četvrtak, 26. studenoga 2015.

Catrice Liquid Camouflage tekući korektor [recenzija]


Sredinom rujna mi je od Catricea stigao paket s novitetima među kojima se našao Liquid Camouflage concealer, tj. tekući kamuflažni korektor. Čim je odjeknula vijest o postojanju ovog korektora, veselila sam se i jedva čekala da dođe kod nas. Svaki put sam u Mulleru provjeravala je li stigao, ali ga nisam odmah kupila jer sam željela pričekati koju recenziju... ipak, nisam mogla odolijeti da makar ne probam tester dok ne kupim ovu stvarčicu :)




Evo što kaže Catrice:

"MAKE ME FLAWLESS!

Podočnjaci, nepravilnosti i crvenilo su sada stvar prošlosti - tekuća Kamuflažna krema nudi optimalno prekrivanje i njegu. Tekući korektor je visoko pigmentiran, vodootporan i  posebno dugotrajan. Jednostavan je za korištenje s praktičnim flock aplikatorom. "






Sastav:
AQUA (WATER), ISODODECANE, CYCLOPENTASILOXANE, POLYMETHYL METHACRYLATE, BUTYLENE GLYCOL, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, VP/EICOSENE COPOLYMER, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, SODIUM CHLORIDE, PEG/PPG-19/19 DIMETHICONE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, CERA ALBA (BEESWAX), XANTHAN GUM, DISODIUM EDTA, TOCOPHEROL ACETATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PROPYLENE CARBONATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


2 nijanse:
  • 010 Porcellain
  • 020 Light Beige



Prvi dojmovi:
  • prekriva jako dobro (slično kao Velvet Finish, ali izgleda ljepše na koži nego VF)
  • rijeđi je nego Velvet Finish, bolje se razmazuje i utapkava
  • ne isušuje
  • cijena je ista kao kod Velvet Finish-a - 33.90kn (toliko otprilike koštaju svi Catrice korektori)


Usporedba s Camouflage Cream korektorom

Liquid Camouflage je po meni tekuća verzija one kremaste kamuflaže (Catrice Camouflage Cream) koja je namijenjena prekrivanju akni i prištića, a ova za podočnjake. 


Camouflage Cream mi nikad nije sasvim "sjeo". Znam da je jako popularan, ali to nije ono pravo za mene. Kod Camouflage Cream-a postoje 3 nijanse od kojih su SVE meni pretamne i žute. Do sada sam ga kupila 2x (nijansa 010 Ivory), i to samo zato što sam svoj 1. primjerak izgubila jer mi je ispao iz auta jednom prilikom. Ta stvar je teško potrošiva, bar za mene, a evo i zašto:

Pošto su mi sve 3 nijanse pretamne i ne mogu ih koristiti u svrhu prekrivanja prištića, a niti podočnjaka (jer je za moje okoloočno područje presuh i ističe to nenormalno) ja Camouflage Cream koristim tako da samo lagano tapnem prstom po njemu i lagano ga nanesem na mjesta gdje mi se zna pojaviti crvenilo (vrhovi jagodica, oko nosa, iznad obrva, vanjski kut oka). I traje mi cijelu u godinu. :)
Cijena mu je super (24.90kn), stupanj prekrivanja također, ali meni za prekrivanje ne može poslužiti jer izgledam s njim kao da imam žute fleke po licu ako ga pokušam nanijeti u većoj količini...

Zato mi se Liquid Camouflage pokazao ODLIČNIM!





Dovoljno je svijetao da njime mogu prekrivati bilo što na licu - podočnjake, prištiće, crvenilo, ma sve!!! Naravno da neće napraviti čuda s jako tamnim podočnjacima (takav korektor još nisam probala), ali za moje plave podočnjake čini odličan posao, i prekrije i posvijetli (a za ovako svijetlu put kao što je moja je zbilja teško naći dobar korektor!) i za ona jutra kad izgledam stvarno krepano i nikakvo mi da licu odmorniji izgled. :)


Nekad ga stavim i preko kapaka pa fiksiram, kao bazu za sjenila i zato što super prekrije i ljubičaste kapilare na kapcima.


To što se uvlači u bore oko očiju mu oprostim jer mi se to događa sa svim korektorima. Nije to ništa strašno, malo pudera u kamenu preko i dobro je. I naravno pazit da se nanese previše jer neće izgledat lijepo.


Što se tiče ovog "waterproof", nisam se probala kupati s njim, ali mogu reći da je preživio suze i kišu i da se swatch s ruke ne može do kraja skinuti vodom ili vodom i sapunom, nego najbolje dvofaznim uljnim skidačem šminke. Trajan, a ne isušuje! Di ćeš bolje? :D



Evo da vidite kako izgleda pored mojih ostalih korektora:



 L-D: Catrice Camouflage Cream 010 Ivory / Catrice Liquid Camouflage 010 Porcellain /
Catrice Re-touch Light Reflecting 005 Light Nude /
Eveline Art Scenic 2u1 covering and illuminating 04 Light / Catrice AllRound Coverstick 010 Nude




Da sumiram... ovo je ODLIČAN KOREKTOR i treba Vam!

Ja ga volim jer:
  • je dovoljno svijetao
  • prekriva i posvjetljuje
  • daje mom licu odmorniji izgled
  • ne isušuje
  • dugo traje
  • cijena je super za sve što nudi

Kratko, jasno i bez puno filozofije. :*


P.S. U Bipi je svaki vikend akcija od -30% na svu dekorativu, pa ako imate u blizini Bipu koja ima Catrice stalak (jer ih samo par u Hrvatskoj imaju) idite i kupite ovaj korektor na akciji jer možete praktički kupiti 2 za uobičajenu cijenu jednog. Ja sam si napravila zalihu. :)



* PR proizvod


Broj komentara: 5:

  1. Meni je odlican camouflage cream,vjerovatno sve ovisi o boji koze pa tebi ne ,al ovom cu dati sansu i sigurna sam da me nece razocarati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je super za podočnjake i isto mi se uvlači u sitne linije ali ok. Za ostatak lica mi je presvijetla nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja obožavam camouflage cream i koristim ga za sve prištići, podočnjaci štogod. Ovaj već neko vrijeme želim probati ali nikako da ga zapravo i kupim i dam mu šansu haha, ali vjerujem da bi mi svakako super "sjeo" za prekrivanje podočnjaka jer mi ipak tu i tamo camouflage cream zna biti pretežak. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Definitivno ću isprobati. Odlična recenzija

    OdgovoriIzbriši
  5. Bila sam stalna korisnica camouflage creama,a sad vidim i taj drugi korektor? Sto mislis,prekriva li tamnije podocnjake,vrijedi li?
    Sve u svemu,super post! :)

    Zaprati me na blogu: http://lbeautyea.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši