utorak, 5. siječnja 2016.

"Baking metoda šminkanja" + moji prvi dojmovi


Bok svima! :)

Evo nas u 2016.godini i za 1.post ove godine sam odlučila pisati o nečemu što nisam najavila iz razloga što mi je ideja došla sasvim spontano... Ovih dana je na među YouTube-ericama poznat pojam "baking" kod šminkanja. 
Oduvijek imam problema s nakupljanjem korektora ispod očiju (tzv. creasing) a ova metoda je navodno super za to. 


Kim Kardashian i baking (Izvor: Cosmopolitan)


O čemu se radi


Baking metoda bi trebala bolje fiksirati korektor ispod očiju i produljiti trajanje šminke.

Treba Vam:
~ transparentni (bijeli) puder u prahu
~ trokutasta spužvica
~ flafasti kist za puder u prahu


Radi se tako da nanesete korektor ispod očiju kao i inače (preporuča se u obliku trokuta), zatim uzmete trokutastu spužvicu i pokupite s njom puder (puuuno pudera), i to lagano natapkate ispod očiju.
Zatim to tako ostavite nekoliko minuta da stoji i radite nešto drugo za to vrijeme (npr. stavljate maskaru - ako inače šminkate prvo lice pa oči - kod mene je obrnuto, pa prvo šminkam oči pa lice, jer uvijek padne malo sjenila ispod očiju).
Kad prođe nekoliko minuta, uzmete flafasti kist za puder i njim lagano otresete višak pudera s lica. I to je to!

Evo nekoliko videa za primjer:




Prije nego je pojam baking bio poznat u svijetu šminke, a ne samo kad je riječ o kuhanju, vizažisti su istu stvar radili u svrhu nečeg drugog - vizažist(ica) bi nanijela najprije bazu, tekući puder, korektor... sve što ide prije pudera u kamenu, i zatim prešla na šminkanje očiju. Stavila bi bazu za sjenila i onda transparentni puder u prahu ispod očiju kako čestice sjenila koje padaju nebi pokvarile podlogu na licu. Kada bi završila sa šminkanjem očiju, otresla bi puder u prahu s lica i nanijela puder u kamenu ili prahu, te fiksator na ostatak lica da fiksira šminku kompletno.

Dakle, ovo nije nikakvo "otkrivanje tople vode". :)

Jučer sam tako sjedila i razmišljala o svom večerašnjem izlasku. Što obući, kako se našminkati.... 
i palo mi na pamet pošto idem na neko slavlje, da mi treba dugotrajna šminka, pa zašto ne isprobati ovo pošto sam nedavno kupila Body&Soul spužvice iz Mullera. 
Puder u prahu nemam. Daaaavno davno sam imala onaj Essence All About Matt bijeli koji leti posvuda čim otvoriš kutijicu. Takve pudere inače smatram jako nepraktičnima za korištenje, transport ikamo i općenito korištenje, jer mi se prije s takvim desi da izađem s bijelom mrljom na licu i izgleda ko šmrkam kokain prije izlaska iz kuće, onako za dobar dan... xD
Pudere u kamenu pak obožavam!



Mislim da bi baking bilo jako teško ili nespretno raditi s puderom u kamenu, a samo zbog neke ideje mi je blesavo kupovati puder u prahu, koji vjerojatno ne bih koristila više od 1-2x. 
Svi imamo doma baby puder, jelda? :)



Baby puder je jako korisna stvar pa makar ne imali bebu u kući. 
Može poslužiti za:
~ smirivanje upala i iritacija, ublažavanje osipa te nakon depiliranje/brijanja
~ matiranje - umjesto matirajućeg pudera (za matiranje lica ili ruževa)

a navodno je dobar i:
~ umjesto suhog šampona
~ za dati volumen trepavicama prije maskare
~ umjesto dezića ako se jako znojite
ovo troje nisam probala, ali za gornje 2 stavke garantiram

Ja baby puder često koristim doma za matiranje lica jer mi se lice jako masti i zbog toga naočale stalno padaju pa i tu puder malo pomogne.

Kako sam ja isprobala baking

Uzela sam jednu od spužvica i jednu zdjelicu za pahuljice da u nju istresem baby puder. 
Kada puder koristim za matiranje po doma istresem ga na gornju stranu lijeve ruke ili kartonsko pakiranje blot papirića i pokupim kistom. Sada tako nisam napravila jer mi je trebalo više pudera i da bude urednije.
Ipak nije bilo. To je negativna strana baking-a - mora nastati nered! Koji god puder u prahu da koristite, on će padati uokolo....


E sad.... ja sam odlučila baking isprobati na 2 načina.
1.kao "bazu" za sjenilo i 2. je ovo što sam gore opisala.
Do nedavno, dok baze za sjenila nisu postojale, stavljalo se tekući puder ili korektor na kapke, zamatiralo puderom u kamenu/prahu i dalje su se stavljala sjenila/olovke itd.
Ja to ne volim i nikako mi se to ne sviđa, ali shvaćam da se tako radilo jer nije bilo druge. 
Isprobala sam puno puta takvu "bazu" ali meni to uopće ne drži sjenila na mjesto, ne blendaju se dobro i ni na što ne liči....

