ponedjeljak, 15. veljače 2016.

AVON - 5 novih True Color Quad paleta


Pozdrav svima :)

Nedavno sam najavila na fejsu kako je Avon izbacio u prodaju 9.2. 5 novih mat paleta i danas su mi konačno stigle. 

U ovom ću Vam postu pokazati novih 5 Avonovih divotica - da, naručila sam si svih 5, i sve mi se sviđaju. :)





Vrijedi sve što sam već rekla u OVOM postu:

  • svaka paleta dolazi zapakirana u kartonsku kutijicu na kojoj pišu podaci o paleti (gramaža, rok trajanja, sastav (iznutra), itd.
  • ambalaža je napravljena od črvste plastike i čuje se "klik" kod zatvranja
  • unutar poklopca je ogledalo i dobijete aplikator uz paletu
  • svaka paleta ima po 4 nijanse sjenila
  • tekstura sjenila je dobra, ali ima 2-3 nijanse koje su mrvu suhije na dodir, ali kod nanošenja je opet sve isto
  • lako se blendaju
  • uz dobru bazu (preporučam Avon - KLIK za recenziju) traju cijeli dan
  • cijena paleta obično varira 49-50-55-59kn, kako u kojem katalogu (trenutno je 45kn)



Palete sam slikala i swatchala abecednim redom: Au Naturale, Innocent Sky, Pulsate, Smoke And Fog, Tranquility





 Au Naturale 
  • 1. nijansa je malo suhija u odnosu na druge, ali i dalje dobra
  • 2. i 3. nijansa izgledaju kao 2 . i 4.nijansa u Mocha Latte paleti
  • u principu ovo je mat verzija palete Mocha Latte




Innocnet Sky 

  • jedina ima 1 nijansu koja nije mat (3.), ali je svejedno lijepa
  • nijansa 1 podsjeća na jedno sjenilo iz Sleek Au Natural palete
  • nijansa 2 me malkice razočarala jer nije pigmentirana kao druge





Pulsate 

  • nijansa 2 ima isti problem kao nijansa 2 u Innocent Sky - krasna boja, ali da je samo maalo više pigmentirana
  • nijansa 3 je malo suhija nego druge (pritom mislim na sva ova sjenila ne na druga 3 u ovoj paleti)






Smoke and Fog

  • nijansa 1 mi se pri swatchanju stapa s bojom kože, ali se nadam se da se slici dobro vidi
  • po mom mišljenju, ovo je paleta koja je najmanje posebna u kolekciji što se tiče kombinacije nijansi
  • nijansa 3 mi se najviše sviđa
  • crna nijansa 4 je malo patchy pri swatchanju, ali dobro pigmentirana




Tranqulity 

  • ova paleta me asocira ne mješavinu paleta Glow Teal i Jeans - nijanse 3 i 4 nalikuju na nijanse 3 i 4 u Glow Teal, ali ovdje su naravno mat
  • nijanse 1 i 2 su najmanje pigmentirane među ovih 5 paleta
  • opet je nijansa 2 malo zakazala



Swatchevi - bez baze, naneseni prstom u 1-2 sloja

(svijetlije nijanse u 2 da se na bolje vide)




Mislim da sam bila dosta kritična pri opisu svake palete.
Da se razumijemo, sviđaju mi se, ali smatram da je bitno navesti ovakve stvari jer nekome ko je "cjepidlaka" i npr., odluči kupiti Smoke And Fog jer je u potrazi za brutalnom crnom bojom, tek malo patchy nanosa može biti minus. 
Vrlo je važno koristiti kvalitetnu bazu za sjenilo. Ako imate bazu koja Vam savršeno odgovara i znate baratati sjenilima, onda i iz ovih minusa koje sam navela možete izvesti čudo.

Na moje iznenađenje, najpigmentiranijom se pokazala Au Naturale. Već vidim da ću ju puno koristiti jer je toliko slična Mocha Latte za koju sam si bila napravila zalihe kad je jednom bila akcija.

Nijanse 2 i 4 u Mocha Latte (u Au Naturel bi bile 2 i 3) su meni idealne za prijelaz i pregib, i ta paleta je super za sve prigode, i dan i noć....
Innocent Sky mi se čini kao super paletica za dnevne lookove, kao i Smoke And Fog.
Pulsate ću kombinirati sa Smoke And Fog i MUR Iconic 3, a sa Tranquility se vidim u raznim kombinacijama, pogotovo jer me nijanse 3 i 4 osim na nijanse iz Glow Teal palete, podsjećaju i na nijanse iz Sleek V2 Dark Mattes palete.


...i za kraj...


Moja kolekcija Avon paleta :)


Gore: Smoky PlumsVibrant SpiceMocha Latte, Au Naturale, Innocent Sky

Dolje: Glow TealModern Romance, Tranquility, Smoke and Fog, Pulsate



Palete možete kupiti preko Avon kataloga(LINK) po cijeni od 45kn po paleti.


Koja paleta Vam se od novih najviše sviđa?



Ivana 




4 komentara:

  1. Gledala sam ih u katalogu i pomislila da je bas slatko sto su odmah nakon mat karmina izbacili i mat sjenila. Sve su preslatke i ubrzo planiram kupovinu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim Avon palete, a ove nove su bas lepe, svidja mi se sto su mat. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. To baš voliš Avonove palete! :)
    Tranquility mi je najljepša :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Paletice su baš lijepe, najljepša mi je Au Natural :D

    OdgovoriIzbriši