subota, 14. studenoga 2015.

Moja makeup kolekcija i organizacija


Bok svima :)

Danas Vam donosim post za koji ste me dosta puta pitali na Facebooku da li će ga biti i kada...

Ovako izgleda moj "kutak" (nije doslovce kutak, ali znate što mislim) za šminkanje.



Tu držim svu svoju dekorativnu kozmetiku i ponešto preparativne. Za ovaj post sam čekala lijepo vrijeme i puno svjetla, i da kupim neke stvari (poput bijelih košarica za sortiranje koje sam dugo htjela; Alex ladičara, itd.).
Ovako izgleda dio moje sobe koji gleda na istok. Moja soba je dosta velika, i orijentirana na jug (kad bi gledali tlocrt kuće) i ima dosta svjetla ljeti jer ispred prozora više nemam drvo oraha koje je tu bilo nekoć, niti išta što će napraviti malo hlada. U jesen i zimu nije baš nešto divno osvjetljenje za slikanje jer je uvijek oblačno, ali danas mi se potrefilo (pošto sam ustala jako rano i bio je lijep i topao dan) da je bilo vrijeme za slikanje :)

Ako me redovito pratite na Instagramu već ste mogli vidjeti moj stol za šminkanje tamo. Prije je stajao desno od balkonskih vrata, a komp desno od njega...
Alexa tada nije bilo. Oni su kupljeni nedavno kad je bila akcija u IKEI pa su bili sniženi za 50%.

Ovako izgleda kad se uđe s vrata....


Što se tiče Alexa, nisu kupljeni u svrhu toga da budu krcati kozmetikom kao slavnih youtuberica, već da zamijene jednu staru i glomaznu komodu koju sam stalno gurala s jednog kraja sobe na drugi i svugdje mi je smetala (i grebala parket i vrata su se čula kad se otvaraju...).

Alexi mi uglavnom služe za skladištenje knjiga, skripti i bilježnica s faksa od prošle 3 godine (ja sve čuvam!), za Nintendo i igrice, za prazne cd-e/dvd-e za pržit i futrolice za iste, za stare spomenare, leksikone i fotke iz škole, lijekove, i razne random gluposti....


Na Alexu se nalazi krpica za sušenje opranih kistova, Byphasse micelarna, Garnier dvofazni skidač šminke, posudica s blazinicama (Ikea) i stalak za šminku (od ovih stvari koje su bitne za post).

Samo 2 ladice imaju veze s kozmetikom - 1. i 3. od desnog Alexa.

U 1. držim kreme, štapiće za uši, blazinice, vlažne maramice, Avon fiksator, FM Group čistač kistova, Bipine blot papiriće, Ziaja micelarnu (kojom ne skidam šminku nego mi služi da preko dana kad sam doma prebrišem njome lice).
Ovo što se ne vidi na slici, u stražnjem dijelu ladice, je bočica od Garnierovog dvofaznog skidača šminke (kojem sam skinula naljepnicu i unutra prelila malo Byphasse micelarne) i vrečica s par blazinica - to mi je ako sam negdje "van kuće" i nemam s čime skinuti šminku pa da ponesem. Znam da ima i manjih micelarnih za kupiti, ali Byphasse mi se pokazala najboljom do sada.

U 3. ladici se nalazi košarica u kojoj su ostale takve krpice za sušenje kistova (kupljene su u kompletu), posudice i stalci za šminku koje trenutno ne držim vani, kao i ove male šarene košarice.
U jednoj od njih se nalaze potrošena ulja za kosu čije ambalaže čuvam zbog recenzije.



U stalku na Alexu se nalaze uglavnom tekući puderi i ruževi. Puderi tu stoje jer svi imaju pumpice pa volim da stoje uspravno. Ovaj stalak je kupljen na e-bayu, ali se ubrzo nakon što sam već naručila pojavio isti u Plodinama za samo 29kn. Isti se može kupiti i u Mulleru za 95kn
Stavit ću na kraju posta link za stalak i sve ostalo.

Ostalo što stoji u stalku su Everyday Minerals flat top buffing kist za tekući puder,  Essence dvostrana turpija s futrolom, češalj sa špicom, L'Oreal Infallible primer, Freedom makeup fiksator, male škarice, Avon pinceta, grickalica za nokte, Balea Aqua okoloočni gel, Balea Urea okoloočna krema, i mini kovertica sa slikama za budući indeks. 

