ponedjeljak, 1. veljače 2016.

Avon SuperShock maskara


Dugo već nisam recenzirala ni jednu maskaru, tako da Vam danas donosim recenziju maskare, i to ni manje ni više nego svoje 1. Avon maskare i svoje 2.maskare s gumenom četkicom.

Ovaj post će biti jako dug tako da bolje prvo pristavite kavu :)



Za početak kratka priča (kome se neda čitati nek skrola do sljedeće slike)


Počela sam se šminkati s 12-13 godina. Moja prva maskara bila je prozirna Barbie maskara. 
Sjećam se kako sam si prvu "pravu" (crnu) maskaru kupila potajno. Bila je S-he i imala je 2 nastavka. Na jednom kraju kao bijela maskara, na drugom kraju crna. Četkica je bila klasična, ili ono što ja zovem dlakava. Ta maskara je bila sranje i nije dugo ostala kod mene.

Oko 14.godine sam bila nabrijana na plavu maskaru iz Avon Colortrend linije i sjećam se još dan danas, kao da je bilo jučer, kada mi je profesor tjelesnog dok smo na školskom igralištu trebali trčati 50m, rekao: "Ivana, pa ti imaš plave trepavice!" Baš sam si bila kul :)
Uz tu plavu maskaru sam koristila svijetlo ili tamno plave olovke za oči, a kasnije i plavo ili ljubičasto tekuće sjenilo (isto mislim Avon, ono što je danas SuperShock Vivid linija). Da, moja prva šminka je bila šarena....

Na TV-u su krenule reklame s "novom i revolucionarnom" Max Factor Masterpiece (zlatno pakiranje s crnim slovima) maskarom, a nekoliko mjeseci kasnije i njenom drugom verzijom - Masterpiece Max (crno pakiranje s crvenim slovima). Masterpiece sam dobila za rođendan i bila mi je super. Max verziju nisam nikad probala. Ono što mi se kod tih maskara (pogotovo jer sam imala 15 godina) nije sviđalo je cijena i što se Max Factor maskare užasno brzo posuše.

Meni se nikako nisu sviđale maskare s "dlakavim" četkicama koliko god su svi oko mene bili skeptični probati nove s gumenima, tako da sam ja čekala da se pojavi neka pristupačna varijanta maskare s četkicom po mom ukusu i koja se neće prebrzo posušiti.

Moja mama je već duuuugo godina Avon Lady i u prodaji se bila pojavila SuperShock maskara. Četkica - gumena, velika, jednostavna. Formula - kremasta. Boja - jako crna. Nema truešnja, nema preslikavanja, ne iritira oči, a cijena - milina!

Mama kupila maskaru, meni se maskara svidjela, i ja ostala koristiti maskaru duuugo godina.
Onda sam otkrila blogove, i sama postala blogerica, počela puno kupovati i isprobavati svašta, ali koliko god sam maskari probala, ova mi često zafali i moram je kupiti jer mi je "domaća" :)





Moja SuperShock maskara iz ovog post je u limitiranom izdanju. Jedina razlika između "normalnog" i limitiranog izdanja kod SuperShock maskara je izgled pakiranja. Nekad budu s cvjetićima, nekad stave srčeka, zebrast uzorak.... klasično pakiranje im je samo crno.




Ako sada prvi put čujete za ovu maskaru i niste baš upoznati s Avonom, i više ste "drogerijeski tip" mogu Vam reći da četkica SuperShock maskare jako podsjeća na četkicu Essence I Love Extreme Crazy Volumme maskare (rozo pakiranje). Ja inače ne volim Essence maskare zbog njihovog sastava jer sve imaju previše parfema unutra i meni to strašno iritira oči, a uz to se i truse i razmažu oko očiju tokom dana.


Cijena Essence maskara se kreće od 20-25kn, a cijene Avon maskara 35-55kn. Maskare iz Avon Colortrend linije koštaju i 15-ak kn, ali nisam njihov fan jer se jako teško skidaju. U osnovnoj školi mi to nije bilo presudno jer sam samo htjela plavu maskaru, a tada se šminka mogla skidati samo vlažnim maramicama (zato mi danas fali pola trepavica na desnom kapku -.-).

Avonove SuperShock, SuperShock Max, Big Lashes, Luxe i još neke maskare znaju biti na akcijama za 25kn ponekad i ja ih obično tada kupim, jer su akcije dosta često, i jer se uvijek desi da imam neku maskaru u rezervi pa mi nikad nije frka.
Kad već spominjem druge maskare, u sljedećem katalogu će SuperShock Max biti na akciji pa bih mogla napraviti usporedbu SuperShock i SuperShock Max jer su četkice slične, ali i različite. Obje volim.



 Što kažu iz Avona za SuperShock maskaru:

"12 puta više volumena bez grudica zahvaljujući inovativnoj tirkiznoj Volume Boost četkici s fleksibilnim vlaknima koja češljanjem nanosi maskaru i razdvaja trepavice. Super brza formula ima jedinstvena mikrovlakna koja produljuju trepavice i daju im volumen"

Dostupno u dvije nijanse - Black i Brown Black

U aktualnom Avon katalogu 2 koji traje do 9.2. možete kupiti SuperShock maskaru u limitranom izdanju za 37kn. LINK na katalog




Česte nedoumice u vezi cijene i nabave

Gore sam spomenula kako cijena Avonovih maskara varira. Kada otvorite Avonov katalog vidjet ćete 2 cijene pored svakog proizvoda. Ovo moram razjasniti jer mnoge jako zbunjuje.




Ova manja cijena koja je prekrižena i pored koje piše obično Regularna cijena je veća i ona vrijedi samo ako ste Avon Lady i kupite samo tu 1 stvar. Niti jedna Avon Lady ne kupi samo 1 stvar iz kataloga pa plati dostavu. To je suludo. I ako ste AL obično naručite (što zbog jeftinije ili besplatne poštarine, što zato jer imate svoj krug kupaca) popriličan broj proizvoda. Tako da NIKAD nećete platiti proizvod po ovoj manjoj cijeni. Jednom je kolegica s faksa pitala da joj naručim Hidrokolor ruž i vratila mi katalog rekavši : Nema šanse da da 50kn za ruž" Ruž je koštao 25kn, ali kada sam joj objašnjavala što znače 2 cijene nije joj se dalo slušati....


Tako da, ako ikad vidite prekriženu cijenu i pomislite "Joj gle, akcija, samo sada je snižen sa 75 na 37kn..." NE. Cijena jest 37kn. (za maskaru sada)

Sve Avon maskare, osim onih iz Luxe linije (mada i one znaju biti na akcijama) koštaju do 55kn, rijetko 59, ali opet, pričekate akciju. Najčešća cijena je 25-45kn.

Druge žalopojke koje često čujem su "Ma joj pa dok ja naručim, pa dok to dođe, kome se da čekati...to je iz kataloga....."    #rolleyes #OMG 

Kada naručite Avon stvari, one dođu kroz tjedan dana, jedino ako imate problema s dogovaranjem nalaženja s Vašom AL, a to je onda drugi par rukava.
Paket s e-baya, Pink Pande, ili bilo koje stranice realno se puno dulje čeka od 5-7 dana.
Avon stvari nisu nedostupne ako niste Avon Lady, samo se trebate raspitati po internetu ili u okolini gdje je Vaša najbliža.

Ono što je meni OGROMNI PLUS kod kataloške prodaje je što SVE dođe zapakirano u foliju i/ili kartonsku kutijicu ravno iz skladišta i sigurno ste da NITKO NIJE DIRAO PROIZVOD PRIJE VAS (pljesak molim!).

Još uvijek ste skeptični prema kataloškim proizvodima jer ih...morate čekati? xD



Ostale bitne INFO
  • SuperShock maskara dolazi u količini od 10mL
  • Rok trajanja joj je 3 mjeseca
  • Proizvedena je u Poljskoj
  • Sastav Vam nažalost ne mogu pokazati jer se nalazi na zaštitnoj foliji koju sam bacila pri otvaranju, ali kad kupim novu ću editirati ovaj post
  • nema nikakvog mirisa
  • tekstura je kremasta i podsjeća na Essence i Catrice maskare, ali na trepavicama se suši brže
  • nije ni premokra ni presuha, ali posušit će se već za nekih mj dana
  • nema trušenja ni grudanja
  • ne preslikava se na kapke i oko očiju tokom dana

