petak, 11. prosinca 2015.

New in: studeni/prosinac - Pink Panda, Avon, Catrice, Maybelline... + kratki dojmovi


Bok svima :)

U ovom postu ću Vam ukratko pokazati novitete koji su se kod mene našli u zadnja 2 mjeseca (iako je prosinac na sredini).
Pošto ja kad kupim nešto volim odmah to isprobati čim otvorim, jako mi se teško kontrolirati i ne dirati ništa zbog slikanja.
Zato sam čim mi je sve došlo poslikala neke stvari da čim prije mogu isprobati...
Već sam Vam na Facebooku pokazala hrpu novih stvarčica malo po malo, ali idemo redom...




Početkom 11.mjeseca sam napravila narudžbu s Pink Pande. Mislim da je bila neka akcija u tijeku.
Iskoristila sam priliku i kupila (skoro) sve highlightere koji su mi bili na Wish Listi:

  • I Heart Makeup baked highlighter - Goddess of Love
  • Makeup Revolution baked highlighter - Pink Lights
  • Makeup Revolution baked highlighter - Peach Lights (on nije na slici jer sam njega kupila na Krpicama par dana poslije)
  • Sleek Contour Kit - Light (u njemu su highlighter i bronzer)
  • Sleek mat rumenilo Suede

Ali bila sam malo u bedu jer I Heart Makeup Goddess of Faith kojeg sam najviše htjela UVIJEK bio nedostupan na zalihama :/
Živciralo me što su na većini slika Goddess of Love i Goddess of Faith slični i teško je reći koji je kojeg podtona, zbog čega mi je bilo teško odlučiti kojeg od ta dva želim više i ima li smisla da kupujem oba. Sada imam oba i nije mi žao. :)
Nisu isti, samo se teže slikaju pa to nekad izgleda tako kao da su isti. Swatchevi i izgled na licu govore dovoljno koliko su različiti, ali o tome u zasebnom postu...

Catrice Even Skin Tone* tekući puder sam dobila u rujnu u Catrice&Essence paketu iz kojeg sam izdvojila par stvari za darivanje. Ovaj puder i Liquid Camouflage korektor* su mi se najviše dopali i na nekoj akciji sam prošli mjesec kupila zalihe korektora, dok je puder napola potrošen i njega također namjeravam uloviti na nekoj akciji.

Catrice bazu za sjenilo sam dobila na Catrice eventu ovog proljeća i od onda je dosta prošlo... kupila sam novo pakiranje, kao i Essence bazu, jer mi je najdraža Avon baza tada bila pri kraju, i htjela sam se prisjetiti malo Catriceove koja mi u tople dane baš i ne odgovara, ali za hladne i "kratko izbivanje iz kuće" je ok.
Essenceova baza me jako iznenadila! Ne znam kol'ko godina je u prodaji, ali ju nikad nisam htjela kupiti jer sam vidjela da je narančaste boje i pretamna za mene.
Ipak sam joj dala šansu jer narančasti ton u korektorima mi neutralizira moju plavu boju podočnjaka. Kako na kapcima imam vidljivih ljubičastih kapilara, pomislih da bi mogla poslužiti makar za prekrivanje tonova (da, znam da su žuta i ljubičasta komplementarne boje, a ne narančasta i ljubičasta, ali funkcioniralo je s korektorom kao bazom na kapcima, pa zašto ne). I znate što? Essence baza je malo jeftinija, ali puno trajnija nego Catrice. Njena boja mi zbilja nije naj, ali ako stavim pudera u kamenu preko uspijem malo posvijetlit', i čak mi da onaj "budniji izgled"!