(Ako se pitate zašto stalak stoji na knjigama i Metallicinoj kazeti - htjela sam da stoji višlje, da mi bude bliže dok se šminkam sjedečki, a nisam imala nikakvu kutiju za podlogu.)





Na stolu se nalaze ogledalo, Ikeina vaza/svijećnjak (koji svi koriste za kistove) x2 (jedna za prljave kistove (čak sam stavila naljepnicu) i jedna za kistove za lice. Ova staklena čašica je od neke LE Nutelle i u njoj je kožna čašića (za poker mislim) i u tome stoje kistovi za oči. Takva ista čaša od Nutelle je ona u stalku s ruževima, u kojoj stoji fiksator, i ostalo....
Tu su još i i ovi zeleni štapići za uši koje koristim za popravljanje šminke.



Moj stol za šminkanje je kupljen u Jeli Jagodini. pošto je i ostatak moje sobe također kupljen tamo.



Oko ogledala se nalaze LED lampe koje mi je postavio tata. 
Ima ih 3 i svaka se pali posebno na svoj gumbić. Međusobno su povezane malim "kablićima", a iz desne ide utičnica. 
Za stol (tj. ovaj drveni dio oko ogledala) su pričvršćene ljepljivom trakom koja se ne vidi. 

Jako rijetko imam upaljene sve 3 jer jako svjetle. To bude samo kada nešto slikam ili kad idem van navečer. Inače je upaljena uglavnom desna jer sjednem bliže njoj i jer mi dnevno svjetlo pada s lijeve strane lica. Ne bih znala reći odakle su, pa zato za njih nema link na kraju posta (sorry).



 Ova etiketa s mojim imenom je iz Nutelle. :)


 A evo i kako izgleda kada se otvori ladica!


Ladica se ne može otvoriti do kraja, pa zato naprijed stavljam ono za čime ću češće posezati.

Ovaj dio je bilo malo teže uslikati jer ambalaže skoro svega što imam su sjajne i reflektiraju svjetlo -.-


Lijevo su sjenila. Imam ih dosta, i njih najviše volim kupovati i isprobavati.

U 1. bijeloj košarici dolje lijevo su Avon True Colour Quad palete i mono sjenila (Maybelline Colorama, Avon True Colour, Catrice Absolute Eye, Catrice Velvet Matt).

Gore, u plavoj košarici su 4 Sleek palete i Catrice LE paleta.

Pored toga, u bijeloj košarici, su Makeup Revolution sve 3 Iconic palete, Catrice Chocolate Nudes paleta i Essence All About Greys paleta.


Desno od bijele i plave košarice, okrenute vodoravno su dvije bijele košarice.

U gornjoj su random rezervne stvari koje čekaju da potrošim takve otvorene (Catrice All Matt Plus tek. puder, Avon baza za sjenilo, Catrice Re-touch korektor, Catrice olovke za obrve...)

U donjoj su proizvodi za konturiranje (Nyx Taupe rumenilo i Essence I Love Nude sjenilo 07), Catrice Prime&Fine puder u kamenu, Catrice i Sleek rumenila, Sleek Contour Kit.

Naprijed, ispred te 2 košarice su MUR Iconic Pro 2 i I Heart Makeup Naked Chocolate.


U desnom dijelu ladice su još 3 bijele košarice i 1 plava naprijed i iza njih ostalo (ostale košarice + Body&Soul Beauty blender, Bipa kabuki, selotep, vlažne maramice)

U 1. bijeloj košarici su korektori (tekući, u stiku, kamuflažni - svi od Catrice + Eveline 2u1), Essence maskara za obrve, Catrice olovka za obrve, Avon baza za sjenilo, Maybelline Color Tattoo sjenila (Permanent Taupe za obrve i dva nova The Creamy Mattes za baze za sjenila).

U 2. su 3 maskare koje trenutno koristim (Maybelline Lash Sensational, Maybelline Colossal Go Extreme, Avon Supershock, par olovaka za oči i Avon šiljilo, te Lidl uvijač za trepavice (najbolji uvijač koji sam probala!!).


