nedjelja, 6. rujna 2015.

MAKEUP REVOLUTION Iconic Pro 2 paleta sjenila


Ova MUR paleta je u mojoj kolekciji paleta s Pink Pande 4., ali zasigurno ne i posljednja! :D

Konačno je stigao red i na njenu recenziju :)


Početkom ljeta mi je od Blanke i Pink Pande kući stigla Iconic Pro 2 paleta zajedno s 3 Iconic Pro ruža (čiju recenziju možete pročitati OVDJE). Hvala im još jednom na tome! <3

Paletu bih ionako kupila da je nisam dobila, stoga sam se još više razveselila kad sam je dobila jer je jako dobra i jako mi se sviđa. :)
Ono što razlikuje Iconic Pro 1 i 2 palete (koje su btw, dupeovi za Lorac Pro i Lorac Pro 2 palete) od Iconic paleta (dupevi za Naked i Naked Basics palete) je prvenstveno ambalaža.

Također je napravljena od plastike, ali puno čvršće i kvalitetnije nego Iconic palete.
Paleta je s prednje strane potpuno mat, a urezana su slova su zlatne boje, dok je poleđina sjajna.
Packe od prstiju će Vam prije ostati na poleđini nego na mat strani.
Al' mene nije briga jer uvijek pazim da ne zmažem stvari dok se šminkam, i nikad puder ne stavljam rukama. Sjenila znam staviti prstom po kapku i onda obrišem ruke vlažnim maramica.
U biti... uvijek se piše o tom prljanju paleta, a sad kad razmišljam o tome... who cares hahaha :D

Unutar poklopca se nalazi veliko ogledalo, a uz paletu se dobije i dvostrani kistić koji nije tako loš. Bar kad uzmemo u obzir sve one dosadne aplikatore koje dobijemo uz sve živo....
Ja ga ne koristim jer imam puno drugih kistova koje više volim, ali za prvu ruku ako se negdje nađete bez kista za nanošenje sjenila ili manjeg kistića za nanošenje sjenila na donji kapak ili u kut oka - može sasvim dobro poslužiti.
Osim ogledala i aplikatora, druga novost je da paleta dođe u kartonskoj kutiji rose gold boje, na kojoj sa strane pišu sastojci. Do sada su sastojci i drugi podaci pisali na stražnjoj strani palete.
Pošto ovu paletu držim uz Iconic palete odrezala sam si dio kartona da ju ne moram svaki put otvarati i ostavila paletu u kutiji da se zbog ove lijepe rose gold boje ističe u ladici sa šminkom :)

Kao i svi proizvodi s Pink Pande, paleta skupa sa svojom kutijom, dolazi umotana u papir s mjehurićima s kojim se ja igram dok sve ne zbušim :D




A kad otvorite paletu...ufff DIVOTA!

Boje su PREKRASNE! A znate kaj je najbolje? Čitav gornji red je MAT!
Čak 8 mat nijansi u paleti EEEEJ!!! Pa jel može bolje? :D

Ako imate Sleek palete onda znate kako one dođu s ovim prozirnim folijama na kojima pišu imena nijansi. Tako je i s Iconic Pro paletama. Ja sam tu foliju čuvala samo do slikanja i bacila jer bih ju ionako izgubila s vremenom (Jel' još netko osim mene misli da bi bilo bolje da su imena nijansi urezana kao kod Naked paleta? )





U paleti se nalazi 16 sjenila i zajedno iznose 16 grama (dakle, 1 sjenilo = 1 gram)

Gornji red je potpuno mat, u donjem su shimmer i metallic sjenila.

Jako mi se sviđa raspon boja u paleti. Osim što imamo podjelu mat-shimmer, lijeva strana palete je više topla nego desna.

Vidla sam po recenzijama drugih cura da se dosta njih žali na pigmentiranost donjeg red sjenila, tj. shimmer. Skroz neopravdano po meni.
Ako shimmer sjenila (ili bilo koja, al' u ovom slučaju shimmer) nanesete jagicom prsta na kapak, bit će veća pigmentacija i neće biti trušenja! Ja tako radim skoro uvijek, nekad iz čiste lijenosti (da ima manje kistova za oprati). I to radim samo sa shimmer jer za pregib i iznad trebam kist i jer nikad ne nosim shimmer iznad pregiba kapka....

Sva su sjenila dobro pigmentirana, osim plavog (New Rules). Ono je maalo slabije pigmentirano nego druga, suhije, i lošije se blenda.
Njemu, ljubičastom (One Way), sivom (Grey Day) i sivkastom/taupe/mauve (Smooth) sam se najviše veselila jer me asociraju na Sleek V2 paletu koju si jako želim i nikako da ju konačno kupim.
Zadnja 3 shimmer sjenila su najpigmentiranija, ali ih ne koristim baš...
Echo mi je zgodno za neki novogodišnji look recimo, ili neški izlazak. Ambition nije moja boja, a Faith je prekrasno na swatchu i u paleti ali mi se ne sviđa kako mi stoji.
Najviše koristim i sviđa mi se prvih 6 sjenila i gore i dolje, a posebno Paper (za ispod obrva), Chase i Smooth (pregib), Silk i Awaken (preko kapka).
One Way je odlično kad se zaželim malo boje i ljubičastog, a Steal-er me podsjeća na MAC Satin Taupe i Maybelline Colorama sjenilo 304.