Nedavno su se u prodaji pojavila i nova Maybelline Color Tattoo The Creamy Mattes sjenila koja su me odmah podsjetila na MAC-ove Paint Pot-ove.
Ako redovito pratite blogove vidjet ćete da je sad veliki hype oko ovih i da ih svi uspoređuju s Paint Pot-ovima. Meni osobno Paint Pot-ovi ne odgovaraju.
Ne drže mi sjenila ni 2 sata na mjestu i smatram da previše koštaju za to malo što rade. Bit će dobra baza onima koji nemaju nimalo masne kapke i samo žele ujednačiti boju kapaka. Ova sjenila su 41kn, a ne oko 150 kao PP-ovi, a rade skroz ok.
Nisam ih mnogo koristila, ali to malo što jesam sam vidjela da su bolji kao baza nego kao sjenila (osim ako ih stavite kao sjenila pa dodate samo neko tamnije sjenilo u pregib), s tim da ja imam posebnu metodu kojom ih nanosim... (O njima ću pisati recenziju pa da ne ispričam sve već tu....)

Wet n Wild CoverAll tekući puder u nijansi 815 Fair sam kupila zbog nijanse (woohooo konačno još 1 svijetli puder!!!). Ima svoje prednosti i mane, ali mogu reći da sam zadovoljna kupnjom. (Recenzija uskoro)

Za Catrice Multi-Matt rumenila je kriva Kike!!!
Priča ide ovako: odlučila sam apstinirati od kupnje na neko vrijeme i nađemo se Kike, Ida i ja na kavi i one mi kasne i kaže Kike "Odi u Muller".
I ja izašla s dva nova rumenila! Mislim, ionako sam ih htjela, ali sam htjela taj mjesec više ništa ne kupovati... nema veze, dva nova rumenila hahaha xD

Ova 2 ruža na slici, Golden Rose Velvet Matte 10 i Catrice LE ruž C03 Treasured Twinkles su dio poklona od Stelice za moj rođendan. Ostatak poklona sam pojela pa nećete vidjeti haha :D
Ruževi su prekrasni i nijanse ko da sam ja birala, baš se vidi da me pozna <3

Essence Make me Brow gel-maskara za obrve u nijansi 02 Browny Brows je moj HG proizvod i koristim ga svaki dan (svaki dan na koji izlazim iz kuće tj.) i super je.
Drži dlake na mjestu dosta dugo, popuni dovoljno suptilno da ne izgledam ko transić, a dovoljno puno da ne izgleda ko da imam proćelave obrve.... nijansa je dovoljno hladna.... ne znam kaj više reć', super stvar. #ThumbsUpForEssence

Nyx rumenilo za konturiranje u nijansi Taupe je kupovina iz listopada i na slici je slučajno.
Isprve mi nije bio wow (što sam očekivala da će biti, jer je "razvikan" mala riječ za opisati ga), ali našli smo se nakon nekog vremena i žao mi je što ga više nema za kupiti jer bih ga svima preporučila.


O starim i novim Avon paletama sam pisala već OVDJE, OVDJE, OVDJE I OVDJE. :)


I evo par stvari koje sam kupila ovaj mjesec - samo najnužnije...


CV maskice za lice - obožavam ove stvari!
Obožavam maskice u vrećicama i obožavam CV maskice!
Em su jeftinije od drugih takvih u Mulleru (i općenito), em odlično rade posao!
Uzela sam Pre/After Party, ove neke s jagodama za hidrataciju, s mineralima mrtvog mora (to je valjda nešto slično kao Avon Planet Spa, za čišćenje lica), s bijelom glinom...

Blogokolegice i ja smo napravile grupnu narudžbu s Pink Pande i ovaj mjesec tako da sam se konačno dočepala I Heart Makeup Goddess of Faith highlightera!!!!!!!!!
Divan je, i na moje iznenađenje, baš ova nijansa mi stoji bolje od svih ostalih koje imam (to fakat nisam očekivala jer je nijansa posebna).
Nijansa (podton?) je rose-gold, dok je Goddess of Love rozog podtona i baš ima rozi odsjaj, ali to ćete sve vidjeti u recenziji i na swatchevima.

