ponedjeljak, 28. rujna 2015.

Catrice Chocolate Nudes paleta sjenila [recenzija]


Jedva sam dočekala da poslikam ovu paletu da ju konačno mogu početi koristiti i stvoriti neko mišljenje o njoj :D


Ovo je 5. po redu paleta sjenila (pritom mislim na palete sjenila iz stalne postave, a ne LE) koju je Catrice lansirao u prodaju. 
Za Absolute Nude vjerujem da već znate, ako ne s blogova onda ako ste se ikad malo zadržali kod Catrice stalka u Kozmo drogerijama. To je manja paletica sa 6 sjenila od kojih niti jedno nije mat, s toga Vam obavezno treba uz nju sa strane neko mat sjenilo za definiranje pregiba kapka. Ipak, Absolute Nude ima prekrasne i nosive neutralne nijanse (meni su najljepše 3. i 4. )
Absolute Brights... po imenu bih nekako očekivala jarke boje, ali ova paleta mi nikad nije bila dovoljno zanimljiva i zaobilazila sam je... sudeći po swatchevima, vidjeleh da je krcata shimmerom, a pigmentacija bezveze.... A o Absolute Matt i Absolute Rose sam već pisala. Od Absolute Matt sam očekivala više iz razloga što mi je Catrice najdraži drogerijski brend i što sam pročitala puno lijepoga o njoj, ali nažalost, nije me oduševila, kao ni Rose paleta :/
I onda nam je Catrice objavio slike nadolazećeg ljetnog i jesenskog asortimana...AJME....
SVE ME ZANIMALO! Sve!
"Tekuća kamuflaža", novi puder, ova paleta, nove trio baked palete, nova nijansa olovke za obrve...znači sve....

Moram odmah napomenuti jednu važnu stvar:
... ne želim da sad netko pomisli kako ovaj post postoji jer sam je dobila, a prošle 2 Catrice palete nisam baš hvalila... Da nisam dobila ovu paletu ionako bih ju kupila! 
Ako me čitate redovito ili poznajete, znate da sam frik za sjenila, da ih imam puno, da ih obožavam isprobavati i pisati o njima (najviše o njima), tako da možete biti 1000% sigurni da biste o ovoj paleti čitali i da sam je kupila. 
Ovisnik u meni nebi izdržao hodanje po Mulleru da je svaki put gledam i razmišljam "Hmm jel dobra il ne? Da kupim il ne?" Tako da bih je kupila kad tad, ali srećom po mene, stigla mi je kući i jako me razveselila :)
Do sada mi je najdraža Catrice paleta bila Absolute Nude koja nema svoj vlastiti post (nego je tek spomenuta o recenziji Absolute Matt) samo iz razloga što sam je kupila prije nego sam uopće i otvorila blog, i počela koristiti ohoho vremena prije nekakvog slikanja. Samo zato. (Ako je nekome čudno zašto do sada jedinu Absolute... paletu koja mi je dobra nisam recenzirala)



Što za Chocolate Nudes kaže Catrice:

010 Choc'Let It Be
WARM-UP
Šest toplih nude i smeđih nijansi - u rasponu od bijele čokolade do tamnog moussa - ujedinjeni u jednoj paleti.  Nježna tekstura sjenila za oči ima visoku disperziju boja i pruža svjetlucavi kao i mat efekt.  Za prirodan dnevni izgled ili uzbudljive naglaske za večernji izgled - s uključenim dvostranim aplikatorom.
Sastav:
SHADES I/V :
TALC, MICA, CAPRYLIC /CAPRIC TRIGLYCERIDE, DIMETHICONE, ZINC STEARATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, TOCOPHERYL ACETATE, TIN OXIDE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
SHADES II/III:
MICA, TALC, NYLON-12, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, OCTYLDODECANOL, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CETYL DIMETHICONE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINA, SILICA, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 75470 (CARMINE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
SHADE IV:
MICA, TALC, NYLON-12, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, OCTYLDODECANOL, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CETYL DIMETHICONE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
SHADE VI:
TALC, MICA, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, NYLON-12, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES)


