nedjelja, 6. prosinca 2015.

Avon True Color Quad palete sjenila (2.dio) - Mocha Latte & Stone Taupes


Recenziju Avon True Color Quad paleta možete pročitati OVDJE

U ovom postu ću Vam pokazati palete Mocha Latte i Stone Taupes.
Obje su dio stalne postave.




Mocha Latte




Mocha Latte je bila moja 2. TCQ paleta, ako gledamo od kada su ih redizajnirali (za neupućene u Avon - do 2012.-2013. su  ambalaže TCQ izgledale isto, ali sjenila su bila "baked", slabo pigmentirana, jako loše trajnosti i uglavnom, ne baš dobra...ok, nimalo dobra).
Od kada su ih redizajnirali, prvo što se moglo primijetiti je da su sjenila umjesto okruglog baked oblika, bila u četvrtastim panovima i ravna, tekstura puno finija, a o pigmentaciji da i ne govorim!

Moja 1."nova" TCQ paleta je bila Jeans, ali nju više nemam, tako da Vam tu ne mogu pokazati. To je paleta s plavim i zelenim sjenilima koja je najslabije pigmentirana od svih u TCQ liniji i ima presjajna sjenila (bar za moj ukus).
Cijelu TCQ liniju (bez LE paleta) možete potražiti na blogu Beauty&Mess.

Da se vratim sad na Mocha Latte.... ovo je moja najdraža TCQ paleta.
Ima 2 najbolje mat smeđe nijanse koje sam probala do sad i za kojima ću najradije posegnuti kod brzinskog i li šminkanja za faks/nešto po danu.
Ja za dnevnu šminku preferiram mat i neutralne nijanse na kapcima, tek toliko da istaknem pregib i da kapci izgledaju manje spušteni, a oči otvorenije.

Nijansa 1 je bisernog sjaja i krasno izgleda ispod obrva i unutarnjem kutu oka, ali i preko pokretnog dijela kapka, uz mat nijansu 2 u pregibu.
Nijansa 3 podsjeća na nijanse iz Catrice Absolute Nude palete, Maybelline CT sjenilo On on and bronze i neka brončana sjenila iz I Heart Makeup palete Naked Chocolate.

Ako ste toplog podtona, i imate svijetle obrve toplog podtona, možete koristiti nijansu 2 i/ili 4 za popunjavanje obrva. Ja sam probala, iako mi boje ne odgovaraju za to i mogu reći da dugo traju na obrvama i lijepo prirodno popune.



I da ne volim ovu paletu kompletnu, sve njene nijanse, kupovat ću je dok god je u prodaji jer nijansu 2 volim upotrijebiti prije bilo koje boje jer mi je SAVRŠENA za pregib , i jer je najkorisnija za posjedovati pošto ove boje mogu isfurati za sve prigode. :)




Stone Taupes




Još jedna paleta zgodna za neutralne, dnevne lookove.
Njene boje su slabije pigmentirane i svijetlije nego u Mocha Latte i hladnijeg podtona.
Obožavam siva i taupe sjenila i ovu sam baš morala imati!

Nažalost, ova paleta je za mene li-la naspram drugih TCQ koje imam i koje su u ostatku linije, jer, osim što su boje slabije vidljive, jer:
  • 2 nijansa mi je čudna. Ne znam ni kako da ju opišem. Rekla bih da je to satin finish, a boja nešto između boje šampanjca, svijetlo smeđe i sive s mrvicom roze... kad gledate tu boju na dnevnom svjetlu kuži se o čemu pričam :)
  • nijansa 3 koja mi je najljepša i zbog koje sam kupila ovu paletu se nekad mora nadograditi pri nanošenju 
  • nijansa 4 bi bila bolja da je jače pigmentirana i da je potpuno mat. Mogao bi se napraviti krasan taupe/smokey look, a ovako uz ovu paletu moram imati još bar 2 sjenila sa strane za pregib i sjenčanje vanjskog kuta oka. Ako nosim ova sjenila tokom sunčanog jutra, oči mi izgledaju jako šljokasta i to mi se ne sviđa.


Na mojoj svijetloj ruci se sjenila loše vide pa prilažem još jednu sliku:


Ne znam da li bih ponovno kupila Stone Taupes jer:
  • nijansa 1 sliči većini nijansi 1 u TCQ paletama - jako svijetla bijela ili svijetlo bež boja koja se pri swatchanju stapa s mojom rukom, ali na kapcima se dobro vidi. Super za highlight.
  • Nijansu 2 ne volim nositi i ne sviđa mi se kako mi stoji
  • Nijansu 3 obožavam i trudit ću se da ju ne koristim često da bi mi duže trajala jer mi se ne isplati kupiti paletu zbog samo 1 nijanse. Nadam se da će Avon ovakvu nijansu uvrstiti u neku novu paletu kod koje će mi se sve nijanse svidjeti.

Ako Vam ne smeta previše shimmera ili premala pigmentacija, ova paleta bi Vam mogla biti super.
Zgodna je za imati u kolekciji, ali nije neophodna, tj. mislim da ima i boljih.







Avon baza za sjenila [recenzija]

1 komentar:

  1. Imam stone taupe i nekako je koristim najmanje od svih sjenila. Vise sam za smeckaste nijanse, ne volim toliko sive

    OdgovoriIzbriši