U 3. se nalaze razne olovke za usne i 2 sjajila (Avon i Art Deco).

Pokraj, u plavoj se nalaze svi moji highlighteri (osim onog u Sleek Contour Kit-u) od MUR-a i I Heart Makeup, Freedom bronzer i metalna kutija za uloške u kojoj su depotirana Wet n Wild, Collistar, MUG i Estee Lauder mono sjenila.


Super stvar kod ovih košarica je kaj im mogu stalno mijenjat raspored kak mi se sprdne :D

I to je to!

Skoro sam nabrojala doslovce svaki proizvod koji se nalazi u ladici, ali bilo bi previše :)

Ako Vas nešto posebno zanima, napišite u komentar! :)


P.S. Molim Vas, bez eventualnih komentara kako nečega ima previše (ili premalo) ili koliko novaca sam potrošila na sve ovo. Ovo mi nije palo s neba niti je sve kupljeno odjednom već u 2-3 godine, a nešto sam i dobila na poklon. Mislim da imam sasvim ok količinu svega. Štoviše, ja se svako malo riješavam stvari da se ne nakupi previše i ne stoji bezveze.





Stalak/organizator za ruževe s e-baya - kliknite na NO3 (cca. 75kn)

Posudica za blazinice - Ikea - 99.90kn u setu

Stol za šminkanje s ogledalom - Jela Jagodina (oko 500kn; trenutno ga nema u prodaji)

Kutijica za štapiće za uši - Kik (oko 15kn) - ima i na e-bayu


Košarice za sortiranje - Jysk (3kn/kom)



Broj komentara: 29:

  1. Cijelo vrijeme čekam da li ćeš napisati gdje si kupila ove bijele košarice, i napokon dočekam, već sam se uplašila da nisi napisala. Divnu kolekciju imaš. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      To sam danas ugrabila sve bijele koje su imali i ovu crnu (nek se nađe :P ). Bijelih nikad nema!
      Prije bijelih sam imala plave, žute, svijetlo zelene, ljubičaste i crvenu, i rotirala im raspored kako bi mi koje boje pasale u ladici
      (uglavnom su bile plave).
      Nikad dosta toga! :))

      Izbriši
  2. Jako lijepa kolekcija. :D
    Ja sam prošli tjedan napokon kupila ladičar u Ikei i u njega sve lijepo poslagala, a prije toga je bilo svega po svuda. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow! Divan kutak, sve je super organizirano. :D Kod mene je trenutno malo glupa situacija, na stanu sam i imam dosta malu sobu pa mi ne stanu dva stola unutra, tako da mi je pola stola šminka, a pola faks... xD No zato dok sam doma uživam u lijepom stolu za šminkanje. :P Jako mi se sviđa tvoja kolekcija, i ja nekako najviše volim kupovati i isprobavati sjenila, iako ih nemam ni pola ko ti. :D Htjela sam te još pitati, kakva ti je Balea okoloočna s ureom? Čitala sam prije par dana o njoj kod Cydoniije, i činla mi se kao dobra investicija. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D

      Je, jako je dobra investicija! :)
      Moje okoloočno područje (btw, jel samo meni ova riječ za strgat se od smijeha svaki put kad ju kažem xD) je jako suho.
      Mažem ga ujutro nakon čišćenja lica, kad dođem doma i skinem šminku i prije spavanja.
      Ili, ako skinem šminku prije spavanja, a ne uu sred dana, onda namažem 2x, a ne 3x.
      Ureinu koristim onih dana kada je jako suho jer je masnija naspram ovog Aqua gela. On je iz iste linije ko Baea Aqua serum i isto se brže upije.
      Ureu ću staviti ako izgledam jako umorno ili je fakat suho (tj. zateže).
      Ako ti je potrebno tek malo hidratacije uzmi si ovaj gel ili onu Baleinu kremu s ekstraktom lotosa (Cydonia je opisala), a ako ti koža baš traži jaču hidrataciju onda Ureu :)

