nedjelja, 6. prosinca 2015.

Avon True Color Quad palete sjenila (4.dio) - Glow Teal & Smoky Plums


Recenziju Avon True Color Quad paleta možete pročitati OVDJE


U ovom postu ću Vam pokazati palete Glow Teal i Smoky Plums
Glow Teal je u stalnoj postavi, a Smoky Plums je limited edition i može se kupiti u aktualnom i naredna 2 kataloga.




Glow Teal




Glow Teal i Smoky Plums sam posljednje kupila i jedva se suzdržala od diranja.
Za kupnju Glow Teal sam se odlučila misleći da su nijanse 3 i 4 mat, jer da jesu, bilebi zamjena za iste nijanse u Sleek V2 paleti.
Nisu mat, što sam vidjela tek uživo, ali nema veze, jer su lijepe i ne žalim.
Svakako su puno bolje od  nijansi u paleti Jeans koja je slabije pigmentirana, suhije teksture, kredasta i preshimmerasta.

Za nijansu 2 sam mislila da će biti bezveze, nalik na nijansu 2 iz palete Stone Taupes, međutim, nije, jako je lijepa i nosiva smeđa boja.
Nijansa 1 me jako iznenadila jer ima prekrasne plave šljokice i drugačija je od drugih highlight (1) nijansi u TCQ pletama koje uglavnom samo satenskog finisha i ništa posebno.
Nažalost, na slikama se ne vide predivne plave šljokice u nijansi 1 :/



Ova paleta mi je trenutno 2. naj od Avonovih jer sam opet u fazi jakih boja na očima.
A može se koristiti i za "pop of color" lookove.



Smoky Plums




Moja najnovija Avon paleta :)
Iz limitirane je jesenske kolekcije i čudi me da je još uvijek u prodaji i da će ostati dulje od Modern Romance koja je u prodaji kraće od ove.

1. nijansa je DUOCHROME!  I prekrasna je. :)
Nešto između sive i roze, i pomalo metalik, ali naginje više na duochrome finish.
Za 2. nijansu sam mislila da je mat, ali ima sitni sitni shimmer koji se na kapcima slabo vidi.
3. i 4. nijansa su mat.
3. nijansa je onako prljavo roza, mauve i podsjeća na mat nijanse iz Naked/Iconic 3 palete, 
dok je 4. nijansa šljivasta i podsjeća na nijansu 4 iz Avon Berry Love palete. 



Ne mogu se odlučiti koja mi je od ove palete ljepša :)
Ako se desi da potrošim LE palete dok su još u prodaji ili ih naknadno vrate u prodaju, kupit ću ih ponovno, jer sam jako zadovoljna ovim sjenilima.

Ako Avon nešto radi dobro to su baza za sjenila i sjenila <3

Svakako bacite oko i na prethodne postove o Avon sjenilima - linkovi su na dnu posta! :*







Avon baza za sjenila [recenzija]


4 komentara:

  1. Ova 3. nijansa u Glow teal paleti omg predivnoća

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne paletice, pigmentacija me zapravo iznenadila jer nisam vjerovala da će biti ovako dobra :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne su nijanse. Davno sam imala jednu njihovu paleticu, pa bih mogla nabaviti još jednu.

    OdgovoriIzbriši