Cijena: 41,90kn
Količina: 6 grama
Rok trajanja: 1god.
Finish: shimmer (nijanse 1, 4, 5) i mat (2, 3, 6)
Gdje kupiti: Muller 



Ambalaža je ista kao i kod drugih, već spomenutih Catrice paleta - plastična i čvrsta s prozirnim poklopcem.
Na poleđini su podaci o paleti. Ako ne pazite, s vremenom će se negdje sigurno malo oguliti ili okrhnuti (bar mi se tako desilo s A. Matt), ali ako zatvorena padne na pod, sjenila se neće prosuti (nemojte ju sad bacati da isprobate).

Tekstura je drugačija nego do sad i vidim da se Catriceova sjenila po tome pitanju popravljaju :))
Mat nijanse u paleti su ajmo reći suhije nego shimmer (nisu baš suhe, ali na dodir nisu onako masnjikave). Zadnja nijansa je suhija nego prve 2 mat i općenito suhija na dodir od drugih, ali nije loša. Shimmer nijanse su na dodir "masnjikave" (da ne kaže puteraste, znam da to mrzite čut xD ), a 5. nijansa ima najfiniju teksturu.

Trušenje je prisutno, što rješavam tako da otresem višak s kistova, i dodajem sjenila malo po malo.
Truse se manje nego ostale catrice palete, ali se truse.
2. nijansa (1. mat nijansa) se trusi najviše, a kod 5. nisam primijetila trušenje.
Osim što se najviše trudi, 2. nijansa je najslabije pigmentacije, a 5. najbolje.

U ovoj paleti su sjenila puno "zahvalnija" za nanošenje nego kod Absolute Rose recimo. Mat sjenila me podsjećaju na Avonova mat sjenila iz true Color Quad paleta, a shimmer na Makeup Revolution sjenila. 5. nijansa je usporediva sa Sleek sjenilima!

Svih 6 sjenila se fino i lako blendaju i nanose.




Aplikator...klasika....







Swatchevi prve 2 nijanse su rađeni s bazom jer mi se nijanse stapaju s rukom i bilo ih je nemoguće uslikati. I s bazom se 2. nijansa slabo vidi. Mislim da kod osoba tamnije puti (ili bar tamnije od moje) to nebi trebao biti problem.
Za swatchanje 1. nijanse sam također stavila bazu jer sam mislila da se ni ona neće baš vidjeti na mojoj ruci, ali ipak se dobro vidi. Na kapcima je bolje i ljepše vidi. Nije prešljokičasta, baš je taman za dan.

3. nijansa me podsjeća na nijansu broj 2 iz Avonove palete Mocha Latte. To je moje najdraže neutralno mat sjenilo ikad i nema mi ljepšeg. Još ih nisam swatchala jednog kraj drugog, al' tu su negdje. Ova nijansa mi se pokazala super za konturiranje i definiranje pregiba kapaka.
Ono što mi je također super kod ove i 6. nijanse u CN paleti je što se mogu nadograđivati. Ako stavite ful malo na kist i izblendate dobit ćete krasan prijelaz, a s dodavanjem tek po malo sjenila u pregib ili kut oka može dobiti jači efekt koji uz tanju liniju tuša može biti odličan večernji makeup :)

To je upravo ono što je cijelo vrijeme falilo svim Catrice paletama - balans između mat i shimmer nijansi, da se mogu nositi za svaki dan ili za izlaske, da se mogu lako blendati, a pigmentacija pojačavati.

Do sada smo imali ili čitave palete samo sa shimmer nijansama, ili paletu samo s mat nijansama, a koja nije baš naj... ova paleta paleta ima i shimmer i mat nijanse, pola-pola, i kvalitetne su i jedne i druge. Ja jedino imam zamjerke na nijansu 2, ali opet, ona je jako svijetla, a i ja sam, tako da baš ta nijansa možda bude brutalno pigmentirana na nekom tamnijem/preplanulom....