Freedom paletu sjenila Audacious Mattes sam naručila jer mi baš treba mat paleta neutralnih sjenila "za svaki dan".
Ja ovako za faks i sl. ne nosim više baš neke jake boje kao prije, što zbog žurbe, što zato jer mi lice baš izgleda umorno i natečeno u zadnje vrijeme, pa kad stavim tamne/jarke boje, kao da izgledam umornije i starije... tako da za rano jutro samo ovako nešto može proći + 2-3 sloja maskare i popunjene obrve.
Osim toga, mat sjenila su uvijek od koristi za bilo koji look i bilo koju prigodu, pogotovo ako su dobra, a to jedva čekam testirati :)
Kad isprobam sjenila javim dojmove, a koga baš jako jako zanima - Saša je pisala o toj paleti pa škicnite ovaj LINK.
Ja sam je kupila na Sašinu preporuku, kao i Mixa dvofazno sredstvo za skidanje šminke.
Ovo su valjda već svi probali prije mene :D
Ja volim imati istovremeno više stvari za skidanje šminke jer ne mogu sve s jednim (ok, mogu, ali s očiju volim skidati Green Girl uljem ili Garnier dvofaznim (a i tako je brže i blaže za oči), s lica volim skidati Garnier ili Byphasse micelarnom/Green Girl uljem) tako da obično imam po 2-3 stvari u isto vrijeme u kupaoni/na stolu za šminkanje. Drugačije ne mogu, oči su mi osjetljive na neka sredstva, a često nosim tešku šminku, puno maskare, uvijam trepavice... tako da za oči trebam blage stvari koje otapaju jako dobro, međutim, dvofazna sredstva mi je šteta koristiti po licu (iako šljakaju i na licu) jer se tako proizvodi brže potroše (a imaju manje ml i koštaju isto kao 1 micelarna npr.) i maste lice.  Vidjet ću kakav će mi biti Mixin naspram Garnierovog kojeg jaaaako volim :)




Što ste Vi novo kupovali u zadnje vrijeme?

Nešto od ovih noviteta? 

Što Vas najviše zanima?

Pišite mi...



* PR proizvodi - iako sam navedene proizvode dobila na isprobavanje besplatno, zadržavam pravo na iskreno mišljenje kod recenziranja istih

** većinu ovih stvari ću recenzirati pa nisam išla skroz u detalje u ovom postu. Ovo je tek "sneak peak".

Broj komentara: 13:

  1. uh koliko lijepih stvarcica, dosta toga sam i sama probala :) ovo kraj mixe je neka nova evelinova micelarna? meni se svidjaju njihove micelarne pa mi bas upala u oko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je micelarna za suhu i osjetljivu kožu. Ne znam imaju li još micelarnih.
      Ova je ok za lice, za oči peče malo, okus gadan, i ostavlja ljepljiv osjećaj na licu.

      Izbriši
  2. Divan NEW IN :) Mene zanima ovaj divni highlighter :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj zadnji, na kraju posta? Ili svih 6? :P

      Izbriši
  3. Nadam se da će ti odgovarati ove stvarčice za čiju sam kupovinu ja 'kriva'. :D I da, ja također uvijek imam zilijun stvari za skidanje šminke i čišćenje lica, volim taj ritual odraditi u više koraka, šminkam se i skidam šminku svaki dan i sve se nekako brzo potroši pa mi nikad nije žao kupiti još toga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E, baš to! :D
      To su potrebne stvari i bolje da toga imamo nego nemamo kad zatreba ;))

      Izbriši
  4. puno toga mi se sviđa u ovom new inu ;)
    svakako bi uskoro uzela ova nova sjenila od maybellinea i hajlajtere od MUR, izgledaju prekrasno :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Essence baza za sjenilo je i meni bila divno iznenadenje, jeftin a radi svoj posao i vise nego dobro :) a za catrice prime fine puder..jedini koji me spasava. Bijela sam kao snjeguljica i to je zasad jedini puder koji u potpunosti pase mojoj kozi i stvarno izgleda prirodno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepi NEW IN! Ono čime sam ja jako zadovoljna od tih stvarčica je Slekk Contour Kit :D

    OdgovoriIzbriši