Sad sam to napravila tako da sam na kapke i podočnjake nanijela korektor, i zatim preko kapaka, podočnjaka i obraza baby puder i ostavila da stoji.
Nakon par minuta sam lagano prešla Look by Bipa kistom za rumenilo (koji ja koristim za puder u kamenu) preko kapaka i nanijela sjenila, popunila obrve, uvila trepavice i stavila maskaru.
Kad sam sve to završila otresla sam puder i s ostatka lica.
Otišla sam gledati seriju na jedno 2 i pol -3 sata i pogledala kakvo je stanje.



Zaključak

Po slikama mi se sad sve čini ok, ali uživo je sve bilo dosta cakey i izgledalo je ko da nosim puno više šminke. 
Korektor je ostao na mjestu, ali je svejedno djelovalo ružno i dodatno istaknulo bore. Lice mi se taman nakon nekih 2 sata počelo sjajiti, kao što bi nakon Essence transparentnog All About Matt pudera (i u kamenu i prahu) kojeg baš i ne volim. Draži mi je Catrice Prime&Fine jer je mat efekt malo dulji, a svako popravljanja šminke neće učiniti da lice izgleda kao žbuka ili brašnasto. Ovdje se to sad dogodilo, iako je baby puder inače lagan, vjerojatno zbog velike količine.
Shvaćam zašto se to YouTube-ericama sviđa - lijepo izgleda na kameri i možda je većini novost pa se hrpa njih nabrijala na to. Ali ja se ne mogu zamisliti da za svaki izlazak ili pak svako šminkanje sve ovo radim. Draži mi je moj uobičajeni način (šminkanje očiju, brisanje sjenila koje padne micelarnom, okoloočna, hidratantni serum, pa šminkanje ostatka lica). 



Jeste li isprobali baking tehniku, na koji god način?

Kako se Vama svidjela? :)








Broj komentara: 15:

  1. Probala sam ju i ja i nikako mi se ne sviđa. Što više proizvoda imam ispod očiju to mi je gore. Izgleda preteško i presuho na licu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni isto tako izgleda katastrofa za svaki dan...ispod oka mi bude jos gore,bas se vidi debeli sloj pudera,i istakne mi borice...to je sminka za kamere kao i konture..ili za vecernji izlazak gdje ces cijelu noc biti u mraku..hehe

    OdgovoriIzbriši
  3. I don't like it either, I tried to do this with the Aura translucent powder Shine Killer and it was really bad, it was looking cakey and my concealer was creasing more than ever!
    Btw great post as always :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Isto sam probala i s ovim manje je više. Istina je da duže drži ali ima i negativne strane, baš kako si napisala. Zna djelovati malo teško. Odlično za fotke ali nije za svaki dan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična metoda samo za fotkanje i snimanja razno razna. Uživo, za svaki dan, definitivno too much. A i na duge staze loše utječe na stanje kože, pogotovo ove nježne ispod očiju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja na primemr prvo sminkam lice pa onda oci..navika sam tako i tako mi je lakse..:) Nemam problem sa padanjem senke, i ako padne, zmem cetku za setovanje predjem preko..Nikada nisam imala neki 'ozbiljniji' problem :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej, dobra ideja s baby puderom, iako to ne bi preporučila curama koje imaju mješovit do suh ten jer će vam samo pogoršati lice ili ga previš isušiti. Ja sam probala par puta kada bi mi se lice zamastilo i onda drugu dan show program :).
    Ali uvijek se treba snaći :)
    Valentina

    OdgovoriIzbriši
  8. jako si ljepo nasminkana :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vražja posla..za svaki dan skroz nepotrebno!
    I inače, baby puder je stvarno dobar umjesto šampona za suho pranje..još i bolje upije masnoću sa vlasišta :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Inače, ide samo tekući puder pa korektor ukoliko to koristite i odmah sve postaviti s puderom u prahu! Nista više i ova tehnika se može koristiti svaki dan i ne mora izgledati cakey, niti ćete napraviti nered. ;) Postoji razlika izmedu sminke za "uživo" i za kamere, zato na snimkama možete vidjeti ogromnu količinu pudera, ali podrazumijeva se da mi za "svaki dan" nećemo toliko stavljati. Meni odlična metoda ako se dobro napravi, može duuuugo držati šminku bez problema. :) ps.lijepo si našminkana!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ide inače . Napisala sam da sam ja odlučila probati drugačiji način, da nije sasvim isto.

      Hvala :)

      Izbriši
  11. Nisam probala, ne sviđa mi se to i znam kako bi izgledalo na meni :D Mislim da su takve stvari za one sa savršenom kožom koje samo žele poboljšati "izgled konturiranja" :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je lično previše jer volim baš prirodan izgled. :)
    Ali jako fin i koristan post,zanimljiv. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja to ne bih ni znala. xD
    Iako si lijepo i potanko sve objasnila, meni to bas ne ide od ruke.
    Smotana sam za tako neke stvari. Nažalost.

    OdgovoriIzbriši