* SuperShock maskari sam našla samo 1 zamjerku, ali i za nju postoji rješenje.
Posušit će se jako brzo tako da ju nemojte držati predugo otvorenu. 
Osim roka trajanja od 3 mjeseca, gledajte da ju koristite stalno jednom kad ju otvorite da se ne posuši prebrzo.
Ako Vam se ipak posuši prebrzo, a niste ni blizu da ju potrošite, uzmite šalicu i nalijte nutra vruću ili kipuću vodu i ubacite zatvorenu maskaru unutra da stoji. 
Za to vrijeme operite zube, očistite lice i nanesite ostalu šminku na licu, i kad izvadite maskaru iz šalice, tekstura će opet biti dobra.
Ja tako radim kada mi se posuši prije vremena i super mi je! :)

*Ako imate male oči možda će Vam ova četkica biti malo prevelika. Ja s tim nemam problema, ali je važno napomenuti ako razmišljate o kupnji.










Što se tiče mojih trepavica one su ravne, ne pretjerano duge (duže u sredini nego na krajevima), bez volumena i rijetke. Povrh toga, imam osjetljive oči koje suze na vjetru i kad me muče alergije i ne podnosim kad maskara ima jak miris

Što tražim od maskare:
  • da produži trepavice i da im volumen
  • da ih ne spusti dodatno (što mi se znalo dešavati) nego da ih malo uvije (ili ne mora, pošto koristim uvijač, ali onda neka radi sve ostalo)
  • da nije premokra i da joj ne treba 100 godina da se osuši
  • da nije presuha i da se ne nanosi teško
  • da se ne preslikava na gornji i/ili donji kapak
  • da ne iritira oči
  • da ima gumenu ili silikonsku četkicu! (kao štp sam rekla, mrzim one klasične "dlakave" četkice)
  • da ne košta previše

1. slika - Ovo su moje trepavice bez ičega i uvijene
2./3./4. slika - kako izgledaju sa SuperShock maskarom




Ova maskara mi daje više duljine nego volumena, rekla bih.
Neće mi dodatno spustiti moje spuštene trepavice, već će čak malo pomoći uvijaču da ostanu uvijene tokom dana. Zbog njene odlične teksture, ovo je jedina maskara koju mogu nanositit u autu, ili u pokretu dok sam u žurbi. Da, često mi se desi da kasnim, našminkam oči (samo bez maskare), uvijem trepavice, ubacim maskaru u torbu i u autu/vlaku ili u wc-u faksa dovršim maskaru. S mokrijim maskarama mi je to malo teže jer se mogu preslikati gdje ne treba, a sa suhijima također, jer ako su presuhe onda moram dodatno gubitit vrijeme na raščešljavanje trepavica spoolie-jem....

Prednosti:

  • Produži trepavice
  • Pomaže da trepavice ostanu uvijene 
  • Tekstura je dobra
  • Nema preslikavanja, trušenja ni iritiranja
  • Nema parfema u sastavu
  • Četkica je gumena
  • Cijena je super, i Avon proizvodi su mi lako dostupni
Nedostaci:
  • Posuši se jako brzo pa ju uz nju ne smijem imati otvorenu još jednu ili više maskara.

Rekoh Vam da će post biti dug :)


Eto, to je to od mene za danas. Jedna poduža recenzija.

Nisam mislila da ću imati toliko za pisati o maskari, ali takva sam i uživo, pričljiva.
Barem sam ispričala sve bitno.





Jeste probali Avon maskare? 

Što mislite o SuperShock?


Pišite mi :)







[Recenzija] Look by Bipa WahWahWoom Volume&Define maskara (LINK)


[Prvi dojmovi] Essence I Love Long Lashes maskara (LINK)


[Usporedna recenzija] Oriflame The One maskare: Volume Blast vs. Eyes Wide Open (LINK)

4 komentara:

  1. Ja jako volim Avon proizvode, ali sa njihovim maskarama nisam nešto pretjerano zadovoljna.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim Avonove maskare, ovu sam davno koristila kada sam imala kao i ti 12-13 godina i nisam nesto pretjerano bila zadovoljna :) Planiram ju ponovo naruciti zbog ove tvoje recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3
      Vjerujem da ćeš biti jako zadovoljna, osim ako se desi da ti je četkica prevelika ili ako inače ne voliš gumene četkice. :)

      Izbriši
  3. E nisam još probala tu maskaru,ali kad sam sad pročitala tvoju recenziju, dođe mi da si je odmah kupim xD
    A ništa, moram čekat sljedeći Avon katalog jer sam sad imala podosta veliku narudžbu.
    Ili čeka msljedeću akciju :D

    OdgovoriIzbriši