ponedjeljak, 21. rujna 2015.

Essence All About Greys paleta sjenila [recenzija]


Bok svima :)

Na fejsu ste se izjasnili da prvo želite recenziju ove palete pa haj'mo!



All About Greys paleta je dio novog Essence asortimana (u prodaji od 10.08.) i za sada se može kupiti samo u Mullerima s većim, dvometarskim Essence stalcima.
Cijena palete je 34.90kn.

Iz Essencea kažu:
"all about… prekrasne oči: božanstveni izgled je zagarantiran sa paletom sjenila za oči koja sadrži šest modernih boja. glatka tekstura sjenila sadrži shimmere, mat i metalik efekte – za beskrajan izgled."

Sastav:
TALC, MICA, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, POLYPROPYLENE, NYLON-12, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, ZINC STEARATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYETHYLENE, DIISOSTEARYL MALATE, STEARYL DIMETHICONE, AQUA (WATER), DISODIUM EDTA, TRIOLEIN, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, TIN OXIDE, LECITHIN, TOCOPHEROL, OCTADECENE, PTFE, HEXYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Od ovih 5 All About... paleta meni je na recenziju stigla upravo ona koju bih si i sama izabrala - siva :D
Imam dosta neutralnih/smečkastih/brončanih varijacija paleta i da kupim još jednu samo bi se povlačila po ladici. A baš volim nositi sivo - i na očima, i što se odjeće tiče. 
Nikad nisam bila baš luda za crnim olovkama za oči. Radije sam nosila sive ili tamno-plave, makar mi se boja "tukla" s očima - za mene je prije to "comfort zone" nego smeđe nijanse, jer sa smeđima ne mogu a da ne našminkam i ostatak lica, ili bar stavim korektor oko očiju (smeđa me nekako učini "umornijom"). Sive i taupe nijanse su mi uvijek bile draže, premda imam više smeđih sjenila. 
Nema niti baš neki veliki izbor dobrih sivih sjenila za kupiti u drogerijama:
  • imali smo Essenceov Quattro 07 Over The Taupe s krasnom mat sivom
  • imamo Catriceovo mat mono sjenilo 350 Starlight Expresso (koje može poslužiti i za obrve)
  • Catrice Velvet Matt mono sjenilo u nijansi 050 Welcome to Grayland (finish je zapravo više satin nego mat) 
  • imamo Maybellineovo Color Tattoo kremasto sjenilo u nijansi 45 Permanent Taupe - koje je bolje za popunjavanje obrva nego kao sjenilo na kapcima
  • a za one koji imaju svoju Avon Lady tu su i True Color Quad palete u nijansama Urban Skyline i Stone Taupes  
Osim navedenoga, nisam našla neka siva sjenila, a da mogu reći da su dobra.

I onda se kod mene pojavila ova slatka mala paletica :)


Pakiranje podsjeća na Catrice sjenila, ne baš na Essence (ali ništa čudno, jer su oba brenda od Cosnove i proizvodi dolaze iz iste tvornice). Za usporedbu - tek je malo kraća i malo šira od Catrice Absolute paletica.  

Količina sjenila je 9.5grama, a rok trajanja 12mjeseci. 
Amabalaža je napravljena od plastike, ali čvrste. Čvršće nego kod Catrice Absolute paleta.
Pri zatvaranju malo "škljocne". Neću bacati paletu na pod da vidim koliko je izdržljiva, ali samo ovako na dodir i kad ju otvaram vidim da je kvalitetna. :)


2 od 8 sjenila su potpuno mat (bijelo i crno), a sva ostala shimmer, glitter, metallic. 

Najviše su mi se dopale 3. nijansa u gornjem redu, i 2. i 3. u donjem.

4. u donjem, prekrasna crna s raznobojnim šljokicama je divna kad gledam paletu i kad ju swatcham, ali ja izbjegavam nositi smokey ili puno crnog sjenila. Evelntualno u pregibu, vanjskom V, ili neki blaži, gotovo neutralan smokey. Na tamnijim i osima sa smeđim očima će ta boja puno ljepše izgledati nego na meni, sigurna sam. 