Meni su se najviše svidjele nijanse 1, 3 i 5. :)

Ako ste toplog podtona, ili imate jako svijetle obrve, ili imate obrve toplog podtona, ili ste možda plavuša - mogle bi Vam nijanse 3 i 6 biti dobre za popunjavanje obrva :)
Meni s tamnim, gotovo crnim obrvama hladnog podtona nisu, ali su mi zato odlične za pregib.
1. nijansa je odlična i za unutarnji kut, i kao highlighter i za preko kapka.

Pigmentacija je, kao što vidite po slikama, dobra i bez baze za sve nijanse osim prve 2.
Ne bih Vam znala reći kakva je trajnost bez baze jer nikada nosim sjenila bez baze, pa ih nije bilo smisla testirati bez nje (moji kapci su spušteni i masni i znam da sjenila neće to izdržat').
Uz dobru bazu koju ja koristim, sjenila na mjestu ostaju oko 7-8 sati, što je skroz ok, s obzirom da imam jako masne kapke i da sam testirala za vrijeme vrućih dana. Zimi bi mogla trajati duže...vidjet ćemo... :)


Evo kako ja furam ove boje  na svakodnevnoj bazi, za faks :)


Za kraj...

Ova paleta je odlična, jako mi se sviđa i jako sam ugodno iznenađena koliko su sjenila dobra, koliko su bolja nego prije i koliko je sam koncept ove palete super.

Znači, imamo 3 mat i 3 shimmer nijanse od kojih se sve jednako lako i fino nanose i blendaju, pigmentacija je za 5/6 nijansi super, tesktura je također dobra, boje su lijepe, nosive i iskoristive, cijena nije visoka, i ako paleta stigne i u DM i Kozmo moći će se kupiti i tamo, a ne samo u Mullerima, što znači da ćete je onda moći i kupiti na akcijama kada budu...

Eto, u recenziji Absolute Rose sam izjavila kako me Catrice sjenila više ne zanimaju dok se ne poprave i mora da su me poslušali :D


Što Vi kažete? Jeste li već probali Chocolate Nudes paletu?

Ako jeste, kako se Vama svidjela? :)

Pišite mi....





* proizvod je dobiven na recenziju, ali zadržavam pravo na izražavanje svojeg iskrenog mišljenja kod pisanja

Broj komentara: 15:

  1. Nisam ovu koristila ali imama Rose i Bright i ok su mi za dnevne varijante. Ovu iskreno ne znam ni bi li kupila jer imam jako puno neutralnih sjenila ali sviđa mi se izbor nijansi u paleti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto, ali znaš kako se kaže - neutralnog nikad dosta :P hehe
      Ako ništa drugo, ako ikada ikamo putuješ i nosiš šminku, bar je travel friendly :)

      Izbriši
  2. Swatchevi su predivni *O*
    Slike su ti vrh!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ribica <3 <3
      Upravo čitam tvoju recenziju MUR highlightera i skužim tvoj kom. :3
      Također, predivne slike :DD

      Izbriši
  3. Uživala sam u ovoj recenziji, a swatchevi su odlični! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. predivna je paleta,sviđaju mi se sve nijanse :) baš moje boje,možda si ju i nabavim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo mi je možda i najljepša paleta od Catrice-a :)

    OdgovoriIzbriši
  6. lijepa je paleta, nijanse su baš po mom guštu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Paletica izgleda divno :) Stavljam je na listu za kupovinu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam nijednu njihovu paleticu nabavila, mislim da će se to promijeniti :D jako lijepe boje :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicna recenzija, palete su divne najvise mi se svdja nude

    Adela Acanski

    OdgovoriIzbriši
  10. Na doceku Nove sam koristila ovu paletu i stvarno je odlicna!
    P.S. na skoro svim slikama si hladne face. Malo se nasmij koji put! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam ih baš neki dan kupila i boje su mi se jako svidile.ja cili život koristim ljubicasta sjenila al sam skontala da za moje zelene oči puno bolje stoje smede nijanse.poz.

    OdgovoriIzbriši