Sve uvijek zanima ima li trušenja - ima. Otresite kist ili nanesite prstom!




Tesktura sjenila je super, mekana su i  fine teksture, baš kvalitetna.
Mat su bolja nego u Iconic paletama. Ni shimmer ne zaostaju.

Trajnost sjenila je uz Avon bazu do skidanja. Ne bih znala reći kakva je bez baze, jer imam jako masne kapke i nikada ne nosim sjenila bez baze.
Uz bazu dobijete i veću pigmentaciju i bolje blendanje.






Jako me ugodno iznenadila kvaliteta ove palete i imate moje preporuke za kupnju.
Bar zbog mat nijansi. MUR ima puno odličnih i cijenovno pristupačnih dekorativnih proizvoda, a palete sjenila su pun pogodak! Koštaju 40/60/80ak kuna (kako koja), a mogu se mjeriti sa mnogim skupima, čije su "kopije".
Dok potrošim ovu paletu vjerujem da ću već biti vlasnica Sleek V2 Dark Mattes i onda kupiti Iconic Pro 2 zbog ovih lijepih rose gold i zlaćanih nijansi, bijele, tople smeđe, taupe....


Iconic Pro 2 paletu možete naručiti na Pink Pandi za 68.90kn ili na www.makeuprevolution.hr 



Jeste li već kupili ovu paletu? 

Kakvi su Vaši dojmovi? :)




* PR proizvod

Broj komentara: 16:

  1. Ja imam Iconic Pro 1 paletu i iznimno sam zadovoljna. Zapravo, u globalu su me Makeup Revolution sjenila oduševila. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, MUR sjenila su stvarno odlična! I još je bolja činjenica da koštaju koliko koštaju :D

      Izbriši
  2. Odlični swatchevi!
    Mene je ova paleta ugodno iznenadila, a nijanse su totalno po mom ukusu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam ju od prvog dana, i nalazi mi se na 'tronu'.. vidjet ćeš uskoro kakvom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam! Taman sam te mislila pitat na što misliš, al' neka ostane iznenađenje :D

      Izbriši
  4. Super su ti swatchevi, baš lijepo uredni da rijetko gdje viđam tako lijepe, realne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ja nisam baš sasvim zadovoljna i bolji su mi kod drugih cura. Ja nemam (profi) fotoaparat i za ovakve swatcheve kradem sestri tablet (one manje i manje precizne slike su s iPhone-oim slikane) i nekako sam se dvoumila dal da objavljujem slike uopće jer me kopka cijelo vrijeme kako nisu dovoljno dobre....
      Vjeruj mi da su sjenila i njihovi swatchevi milijun puta ljepši kad ih gledaš uživo i da slike nisu dovoljno pokazale (isto vrijedi i za aswatcheve Sleek paleta naravno). :)

      Izbriši
  5. Morala sam komentirati, ovi swatchevi su vauu, stvarno :D i sviđa mi se čak osam mat nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :DD
      Pročitaj što sam odgovorila Chickfreak da se ne ponavljam :P :D

      Izbriši
  6. Hvala puno cure! <3
    Jako mi je drago da Vam se swatchevi sviđaju.
    Kao što sam već napisala, meni nisu naj naj i bolji su mi kod drugih cura, ali eto, što se može...jednog dana ću uložiti u Cannon-a i bit će će slike VRH :D
    Iskreno, ne znam što se cure s takvim fotićima bune da nisu dovoljno dobre slike...samim time što ne slikaju mobitelima ili tabletima za vrijeme polu-oblačnih dana, viseći napola kroz prozor, ležeći na podu i balkonu i namještajući osvjeljenje i ponekad oštrinu u Photoscape-u, njihove slike su super. Ja da imam takve bijesne mrcine nebi ni razmišljala o takvim detaljima :D

    Stvarno, šteta što se na fotkama ne vidi sav shimmer u sjenilima kao uživo...
    Steal-er uživo ima u sebi i sive i smeđe boje, a Ambition ima zlatne šljoke :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Swatchevi su super! Kao neko ko nema profi kameru, znam kakav je izazov napraviti dobre fotke, a tebi je to uspelo.
    I paleta je sjajna. Moram naci neki nekog ko cesto putuje, pa da mi nabavi po koju paleticu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Slike su odlicne, ma sta ti mislila! Ono sta je najbitnije vidi se trud koji stoji iza toga..paletica prekrasna! :)

    OdgovoriIzbriši