Sve su nijanse dobro pigmentirane, i sve se truse.

Gornji red se trusi više nego donji, tj. najviše se truse ove 2 mat nijanse.

Bijela se ne nanosi baš ravnomjerno, a crna može izgledati musavo ako se ne nanese kako treba.
Ovo je zasigurno najbolje crno sjenilo koje sam probala (da, da, bolje i od Sleek i MUR sjenila ;) )
Ako otresete kist ili nanesete sjenila prstom, trušenja neće biti, niti će se desiti da dok nanosite kistom pada po obrazima. Ipak, ako nemate laganu ruku, pripazite s crnima.

2. nijansa u gornjem redu je mrrrrvicu manje pigmentirana od drugih, što se vidi po swatchevima, ali na očima u dva-tri sloja bude sasvima dobra.
3. nijansa u gornjem redu u sebi ima malo plave, a 3. u donjem je nešto između sive, taupe, mauve i ljubičaste. Ona jest siva, ali u sebi ima više pigmenata, što najbolje možete vidjeti kada paletu okreće prema svjetlu ili dok s njom stojite na suncu.
1. nijansa u donjem redu je ok i kao highlighter.

Swatchevi su rađeni bez baze, u malo debljem nanosu da se boje bolje vide.
Swatchala sam ih redom: 1.gore, 1.dolje, 2.gore, 2.dolje, itd.




Ako želite lijepa siva sjenila koja nećete puno platiti i koja ne treba naručivati s interneta, i niste hejter Shimmerastih i glitterastih sjenila -  All About Greys je dobar izbor. :)
Sjenila su lijepa, meka na dodir, dobro pigmentirana, i dolaze su čvrstoj ambalaži, bez onih glupih aplikatora.
Stvarno sam ugodno iznenađenja! Inače s Essence stalka uzimam samo kistove za oči i olovke za oči i usne. Sa sjenilima baš i nisam bila zadovoljna, tako da sam skroz prestala obračati pažnju na njih.

Ove palete svakako pogledajte kad se nađete u Mulleru s 2m stalcima. :D




* PR uzorak

Broj komentara: 11:

  1. Swatchevi su odlični, kao i uvijek :) drago mi je što su napravili i paletu hladnijeg podtona koji se u našim drogerijama zapravo teško može naći jer je sve na smeđu/nude stranu. Osobno preferiram više smeđe i ljubičaste nijanse jer mi ljepše istaknu oči, ali tebi ova paletica divno stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  2. DIvna paletica, bas pigmentovano djeluju, zaista ti lijepo stoje sjenke. Mada, ja vise preferiram ovu Rose ili Vintage, i njih planiram naredne kupiti. Ako su sve tako pigmentovane i lijepo izgledaju mislim da necu pogrijesiti. ecenziju. :D
    Hvala za r

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja imam Nudes, ali me ova jako privlači. :D
    Stvarno je divna. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Swatchevi su tako dobri, baš djeluje pigmentirano. Napokon se bijelo sjenilo vidi! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Swatchevi izgledaju super. Ne treba mi još jedna paleta, ali super da su popravili kvalitetu sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. uvauuu koji swatchevi, zbilja su se popravili kod kvalitete sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Swatchevi izgledaju super :D Mogu reći da me jako privlaći ova paletica jer i meni fale sive nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš dobro izgledaju nijanse! Sviđa mi se kada iza tako običnog, minimalističkog pakovanja budu senke dobrog kvaliteta :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlične su nijanse ali više me privlače Bronze,Vintage i Nudes :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ta paleta izgleda super i boje se čine odličnima, na swatchevima izgledaju jako pigmentirano što je super. Nisam ljubitelj tako jako tamnih boja tako da mislima da cu isprobati nudespaletu pošto jako volim neutralne boje na očima a i na usnama. Super post :)

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši