subota, 30. siječnja 2016.

I Heart Makeup paleta sjenila Naked Chocolate


Danas Vam donosim post sa svojom najdražom paletom s Pink Pande koju i najviše koristim :)

Riječ je o paleti iz I Heart Makeup linije - Naked Chocolate.
Ovo je bila 3. paleta s Pink Pande koju sam si sama kupila.
Najprije sam dobila Makeup Revolution Iconic 1 (koja me oduševila), zatim sam kupila Iconic 2 i Iconic 3 (koje volim još više!), pa onda ovu. Ova paleta je kod mene najviše u upotrebi jer ima najviše mat nijansi od ovih do sada i jer sadrži puno nosivih neutralnih boja koje odlično idu uz svaku boju očiju i odlične su i za svaki dan,a i za večernje izlaske, mada ju preferiram nositi po danu.



Naked Chocolate paletu sam kupila početkom srpnja 2015. 
Ovu paletu sam si upikirala koji mjesec prije, još na proljeće, čim sam saznala za nju. 
Ova paleta je djelomično dupe za Lorac Unzipped paletu. kažem djelomično jer samo su neke nijanse dupeovi, pošto Lorac Unzipped ima samo 8 nijansi, dok Naked Chocolate ima 16 nijansi. Lorac Unzipped nisam vidjela uživo i probala, ali vjerujem recenzijama na youtubeu u kojima se mogu vidjeti razne usporedbe.


U I Heart Makeup-ovoj liniji Chocolate nalazi se 5 čokoladnih paleta:
  • I Heart Chocolate - dupe za Too Faced Chocolate Bar
  • Death by Chocolate
  • Naked Chocolate
  • Salted Caramel - od nedavno u prodaji - dupe za Too Faced Semi Sweet
  • Pink Fizz - od nedavno u prodaji

Ako pogledate sliku ovih paleta jedne do druge, možete primijetiti kako je s njima slična situacija kao s Makeup Revolution Iconic paletama:
  • 1. (I Heart Chocolate) ima pretežito tople nijanse
  • 2. (Death By Chocolate) je malo hladnija u odnosu na 1.
  • 3. (Naked Chocolate) je u odnosu na prethodne dvije posebnija, ima i tople i hladne nijanse i meni je ova pored ove dvije kao Iconic 3 pored Iconic 1 i 2.
I Heart Chocolate je baš kao i Too Faced Chocolate Bar jako razvikana, o njoj se puno piše, a nijanse iz palete većinom imam u drugima. Iako ima u odnosu na ove druge 2, najveći raspon nijansi, ja bih kod nje koristila jako malo njih. 
Death by Chocolate sam htjela kupiti, ali nijanse su preslične Iconic 2 paleti, tako da sam ipak odustala. 
Onda je se pojavila Naked Chocolate čiju sam mini sličicu, i to samo ambalaže, vidla na Instagramu kod nekog i oduševila se kad je konačno izašla slika sjenila iznutra! Jedva sam dočekala da stigne na Pink Pandu :D

Naked Chocolate dolazi u kartonskoj ambalaži koja je prozirna naprijed u sredini tako da vidite kakvog je oblika paleta. 
Na poleđini palete piše da je dizajnirana i razvijena u Londonu,a proizvdena u Kini, sastav sjenila, te da sjenila teže 22 grama, a rok trajanja je 12 mjeseci





Sama paleta je u obliku čokolade i to je najljepša paleta (i iznutra i izvana koju ja posjedujem)!!

Još uvijek ju držim u kartonu jer mi je šteta da se uprlja ili ošteti.
Nekad ju znam izvaditi iz ladice i samo gledati  :))

Paleta je dosta čvrsta i vidi se da je kvalitetno napravljena.

Odlično sjeda u ruku, čuje se "klik" kod zatvaranja...



Unutar poklopca, cijelom dužinom, nalazi se veliko ogledalo, a dobijete i foliju s imenima nijansi. Ja sam svoju zadržala tek toliko dugo dok sam napravila slike - znači dan-dva nakon što sam mi je stigla i potom bacila. Kao i aplikator....


Čak i imena nijansi asociraju na čokoladu :)







  • (1.red) Smoothly (mat) - prljavo bijela nijansa (nalik na ljusku jajeta). U paleti djeluje satin, ali na kapcima je mat. Lijepo izgleda i unutarnjem kutu oka i na kacima i ispod obrva. Najslabije pigmentirana od ovih 16.
  • (1.red) Divine (shimmer) topla brončana nijansa s primjesom crvene u sebi. 
  • (1.red) Mocha Lover (shimmer) - zlatno-smeđa. Nalikuje na Maybellineovo Color Tattoo sjenilo On and on bronze.
  • (1.red) Dipped (satin) taupe-smeđa. Podsjeća na jedno od sjenila iz Wet n Wild Comfort Zone palete. 
  • (1.red) Choc-fest (mat) - topla bordo nijansa koju volim kombinirati s Milky u pregibu.
  • (2.red) Adorable - (nešto između shimmer i satin finisha - manje shimmer od ostalih shimmer u paleti, ali ne baš satin kao Dipped) mliječn nude nijansa koja podsjeća na Catrice mono sjenilo 860 The Beauty and The Beige. Bila bi krasan highlighter, li izgleda divno i preko cijelog pokretnog dijela kapka. 
  • (2.red) Buttons (shimmer) - topla tamno-smeđa
  • (2.red) Frosted Choc (shimmer) - topla srednje-smeđa
  • (2.red) Delight (shimmer) - hladna tamno-smeđa
  • (2.red) Sweet Shop (mat) - srednje-smeđa nijansa koja podjeća na neku mliječnu čokoladu 
  • (2.red) Suger (satin)crvenkasto-smeđa nijansa nalik na Choc-fest, ali u sebi sitne roze šljokice
  • (3.red) Double Dip (shimmer) - zlatna s primjesom narančaste
  • (3. red) Tob-le-rone (mat) - svijetla taupe boja, idealna za pregib
  • (3.red) White (mat) - nemam pojma zašto se ova zove White.... ovo je tamno smeđa boja, hladnija od Choc-fest i najtamnija nijansa u paleti. Tipična boja čokolade.
  • (3.red) Milky (mat) - mauve. Ne znam kako da ju drukčije opišem. Asocira na Naked/Iconic 3 nijanse. Ova i Tob-le-rone su mi najdraže i one su (ako izuzmemo lijepu ambalažu i cjelokupan izgled svih nijansi) bile presudne da kupim ovu paletu jer ovakve dvije mat nijanse nemam nigdje.
  • (3.red) Way (shimmer) - zlatna boja s primjesom žute koja će biti odličan highlighter za osobe toplog podtona. Ja ovu nijansu ne korstim baš jer je previče vuče na žuto i ne stoji mi na kapcima ni na obrazima. Jako sliči MUR Highlighteru Golden Lights.

Pigmentacija je jako dobra. Kod shimmer nijansi je bolja nego kod mat, ali se da fino nadograditi. Mat nijanse su i dalje bolje nego kod bilo koje drogerijske palete ili kod MUR Iconic paleta.

Također, mat nijanse ovdje više truse nego shimmer.

Ako ste ikada čitali o Too Faced Chocolate Bar paleti, ili ju imate, onda znate kako sjenila imaju miris po čokoladi! :)

Ovdje je isto tako. U nekim recenzijama sam čitala da I Heart Chocolate paleta nema nikakav miris. Ja Vam sa sigurnošću mogu reći da moja ima i to je miris kao Kraš Express :D
Ok ajde nije po čokoladi, ali podsječća na nju, mada više na Kraš Express.
Miris se osjeti i dalje, evo 7 mjeseci kako ju imam i kao što ju nekad izvadim iz kutije makar da se vidim ambalaži, tako ju nekad i pošnjofam malo :D

Nemrem si pomoći, obožavam ovu paletu!

Ovožavam njen izgled i iznutra i izvana i miris i veliko ogledalo, i što su sjenila tako DIVNA!!!!









Swatchevi - bez baze, naneseni prstom u 1-2 poteza i bez baze :)






  Tu mi se ruka naježila jer je bilo ledeno dok sam slikala....


Ova paleta je meni jedna od dražih stvari od šminke i jako ju volim. 
Nije mi žao što sam odabrala baš nju od ovih 5 u ponudi, niti sam se u bilo kojem trenutku pitala trebam li ju. 
Boje su nosive za sve prigode, neutralne, a opet, jako dobro pigmentirane. 
Jedini problem koji ja imam tu je što uvijek kada želim nositi smeđa sjenila ne mogu bez korektora jer mi previše smeđe, koliko god išla uz sve boje očiju, učini oči umornima (a ja za svaki dan šminkam samo oči, a na lice nanosim samo hidratantni serum). Ali to nije do palete, nego do mene, mog lica/tena itd. i toga što se ja inače ugodnije osjećam uz taupe i sivkaste nijanse nego crvenkaste i smeđe. Svatko ima svoj comfort zone. 
Uz ovu paletu (i Avon Mocha Latte) sam počela češće koristiti smeđe nijanse i privikla se na njih. A da i ne pričam koliko su mi prekrasne nijanse poput Mocha Lover i Dip koje podsjećaju na Maybelline Color Tattoo kremasto sjenilo On and on bronze, koje mi je nekoć bilo go-to sjenilo za svaki dan :)
Nakon te 2 kao najdraže bih izdvojila još i Adorable i sve mat nijanse u ovoj paleti <3

Naked Chocolate paletu možete kupiti na Pink Pandi za cijenu od 83.60kn.

Broj komentara: 8:

  1. Prekrasne su mi sve te palete, ova pogotovo, bolje da sad nisam vidjela ovako dobru recenziju :D baš me zanima miris :D

    OdgovoriIzbriši
  2. kupila sam ju pocetkom mjeseca, najvise mi se svidjaju donje roskaste mat nijanse :) za miris se ne bih slozila, imam too faced semi sweet i ta mirsi na metre po cokoladi, u usporedbi s njom ove mur palete imaju miris na plastiku :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Totalno moje boje! Nije mi ni najmanje jasno kako je već nisam kupila xD
    Odlična recenzija! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš sam si razmišljala koju I heart paletu da kupim i sad si me nagovorila-kupujem ovu! Ima mi najljepše nijanse od svih 5. Divna <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme, koliko je lijepa ova paleta.. moram na pink pandu!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve nijanse su lijepe, ali ova bordo posebno *.* Na tren sam pomislila da je stvarno čokolada :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne nijanse, a pigmentacija tek!

    OdgovoriIzbriši