      Znam kako ti je. Do ljeta između 4.srednje i faksa, smo ja i sestra dijelile sobu ispod moje (to je sada dnevna).
      Iste je kvadrature ko moja sada i njena sada (pokraj moje). Tako da je bilo duplo više namještaja jer smo 2.
      Al u to vrijeme sam imala samo mali koferić sa šminkom (veličine neke kozmetične torbice) i puuuuuno manje toga! :D
      Nije bio problem kuda sa šminkom, ali je soba imala puno namješataja, pa još kad je neuredna...đumbus! xD

      Izbriši
  4. Aaa kupila si bijele košarice :) Imamo otprilike istu količinu kozmetike :) I definitivno nije previše. Lijepo si sve sredila. Ja uskoro planiram do Ikee pa ću uzeti stol i onda će sve biti kompletirano.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D

      Jesam, ko bi rek'o! Uvijek kad dođem nema ih!
      Hoćeš uzeti onaj s ogledalom ili onaj koji liči na radni stol?
      Ja bih ti preporučila onaj ko radni stol jer je ladica onog s ogledalom premala i preplitka i ništa ti nebu stalo!
      Pitaj Kike (Šminkoholičarke), ona ima oba u sobi.
      Onaj s ogledalom je njen, a drugi od njene seke.
      I Kike sad ima problem kuda sa šminkom (mislim da ona bar 3x više nego ja xD ), i posvuda joj stoji.
      Tako da radije uzmi onaj s većom ladicom ili ladicama, a ogledalo posebno kupi (ako baš mora biti iz Ikee naravno).

      Ja sam htjela onaj iz Emmezete ko AiryFairy prvo, jer je bijeli i podsjeća na stolove slavnih yt-erica.... ali sad mi je drago da imam ovaj :)

      Izbriši
  5. Divaaan ti je kutak :D Baš mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo si sve to organizirala, baš je dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  7. opcinjena sam velicinom sobe :D super ti je kolekcija, sve na svojem mjestu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. jako lijepa kolekcija i kutak...imaš sreće pa imaš prirodnog svijetla u sobi (ja ga nemam,pa nije baš lagano ni uslikat sve kak spada)...a i nikako nisam mogla ništa od tih organizatora naći u Intersparu :( išla sam samo u jedan i tamo uopće nije bilo :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ma nema uvijek svjetla, samo ako je sunčano, tako da većinom imam lampe upaljene :)
      Ne znam dal ih ima u Intersparu. Bilo je u Plodinama, ima u Mulleru (al tamo su najskuplji), u Kik-u i Lidlu zna bit svašta,...
      To je sve jako rijetko i čim bukne vijest da negdje ima svi odu i razgrabe :/

      Izbriši
  9. Predivan kutak imaš moram priznati. Ja svoj improviziram i na žalost imam malo šminke zbog nedostatka prostora. Mislim da imaš baš taman svega :D ni ja ne volim komentare uuu imaš previše toga ili što će ti ovo što će ti ono, kada mi dođu ljudi koji baš i nisu previše zagrijani za to. Sve je to stvar osobne preferencije moja sestra živi s puderom i maskarom a ja s pola ladice šminke :D Tako da ne vidim ništa loše u tome.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ja još imam malo naspram nekih drugih cura, al mi obitelj ili prijateljice znaju reć kako je previše :P
      Za tebe bi bio idealan onaj akrilni ladičar kakav se mogao naručiti preko Acrylic Boxes
      (neću staviti link, al ga možeš vidjet na FB i Instagramu od Dash of blue i Stela Sequin :) )

      Izbriši
  10. Divno izgleda ladica, moram priznati! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. jaako lijep kutak, posebno mi se sviđaju svjetla na ogledalu :D a Ikea ladičare želim već duže vrijeme

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Jooj trebala si ić onda kad je bila akcija jer su bili oko 250kn!!
      Tako sam ja kupila 2 po cijeni 1 ustvari :D
      Akcija je trajala kratko al je bilo u novinama pa sam tako i doznala :)

      Izbriši
  12. Dopada mi se jednostavnost, a opet- posebnost kutka. Imaš lepu kolekciju :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja sam iste kosarice kupila u ysku ! Super kutak,jedva čekam da se preselim da i ja nešto svoje složim!Obožavam ovakve postove!

    OdgovoriIzbriši
  14. sve si jako predivno sredila,stol mi je favorit jako je lijep i volim kad je sav makeup složen :)

    OdgovoriIzbriši