isto u kaosu, okoloočno suho ko da je zima, nemam volje jesti (čovjek bi pomislio da ću bar skinut' ljeti koju kilu onda, al' vraga! xD ), stalno sam umorna, sve ustanove rade kraće i dok se vrućina smiri više ništa ne radi.... 
Veliki sam hejter ljeta.

2. Da morate birati između toga da svaki dan u životu morate provesti u istoj odjevnoj kombinaciji (čistoj!), ili biti nenašminkane cijeli život, što biste izabrale?
Ovo 1. al' mora biti jebena roba :D

3. Što je vama najljepša stvar kod bloganja?
To što mi je donijelo nekoliko divnih prijateljica u život. :)

4. Kada bi mogli odabrati jelo koje možete jesti bez da se udebljate, koje bi to bilo?
McDonald's, bez dvojbe.

5.  Najdraže mjesto na svijetu?
Nisam bila na mnogo mjesta pa ću na ovo odgovoriti jednom kad se to promijeni.

6. Da možete, u koju biste se životinju najrađe pretvorile i zašto? 
Nebi. Ne znam, ovo pitanje mi je ko u leksikonima haha :D

7. Ljeto, ili zima?
Rano proljeće i kasna jesen. 
Kompromis, zlatna sredina. najugodnije temperature i slojevita odjeća.

8. Hobby osim bloganja? 
Kafenisanje, šetnje, shoppingiranje, gledanje filmova.

9. Kokice, ili čokolada?
Čokolada. Volim ja kokice, al' čokolada je čokolada. 

10. Najdraži make up proizvod u vašoj kolekciji?
Nema samo 1. Ovi su najčešće u uporabi kod mene i moji favoriti:
Catrice All Matt Plus tekući puder, Catriceovi puderi u kamenu, Illamasqua rumenilo Naked Rose, Avon baza za sjenilo, Maybelline Color Tattoo kremasto sjenilo Permanent Taupe za obrve, Lidlov uvijač za trepavice, Maybelline The Rocket Volum' Express i Lash Sensational maskare, Golden Rose Velvet Matte ruževi.

A mogla sam i napisati samo tekući korektor i maskara, al' korektor trebam fiksirati puderom u kamenu, a prije maskare obavezno uvijač, pa to opet nije 1-2 proizvoda :D


Mirelina pitanja:
1. Što stoji iza imena tvog bloga, koje je značenje, zašto si mu dala takvo ime?
Nisam si sama smislila ime bloga. U biti i nema neko značenje... dala ga je prijateljica, jer sam ja totalno nekreativna po tom pitanju...

2. U kojem smjeru bi voljela da se razvija tvoj blog?
Često razmišljam o ovome. To mi je ko kad na razgovoru za posao pitaju "Gdje se vidite za 5 godina?" Tko doista zna odgovore na takva pitanja. "I just go with the flow"
Ovako kako sada stvari stoje s blogom, to mi je ok, s tim da uvijek može bolje. I bit će bolje jednom kada si prištim fotić koji želim i budem zadovoljna s fotkama. Ovako kada nemam čime fotkati gubim volju za pisanjem. Kad su slike već gotove, samo sjednem i tipkam i sve 5, a ovako sam ljenčina. Imam ja puno ideja što pisati, ali trenutno nemam mnogo vremena, niti čime fotkati. A pošto smatram da je sadržaj najbitniji, kad bude sadržaja, bit će i napretka. 
Sviđa mi se ideja suradnji među blogericama, ne samo brednovima i blogericama, i velika mi je čast što je 5 divnih žena gostovalo kod mene. :)

3. Ako bi mogla razviti neku liniju proizvoda, koja bi to bila?
Sjenila :))
Mirela i ja već imamo dogovor da bi skupa to radile jer jako padamo na dobra, kvalitetna i lijepa sjenila :3

4. Voliš li više dan ili noć?
Večer i noć. Ja sam taj tip, idem spavati pred jutro, budim se oko podneva ili popodne i budna sam cijelu noć. Meni je katastrofa kad imam neku obvezu rano ujutro pa moram ići mijenjati dan i noć. Onda radije probdijem cijelu noć i hodam ko zombi jer se teško ustajem na vrijeme. 

5. Dm ili Müller? :D
DM mi je bliže, ali Muller ima veći izbor tako da - Muller.

6. Koja ti je najdraža odjeća i zašto?
Jednobojne majice i crni donji dijelovi trenirki. Zato jer volim "kežual". 
A može i piđama :D

7. Naušnice ili ogrlice?
Ogrlice, ali nikako ne statement ili druge velike. One jednostavne, duge tanke, s tek nekim malim kao privjeskom na njima. Naušnice mrzim - sve su mi ko utezi na ušima, a rinčice su mi ružne. Ali najradije izlazim bez nakita. samo ručni sat i to je to.

8. Najdraža pjesma, zašto ti je najdraža?
Ne znam... nemam...

9. Čokolada ili vanilija?
Čokolada. 
Osim ako je riječ o sladolaedu, onda vanilija. 
A ako je riječ o mirisu onda čokolada. xD

10. Što bi voljela ostvariti u životu?
Putovati po svijetu i učiti jezike dok još nisam stara baba.



Ja tagiram:


A moja pitanja su:
 1. Da moraš izabrati 5 proizvoda od dekorativne kozmetike do kraja života, koji bi to proizvodi bili?
 2. Koji kozmetički proizvodi su po tvom mišljenju precijenjeni i oko njih se diže previše buke?
 3. Koji grad nikad nisi, a voljela bi posjetiti?
 4. Najdraža društvena igra.
 5. Najdraže serije.
 6. Omiljeni parfem
 7. Neki kozmetički proizvod koji si jaaaako želiš, a ne trenutno ne možeš priuštiti?
 8. Omiljeno godišnje doba, i zašto baš to.
 9. Jesi li više jutarnji ili noćni tip?
10. Omiljeno jelo.
11. Da na 1 dan možeš biti neki celebrity, bila bi...

Pravila su tu da se krše pa sam ja tagirala više od 5 cura  i postavila 1 pitanje više 3:)


Broj komentara: 7:

  1. Hvala na tagu :) ti bi razvijala sjenila, ja bih ruževe :P Idem odgovoriti na pitanja, moram priznati da nisam namjeravala pisati post, ali sad kad se već skupilo pitanja, mislim da bi bilo u redu od mene :)

    OdgovoriIzbriši
  2. E za 2. pitanje se ne slažemo haha :D 4. također :D Znaš me, znam te haha

    Ja bih razvila svoje ruževe, pudere ili highlightere XD.

    Ispunit ću TAG i to vjerojatno u videu skupa s onim od A Lady :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne slažeš se za 2. i 4. od Matee ili Mirele? :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Kužimo se :)
      I tebe nominiram! Ne znam kad sam zadnji put vidla tag kod tebe, piši :PP

      Izbriši
  4. Nije ni meni ljeto toliko drago, pogotovo kad cijelo provedem u Zagrebu uz knjigu :D hvala ti što si odgovorila na moja pitanja <3 A ako voliš megić, moraš probat Burger King, jučer se ubih u hrani ahahah :)

    OdgovoriIzbriši